Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Myhappyfamily korte nachten hoor. Hier kan ik vaak eer uur of 5 slapen en daarna wordt J erg onrustig. Dus net wat beter dan jij :p Wordt je veel wakker van de geluiden van L?
    @Gootje1988 wat fijn dat je vriend M ook gaat erkennen. En al lekker snel trouwen.
    @daantje09 ja iedereen wel weer beter. J wel sneller buikpijn en echt krijsen.
    @miniVosje jammer van je vakantie. Super dat je 3 vaste dagen krijgt. Ben bezig met solliciteren masr schiet nog niet zo hard op als ik zou willen met de drukte in huis.
     
  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @miniVosje oei dat is balen van de vakantie zeg!

    Ahh fijn dat is toch wat meer vastigheid. Doe je het toch goed :D

    @Meisje93 ja dat klopt. Vanaf de eerste dag zo gedaan. Doe te veel eigenlijk maarja wil niet alleen andere Alles laten doen.

    @Leolove ahh dat is wel lekker 5 uur. Vannacht was ze om 2 uur wakker en erna om half 8. Dus mocht ook niet klagen. Alleen andere dochter was toen aan het spoken.

    Dat valt wel mee. Hoor niet zoveel. Word wel wakker als ze begint te huilen maar hoor verder zo niks. En hoe is dat bij jou?
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily snap ik. Maar nu kan je je nog laten verwennen. Straks moet jw alles alleen doen.

    Pfoe moet weer werken & voel me zo moe. :p
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Trying to conceive
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Nancydierengek ❀❀ 32 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ ronde 13 ❀❀ NOD ? Maart

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lerena ❀❀ 27 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 3 ❀❀ NOD 23 Maart

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Meisje93 ❀❀ 24 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 10 ❀❀ NOD 29 Maart

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Minivosje ❀❀ 26 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ NOD 30 Maart
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    ZWANGER
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    Leolove ❀❀ 31 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ Meisje ❀❀ 05-02-2018
    Bevallen op 03-02-2018 van J.

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Daantje09 ❀❀ 28 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ Jongen ❀❀ 28-02-2018
    Bevallen op 13-02-2018 van N.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    Myhappyfamily ❀❀ 29 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ Meisje ❀❀ 03-03-2018
    Bevallen op 02-03-2018 van L.

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Gootje1988 ❀❀ 29 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ Meisje ❀❀ 09-07-2018
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    Catseye ❀❀ 30 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ jongen ❀❀ 06-08-2018
     
  5. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hahaha ik zeg ook wel is van ik zal niet kijken hoor :roflmao: mja op een gegeven moment zal hij wel moeten als het echt niet meer gaat. Hij overleefd het wel. :roflmao:

    Ow ja dat is minder maar goed voor haar zal het ook nog steeds wat wennen zijn.
    Lekker dat je vriend nog even vrij is! Maar 3 uurtjes.... Pas je op dat je je dag en nacht ritme niet gaat omdraaien.

    Nou inderdaad, even gauw trouwen en dan in de zomer willen we uit eten gaan met iedereen.

    Ja kinderen zijn gemeen, maar zij heeft er zo vrede mee.
    Ze had opa als haar vader figuur in het begin en die 2 zijn nog steeds 2 handen op 1 buik, een onwijs sterke band.
    Ik stuur je wel pb ;)

    Ja echt zo jammer dat plankje... Ook was de kledingroede 5cm te kort en ontbreekt er een schroef bij de commode wat niet zo'n schroef is die je overal kunt kopen maar goed is op te lossen.

    Ja zeker snel! Ook al is het allemaal niet heel uitgebreid toch wel een beetje spannend.
    Werkse vandaag!

    Wat balen van je vader maar gelukkig niet alle pret bedorven.
    Lekker zeg dat je wat vastigheid gaat krijgen! Geeft zeker een hoop rust.
    Ja zeker kort dag maar we gaan niet uitgebreid trouwen, alleen onze ouders gaan mee dus veel hoeven we niet te regelen dus dat scheelt. En ja wij en M zijn er dolblij mee.

    @Leolove ja zeker en de tijd gaat al zo hard!
    5 uur slaap is zeker niet verkeerd al zo vroeg!
     
  6. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Myhappyfamily ja ik hoor wel echt alles. Maar vannacht heeft ze voor het eerst weer op d'r eigen kamer gelegen na het sprongetje en de griep. Toen was het 2 en 5, maar de laatste was niet omdat ze honger had. Ze had d'r dekens afgeschopt en had het koud denk ik. Dus vannacht gaat ze in slaapzak en dan hoop ik dat het nog wat beter gaat. Jij wat meer kunnen slapen?
    @Gootje1988 ik vind dat je vriend echt niet mag klagen hoor. Die van mij staat al 3 maanden droog intussen :roflmao:
    Je kamer is echt mooi geworden!
     
  7. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 nee dat klopt inderdaad!

    Ohh bah werken ja. En dan ook zo vroeg. Werk ze!!

    @Gootje1988 hahah hij zal wel denken je kijkt dan niet maar krijgt het dan toch wel mee :p nog een paar maandjes en dan is het weer anders ;) als ze geboren is weet hij waarvoor hij heeft moeten afzien :D dan is hij opslag verliefd.

    Dat zei me vriend ook al toen ik meteen wou gaan slapen toen hij met onze oudste beneden kwam. Ben ik smiddags even gaan slapen.

    Dat is toch ook lekker dan met zijn alle uiteten. De een heel feest met alles erop en eraan die dag is zeker mooi maar het kost zooo veel. Wij hoeven niet te trouwen willen vanalles in huis doen. Maar mijn vriend zegt als we het ooit doej wil ik het ook goed doen. Maar beide hebben we zoiets we houden van elkaar met of zonder papiertje.

    Gelukkig had je dat snel uit der hoofd gepraat. Dat is niet niks wat die kindjes zeiden.
    Ohhh dat is wel fijn dat ze nog steeds zo goed met opa kan opschieten. Ze is ook niet anders gewent. Maar wel fijn dat je de optie openhoud mocht ze ooit weten wie het is de biologische vader dat ze het wel mag weten.

    Ohhh er klopte wel mee niet. Dat is balen zeg. Wij zijn ook altied die pech hebben met iets dat het niet klopt ofzo. Gelukkig word het opgelost.


    Hier had ze gisteravond om 11 de fles. Melde ze zich om half 4 en nu net om kwart voor 9. Dus dat was heerlijk. Vriend heeft haar opgepakt en ik kan nog even wakker worden.
     
  8. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Ahhh ja bij je op de kamer dan hoor je alles inderdaad. Sinds ze hier de puckababy aan heeft en we warmen het bedje van te voren met een kruikje op gaat het goed. Kruikje hoeft normaal niet omdat ze vanaf het begin haar temp goed vasthoud maar de kraamhulp zei al zelf vind je het ook lekker als het lekker warm is. Dan doen we dat voor de nacht. Ze had gisteren om 11 de fles gehad. Lag om half 12 in bed. Werd om half 4 wakker voor de fles en net om kwart voor 9. Mag niet klagen :D
    Ohhh ja dan kun je beter een slaapzakje aan doen germ. Heeft ze het denk ik ook wat koud gehad. Benieuwd hoe het bij jou vannacht gaat. Hopelijk voelt ze zich weer wat beter.
     
  9. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Myhappyfamily wow je slaapt wel heel weinig! Goed op jezelf letten he, als je man straks weer werkt kun je niet meer zo makkelijk gaan liggen. Gelukkig had ze vannacht ern goede nacht, knap je ook van op!

    @Gootje1988 zo dat is al snel! Leuk hoor, hoeft toch niet groots te zijn, het gaat om de betekenis :)
    Kamertje is leuk geworden! Balen dat niet alles goed was, geeft weer extra gezeur.

    @Leolove fijn dat het weer beter gaat. Arme J. hopelijk heeft ze gauw minder pijn.

    @miniVosje rot van je vader! Nog wel een beetje kunnen genieten? Fijn dat je straks 3 vaste dagen hebt :thumup:

    @Meisje93 haha wat een pech, toch werkze :p

    N. had besloten om vannacht even flink te gaan kreunen, man wat een geluid produceert zo'n ventje :rolleyes: dus wij sliepen niet zo lekker, haha. Is er rond deze tijd nou ook weer een regeldag of niet? Hij is weer zo slecht tevreden te stellen.
     
  10. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Nee dat klopt. Vriend kwam pas om half 10 de kamer op met de kinderen dus dat was wel lekker.
    Dochter gaat zo voor het eerst onder de douche met papa ben eens benieuwd.

    Oei dat is wel minder dan slaap je beide niet veel nee. Ofja vriend slaapt hier door veel heen.
    Qua sprongetjes heb ik er nooit zo op gelet. De oudste had er geloof ik nooit zo een last van. Maar zou best wel eens kunnen dat rond de maand ook een is.
     
  11. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Myhappyfamily Hiervoor sliep ze ook op dr eigen kamer maar dat ging dus ruim een week echt niet. Dan werd A ook steeds wakker van het huilen dus dan maar weer even bij ons. Hier slaapt vriend ook vaak door alles heen. Als ik aan het voeden ben slaapt hij vaak al weer, zo gemeen haha.
    @daantje09 regelde zou rond de 3 weken zitten. Kan ook het begin van het sprongetje zijn. J begon ook net voor de 4 weken was.
     
  12. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Ja he dacht ook een regeldag rond de 3 weken, heb het deze week eerder niet gemerkt. Sprongetje mag nog wel even wachten :roflmao:
     
  13. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Ik heb er niks van gemerkt rond die tijd :) Je kunt het maar gehad hebben :p
     
  14. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    :eek: wow! Denk dat die van mij dan van de flat af springt :roflmao::roflmao::roflmao:
    Dankjewel! Echt zo blij mee :D
    Zul je zien dat volgende week het vakantiehuis verkocht is en we kunnen verhuizen :roflmao:

    Hahaha denk dat ik dan m'n lach niet kan in houden hahaha ja inderdaad het is allemaal voor een goed doel!

    Ja is mij allemaal veelste duur en meer dan de helft krijg je niet mee dus ga dan liever uit eten en dan nog geld overhouden voor een dagje uit.

    Ja en dan zijn ze officieel niet bloedverwant maar zo leuk die 2 samen.
    Zegt ze ook eerlijk van ik vind opa liever dan oma terwijl ze van oma veel meer krijgt. Liefde is niet te koop hé :p

    Ja balen maar goed babytienerstore mag het gaan oplossen vind ik.
    Lekker nachtje!

    Dat vinden wij ook! En ook makkelijker straks met huis kopen.
    Dankjewel! Je allemaal extra geregel....
     
  15. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Gootje1988 haha dan springt die maar. De laatste weken wilde ik echt niet meer, en nu hebben we allebei nog wel even andere dingen aan het hoofd. Of er ligt een baby tussen ons in :p
     
  16. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    :roflmao: nee snap het wel hoor! Van mij hoeft het nu ook vaak niet maar dan doe ik het nog voor hem...
    Achja we gaan het meemaken en misschien staat die van mij straks ook zolang droog :roflmao:
     
  17. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Leolove en Gootje1988 vinden dit leuk.
  18. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  19. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Leolove ohhh mijn vriend mocht ook niet klagen hadden af en toe nog wel een seks. Maarja hij snapte dat het gewoon niet ging en nu al helemaal niet hahah. Maar als je zolang geen seks meer hebt gehad samen dan geniet je ook weer extra van elkaar.

    Dat is vervelend ja als je andere dochter dan ook steeds wakker word. Dan slaap je helemaal niks meer. Hier ben ik nog blij dat ze doorslaapt op 2x na even.

    Ohh ja dat ken ik. Hier valt ie ook zo weer in slaap. Had ik dat maar ahhaha

    @Gootje1988 dat heb ik ook vaak gedaan. Seks hebben om hem een plezier te doen. Maar dat merkte hij wel aan mij. Doe dat ook niet meer.

    Nee dat klopt lekker uiteten en erna samen nog een weekend weg ofzo is toch ook lekker.

    Alleen maar fijn dat het zo goed gaat!!
     
  20. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja op een gegeven moment ga ik dat ook niet meer doen hoor, voorlopig gaat het nog wel.

    Ja inderdaad, een weekendje weg is ook een leuk idee ja! We gaan het wel zien in de zomervakantie

    Hier vandaag ziek gemeld, gisteren was de wc m'n beste vriend en voel mij nog steeds niet optimaal. Ook echt ontzettend moe...
     

Deel Deze Pagina