Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Phoe ben echt stront zenuwachtig voor morgen!
    Ik heb de afgelopen dagen veel gevoelt in mijn onderbuik.
    Maar heb ook ongi gevoelens gehad die soms opspelen.

    Ik weet het gewoon niet.
    Mijn vriend probeert mij dan steeds uit te horen van wat voel je en denk je dat het gelukt is?
    Maar ik kan hem geen antwoord geven.
    Ik weet het gewoon niet.

    Soms door bepaalde gevoelens in mijn onderbuik denk ik nou zal wel is raak kunnen zijn. Maar aan de andere kant de onzekerheid. Ongi gevoelens en dan denk ik weer nee ik verbeeld mij al die gevoelens.

    Ik wou dat het al morgen was!
    Ben ook vang voor de uitslag.
    Als het mislukt is dan is dit zo’n grote teleurstelling.
    We gaan maar uit van het ergste.
    Maar goed toch blijft de hoop.
    Ik hoop zo op goed nieuws morgen!
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek snap ik! Lijkt me ook super eng.
    Het is natuurlijk ook gelijk zo definitief.

    Weet je al hoeveel eitjes er ingevroren zijn?
     
  3. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Heel veel succes morgen laat je het ons wel gelijk even weten als je wat weet haha ben benieuwd!
     
  4. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Zo spannend en zenuwslopend dit! Hoop echt voor je dat het raak is! Goed dat je uitgaat dat het niet raak is, kan het alleen maar meevallen.
    Ik ga keihard duimen!

    Hier nieuw bed besteld, slapen nu op een 140 bij 200 bed. Erg gezellig maar met een brede bouwvakker naast mij best krap :p
    Nu een 180 besteld en krijgen we 26 juni geleverd. Ben dan 38+1 dus als het goed is nog op tijd voor madam geboren word :p
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  5. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Heb btw een vermoeden dat @catseye niet meer mee wil praten... Heb d'r een privé berichtje gestuurd aantal dagen geleden en ze reageert niet al is ze volgens d'r profiel wel online geweest.
     
  6. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Nancydierengek kon je maar vast in je lichaam kijken he. Snap dat je heel zenuwachtig bent. Duimen draaien dat je morgen goed nieuws krijgt.
    @Gootje1988 fijn een groter bed, 140 is ook wel heel krap.
    @Meisje93 is echt heel leuk voor peuters, leren balans en springen en rollen enzo. En lekker op liedjes dansen.

    Gister J een fles kv gegeven en dat ging er super goed in. Dus of ze gekolfde melk niet lekker vind? Vandaag heel de dsg druk geweest dus geen tijd gehad om te proberen of het toeval was. Maar anders gaat ze dus maar kv krijgen als ik er niet ben, prima als ze dan wel wil drinken. En ze rolt sinds gister van rug naar buik. Deed Anniek pas met 5,5 maand of zo dus wij waren helemaal verbaasd. Nou lijkt ze ook wel veel meer interesse te hebben om alles te kunnen en dat had A niet, die vond het wel prima. J wil ook het liefst altijd zitten en rond kijken.
     
  7. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @lerana de eerste dag vond ze erg leuk, wel spannend maar ging helemaal goed. De 2e keer wou ze niet meer :roflmao: was wel jammer, huilen en roepen joh, maakt het gelijk weer zoiets moeilijks.

    @Meisje93 nou ik zou zeggen hou je hart maar vast :roflmao: echt deze leeftijd is idd superleuk, maar als ze gaan puberen...:| en het word gewoon steeds erger heb ik het idee, dus dat beloofd nog wat.

    @Leolove denk dat ze wel goed aan mekaar gewaagd zijn, hahaha.
    Knap van J.! Miss is ze met alles wat sneller dan A.

    @Nancydierengek nog 1 nachtje slapen, het is bijna zover! Superspannend, postief blijven tot het tegendeel bewezen is, je weet het immers nooit he ;)

    @Gootje1988 je moet straks nog wennen aan de afstand in bed joh :roflmao:
    Jammer als ze niet meer wil meepraten, maarja ik was ook even afwezig. Maar dan zou ze privé toch wel even kunnen reageren waarom o_O

    Wij zijn vandaag naar de bloemetjesmarkt geweest, aan het einde is vaak alles heel goedkoop omdat ze het niet meer mee willen nemen, nou dat viel nu mooi tegen, was maar 1 kraam die dat dit jaar deed :rolleyes: totaal 15 euro uitgegeven voor een hele grote aardbeienplant en zo'n 20 andere plantjes, dus super goedkoop, maar als je potten vult is het alsnog niet veel :p
     
  8. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja ach, zo'n bed is wel heel gezellig hahaha :o: mja zo'n brede man die ruim de helft van het bed in neemt... :roflmao:

    Hm misschien is de afgekolfde melk niet de juiste temperatuur dat ze het daardoor toch niet moet? Anders lekker op kv over, worden ze ook groot van hoor!

    Denk dat het heel gauw went :p
    Toch ineens een berichtje terug en ze zal binnenkort even weer bericht plaatsen :D
     
  9. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @daantje09 we zullen zien, maakt ook niet uit allemaal. Hoop wel dat ze snel zelf kan zitten zodat ik d'r niet steeds rechtop hoef te houden :p
    @Gootje1988 op het kdv doen ze die melk ook gewoon in de flessenwarmer, dus denk niet dat het daaraan ligt. Thuis is de melk wel vaak net wat kouder dan de fv. Heb ook geen problemen om kv erbij te geven, wil wel de voedingen dat ik thuis ben graag bv blijven geven. Dus een beetje jammer dat ik dan voor niks moet gaan kolven :rolleyes:
     
  10. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohh fijn een nieuw bed! Haha wel te hopen dat het bed komt voor de kleine zich meld anders lijkt me dat ook zo'n gedoe

    Ahh ja als ze gaan huilen is t niet leuk om dr te moeten brengen he is toch lastiger dan met achter laten!

    Ohh leuk nieuwe plantjes wel jammer dat maar 1 kraam dit nu dan deed haha

    Oh wat goed dat J dat al doet zeg! Vlotte dame dus!

    Over bv kolven als je het niet kan gebruiken zou je het niet kunnen doneren? Dacht dat dit aan ziekenhuizen mogelijk was voor couveuse kindjes waarvan dat niet mogelijk is van de moeder of iets. Hoe t precies zit weet ik niet maar heb er wel eens wat over gehoord
     
  11. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 dat is mooi als je bmm dicht zit dan is ie gesprongen. Ik voelde dat nooit Zo goed.

    @Gootje1988 dan heeft je dochter een leuke dag gehad :D heerlijk toch om te zien en horen dat ze zo geniet.

    Hahaha hier was ik vaak ook zooo gezellig en vooral de eerste weken die ik ziek was toen sliep ik alleen maar bijna.

    Lekker een groter bed wij hebben ook die maat geloof ik. Kleiner echt niet. Vriend heeft veel plaats nodig :p

    @daantje09 dat was even moeilijk inderdaad maar de 2e dag ging goed gelukkig. Ik werk 31 uur in 4 dagen.

    Ohh dat is ja als ze eenmaal naar de opvang gaan of psz dan zijn ze sneller verkouden of ziek. Gelukkig de oudste hier geen last van. Hopelijk is ze er snel van af.

    Hier is de oudste 3,5 maar man man die kan er ook wat van hoor haha.

    @Nancydierengek niet de moed opgeven door dat ongie gevoel. Ik heb het bij de eerste heel erg gevoeld en ze is nu al 3,5 ;)
    Ga heel hard voor je duimen dat je morgen een mooie uitslag krijgt! Laat snel maar iets weten als je het weer :D je zal weinig slaap hebben denk ik vannacht ;)

    Heerlijk toch een dagje weg met vriendinnen. Even je gedachten verzetten ;)

    @Leolove dat is wel leuk zo een peutergym. Kan ze zich lekker uitleven.

    Fijn dat ze kv wel goed drinkt. Miss vind ze de gekolfde melk niet zo geweldig. Fijn dat ze dat wel goed drinkt dan heb je iets als ze je werken bent en ze wil de gekolfde melk echt niet.

    @miniVosje Bijna weer je nod. Heel spannend weer!!
     
  12. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Lieve meiden echt super bedankt allemaal voor jullie lieve berichten en steun. Echt ik waardeer dat enorm!

    Goed of geen goed nieuws ik laat het jullie natuurlijk weten.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 oeh 140 is dan indd wat krap. Wij hebben ook 180. Heerlijk. :)

    @Leolove zal eens kijken of ze dat ook hier in de buurt hebben.

    oh super dat de kv er wel goed in ging! Ben benieuwd of het toeval was. Of dat ze het echt lekker vond.
    Die is er vlotjes bij met omdraaien. Leuk hoor!

    @daantje09 haha ben benieuwd. :p
    Tot nu toe gaat het heel goed. Qua gedrag.
     
  14. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek we gaan voor het goede nieuws!!! Nog maar 6 uurtjes en dan kun je naar de dokter. Heel veel succes.
     
  15. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Nancydierengek heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Heel veel succes, duimen draaien!
    @Meisje93 hier wordt het gedaan door de turnvereniging. Misschien bij jullie ook zoiets?
    Ja ze is er zeker vroeg bij. Benieuwd waarmee Ze langzamer gaat zijn dan A, die was heel snel met fijne motoriek, kijken of J dat ook kan ;) Zo grappig twee zusjes en toch zo anders.
    @lerana heb inderdaad al gekeken voor het doneren, maar dat gaat via een besloten Facebook pagina dus ik wil eerst even afwachten of we echt over gaan op kv. Maar anders hoop ik inderdaad iemand anders blij te kunnen maken met mijn melk.
    @Myhappyfamily je moet ons juist hoop geven dat het puberen maar een fase is :p
    Ja zal blij zijn als vandaag blijkt dat het geen toeval is, dan kan ik vanmiddag een pak kv gaan halen. En ik denk dat ze nooit zo goed gaat drinken als ze echt nodig heeft, maar alles wat ze binnen krijgt ben ik blij mee.
     
  16. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Nancydierengek heel veel succes vandaag. Ik ben aan het duimen!!

    @Leolove fijn dat de kv wel drinkt, hopelijk was het niet eenmalig, en kan ze dat op het kdv gaan drinken.

    Wat goed dat j al kan omdraaien, leuk toch z'n leergierige baby!!
    @Myhappyfamily ja voor mij ook bijna nod. Vandaag werd ik wakker op me buik. ( slaap echt nooooit op me buik) draai ik me om meteen lichtelijke krampen. Maar nog geen bloed. Benieuwd wat de dag brengt....

    @Gootje1988 heerlijk een groter bed, hopelijk is hij er optijd. Toen ik nog op een schip werkte sliep ik met me vriend in een 1 persoons bed. Zou dat nu echt niet meer kunnen. En zelfs 140 zou ik ook klein vinden. (Heb ook een brede bouwvakker naast me)
     
  17. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ik heb zeer slecht geslapen vannacht.
    Ben ook best misselijk geweest.
    Zal wel door de zenuwen komen.
    Phoe nog even en dan weten we het.
     
  18. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Kweet het ook niet hoor, zeg ook maar wat :p
    Is zeker jammer maar zoals Lerana zei misschien doneren voor andere kindjes?

    Hahaha ja zeker!
    Altijd die mannen hé die ruimte nodig hebben :p

    Owww zoo spannend! Over ongeveer 2 uur weet je het! Ik ga stiekem spieken op m'n werk straks! Heel veel succes en je weet wel wat ik hoop voor je! ;)

    Ja kan echt niet wachten tot het bed er is! Vannacht ook meerdere keren wakker geworden met pijn in m'n bekken maar heb gewoon geen plek in het bed voor kussens erbij, zou straks wel kunnen.

    Hahaha ja m'n man is daar nu al zenuwachtig over, ik zei ook van ze komen eerder met 40/41 weken dan met 38 of eerder dus relax. :p

    Hahaha wow! Dat zou hier niet passen!
    Ja zag al dat jouw man ook brede schouders en bovenarmen heeft dus snap dat 140 heel klein is dan :p

    Even gauw allemaal gereageerd, zo weer werken. Vandaag, morgen en donderdag nog en dan verlof!
    Blij dat het ook weer is afgekoeld buiten want was echt benauwd gisteren.
     
  19. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja hopelijk kan je het gewoon zelf gebruiken voor J maar anders is het toch een mooie oplossing!

    @miniVosje vandaag is ook jou NOD toch? Hoe is t bij jou?

    Haha dat weet je maar nooit sommige melden zich toch eerder :p

    @Nancydierengek je zult nu vast al geprikt hebben dus heel erg succesmet wachten en hopelijk een positieve uitslag!
     
  20. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Nancydierengek veel succes! Inmiddels al geprikt zeker?

    @Leolove ow dan kan ik je al uit die droom helpen, dit gaat minimaal door tot ze naar school gaan, daarna word het ietsje beter, iets :roflmao:

    @lerana hoe gaat ie, 3dpo nu?

    @Gootje1988 heerlijk bijna verlof! Ben je wel aan toe als ik je zo hoor ;)

    @Myhappyfamily ga je ook nog foto's spammen? :p

    @miniVosje spannend! Hopelijk niet ongesteld natuurlijk!

    Wij moeten straks naar het cb, 2e keer prikjes.
     

Deel Deze Pagina