Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ei al gehad nu?

    Nou ben echt heel benieuwd weer!
    Hahaha inderdaad, zoveel namen.. .
    Ja echt heel erg aan toe!

    Ja nu ook alle weekenden vrij en dat bevalt mij veelste goed... Even al de avonden vrij. ;)
    Owwww zo'n moeder zou je toch.... !!
    Geen zin om trouwens ook op fb lid te worden van de besloten groep?

    Jeetje dat is wel heel weinig! Hopelijk haalt ze het binnenkort in!

    Logisch dat je moet wennen aan het werk weer.
    Nee inderdaad, zeg het ook altijd tegen d'r en dan vind ze het altijd wel prima :)
    Ja erg hé hahahaha bijdehandje is het. Geef dr groot gelijk dat ze het probeert.
    Ja al was ze nog niks ingedaald maar ze zei mogelijk als je staat dat ze dan wel al wat in je bekken zakt.

    Hier doodop, gisteravond benauwd in bed dus kon daardoor niet in slaap komen om vervolgens nog 3x wakker te worden van een snurkende man en nog wakker worden om te plassen. Word zo dus nog een middagdutje. Man is met dochter naar z'n neef en nicht die een zout water aquarium hebben. M vind dieren en dat dus helemaal geweldig dus mag M van m'n man z'n neef een vis uitzoeken voor in dat aquarium :p
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily wat fijn dat het al zo goed als geregeld is.

    Ja vermoed dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. :)
    Eindelijk!
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 ja vermoed van wel! :)

    Heh wat vervelend van je nacht. even lekker rustig aan doen vandaag.
     
  4. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Leolove pff dat is wel heel weinig dat ze drinkt. Drinkt ze aan de borst wel gewoon goed?

    Inderdaad is kinderopvang bijna altijd parttime, maar begin je in de kinderopvang is het eigenlijk altijd invalskracht, endan willen ze toch wel heel graag dat je gewoon 5 dagen per week beschikbaar bent.

    Nee verwacht niet dat het deze ronde raak is... mag van mezelf gewoon niet meer teleurgesteld raken. En ben door de weeks te druk met werk, om me ermee bezig te houden.

    Zo heb ik nu op vrijdag 3 uur schoonmaken ergens prive. En nog wordt me elke keer gevraagd of ik dan toch op vrijdag kan werken. ( dit is meestal samen met woensdag de rustigste dag van de week) (lijkt wel of ze het erom doen)

    @Meisje93 fijn dat je ei nu eindelijk is geweest. Nee ik heb tussen de 25 en afgelopen keer de langste ooit 29 dagen een cyclus. Dus al is het soms maar een paar dagen. Lijkt het toch veel.

    @Gootje1988 vervelend dat je vannacht zo veel last had, hoop dat je vandaag nog even kunt bijslapen...

    Misschien wel leuk ja om me nu aan te sluiten bij de groep, al moet ik zeggen dat ik niet heel veel doe met Facebook, dus zal er ook niet heel actief zijn.

    @Myhappyfamily fijn dat je het zo goed als opgelost hebt voor de opvang. Snap dat het werken weer zwaar valt.. succes
     
  5. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @lerana en is je temperatuur al gestegen? Komt de donor vandaag nog een keer?
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @miniVosje op zich ook wel fijn dat je werk veel afleiding geeft.
    Wat raar dat ze het blijven vragen.

    Nou echt! Oh dat is wel lekker wat kortere cyclussen. Scheelt weer een paar wachtdagen.
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Trying to conceive
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Minivosje ❀❀ 26 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ NOD 22 mei
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Nancydierengek ❀❀ 32 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ ronde 14❀❀
    NOD 22 Mei start mmm icsi traject
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lerena ❀❀ 27 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 5 ❀❀ NOD 28 Mei

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Meisje93 ❀❀ 24 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 12 ❀❀ NOD 3 Juni

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    ZWANGER
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    Leolove ❀❀ 31 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ Meisje ❀❀ 05-02-2018
    Bevallen op 03-02-2018 van J.

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Daantje09 ❀❀ 28 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ Jongen ❀❀ 28-02-2018
    Bevallen op 13-02-2018 van N.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    Myhappyfamily ❀❀ 29 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ Meisje ❀❀ 03-03-2018
    Bevallen op 02-03-2018 van L.

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Gootje1988 ❀❀ 29 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ Meisje ❀❀ 09-07-2018
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    Catseye ❀❀ 30 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ jongen ❀❀ 06-08-2018
     
  8. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Ja gister was wel heel weinig, was onze schuld soort van. Had gevraagd d'r na 2u wakker te maken, zodat ze drie keer kon drinken, omdat ze nu maar steeds op 2 momenten kwam. Maar daar werd ze zo boos om dat ze helemaal niet meer wilde. Vandaag thuis weer even geoefend en dan drinkt ze ook 50 en daarna nog goed de borst. Dus dan heeft ze wel nog honger maar de fles wil ze dan niet meer.
    @miniVosje oh ja, dat is lastig he. Raar dat ze blijven vragen of je kunt werken op vrijdag. Hoe ben je aan je schoonmaak adres gekomen? Ik ga nu een schoonmaker zoeken, als we allebei zoveel werken willen we als we thuis zijn gewoon met elkaar tijd hebben. Maar weet niet waar ik moet zoeken.
    @Myhappyfamily logisch dat het even wennen is, zal ik ook wel hebben als ik straks moet beginnen. Fijn dat de opvang nu geregeld is zo ongeveer.
    @lerana @Meisje93 fijn dat jullie ei geweest is, nu weer afwachten.
     
  9. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ah super! Nu lekker op het wachtbankje!

    Ja was echt op, nu zeker anderhalf uur even geslapen.

    Anderhalf uur kunnen bijslapen :)

    Gezellig! Wij plaatsen ook niet veel op de fb groep hoor, meer dingen die we hier niet plaatsen ivm privacy.
    Ik stuur je even pb om je toe te voegen.

    @Leolove owwwww wat een eigen willetje! Hahaha
     
  10. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohh hoe ging het werken? Bevalt t weer? Lijkt me ook echt zwaar als je de kleintjes dan weer moet achter laten.

    Jaa klopt :) tot nu toe zeer tevreden over deze donor haha en mn ei nu geweest dus nu maar afwachten en duimen! Hoop ook echt dat het gaat helpen! Neem ook granaatappelsap erbij er gaan t zien haha

    Ik ook! Hoop zo dat t nu raak mag zijn!!

    Oh Wat vervelend zeg hopelijk Heb je een beetje kunnen slapen! Ah leuk dat ze een vis mag uitzoeken!

    Jaa temp is wat gestegen dus ei geweest :) nu afwachten! Hoop echt zo voor jou dat nu je juist denkt dat het niet raak is je verrast gaat worden door een mooie test! Al is het voor je eigen gevoel misschien beter inderdaad al om met de volgende ronde bezig te zijn.
    Oh wat vervelend zeg dat ze je dan gaan vragen vooral als het een rustige dag is. Vind je het verder wel leuk daar?

    Ben je pas begonnen met oefenen met de fles of al wel een langere tijd? Wel te hopen dat ze toch beter gaat drinken anders word het straks met je werk enzo wel een probleem denk ik?
    Zie je er tegenop om te beginnen weer?
     
  11. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Meisje93 djw voor het aanpassen op de lijst ♡
     
  12. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Vandaag had ik ineens gevoel van onder dat ik ongesteld zou gaan worden. Jeetje zeg ik was meteen zo emotioneel. Ik dacht echt dit was het dan deze ronde. Mijn vriend schok hier ook van. Ik steeds naar de wc om te kijken. Bloed? Nee gelukkig niet. Later was dat ongesteldheid gevoel ineens weer weg? Snap niks meer van mijn lichaam. Phoe ik ben dat wachten zo beu. Elke keer als ik naar de wc ga steeds kijken. Ow ow ik kan er niks aan doen. Ik moet gewoon ff kijken of er geen bloed is.

    Aan de andere kant heb ik ook steeds een apart gevoel in mijn buik wat ik niet kan plaatsen. Pffff twijfels..

    @Meisje93
    Ow kijk fijn dat je eisprong geweest is!

    @Gootje1988
    Nee een test kan ik niet doen. Is dan toch vals de uitslag. Ik moet echt nog geduld moeten gebben. Maar phoe wat is dat moeilijk.

    @Leolove
    Ow ow wat een gedoe met dat drinken.
    Snap best dat je je daar zorgen over maakt.

    @miniVosje
    Hey zie dat onze NOD dag het zelfde is.
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove och wat een eigen willetje! Hoevaak geef je haar zelf nog de fles om te oefenen?

    @Gootje1988 heerlijk hoor. Zo'n middagdutje.

    graag gedaan. :)

    @Nancydierengek Wat vervelend dat je dat gevoel ineens had! Over 3 dagen weet je meer.
     
    Phoebe vindt dit leuk.
  14. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Begin van zwangerschap is soms ook met soort menstustie gevoel dus wie weet! Nog even spannend!
     
  15. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Meisje93
    Ik kan dinsdag tussen 8:00 en 10:00 komen voor de bloedafname.
    Nou geloof mij ik sta die dag meteen 8:00 uur voor de deur.
    Phoe idd nog even wachten en dan weten we het eindelijk.

    @lerana
    Ik hoop dat het daarvan was dan.
    Echt ik schok mij kapot.
    Ben nu nog bang ervoor.
    Al is het gevoel al weer weg.
    Heb wel een opgezette buik voor mijn gevoel.
    Nog even wachten en dan weten we het.
     
  16. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Vandaag is al weer bijna om dus dan nog maar 2 dagen!
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek haha ja snap ik. Hoelaat bellen ze dan voor de uitslag?
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  18. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Nancydierengek ik zou er al om half 8 staan haha. Snap dat je super ongeduldig bent, vind het knap dat je kunt wachten.
    @Meisje93 oefen zelf nu iedere dag een paar keer, daarvoor een keer per dag.
    @lerana ze gaat al bijna 4 weken naar het kdv dus sindsdien heel serieus geoefend. Maar al gestart rond de 5 weken en tot de 12 weken sprong ging het goed. Sinds toen is het een probleem.
    Heb wel zin om te gaan werken. Even niet alleen maar mama zijn maar ook gewoon mezelf. Maar vind het ook spannend, alles nieuw enzo. En dan helemaal met J, 2 dagen slecht drinken gaat nog, maar 4 dat is echt te veel, dat kan ze niet in halen.
    @Gootje1988 ja die eigen wil hebben allebei de dames vanaf dag 1. Van wie zouden ze dat nou hebben :roflmao:
     
  19. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @lerana ja heb het super naar me zin op het werk. zie het plannen alleen apart van het werk zelf. Maar ach dat weet je als invalskracht. Als het kan werk ik, zo niet bestaat er het antwoord nee...

    @Nancydierengek Pff zenuw slopend volgens mij of niet... Denk wel dat me nod twee dagen opgeschoven is dus, ik ben net iets later, maar zit je op de hielen...
     
  20. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohh wat een eigenwijs dametje dan! Wel te hopen dat het dan snel wat beter gaat inderdaad! 4 dagen slecht drinken word anders wel heel erg.

    Ah wel fijn dat je het los kan zien en inderdaad net wat je zegt als je niet kan is het antwoord nee en is het nu eenmaal zo. Jij hebt normaal voor je nod al bruin verlies enzo toch? Dat nu nog niet?
     

Deel Deze Pagina