Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja toch wel fijn dat daar beneden alles in orde is :o:

    Oh super zeg! Nu lekker genieten en binnenkort bekend maken?

    Owjeetje, waarom gestopt met primperan? En hoe gaat het met je bekken?

    Ja echt zo fijn! Donderdag voor het eerst naar buiten geweest en gisteren al naar opa en oma alleen was oma werken.
    Op straat nog even onze lieve kraamverzorgster tegen gekomen dus was wel heel leuk!
    Gisteren woog A alweer 3300 gram dus groeien gaat super :D vandaag 8 daagjes oud!

    Hoe gaat het met L? Gaat zeker veelste hard weer... :p
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 we hebben het vorig weekend aan iedereen verteld. Voel me zo beroerd.

    door de primperan werd ik extreem moe. ik kon wel beterder eten/drinken. Maar zo intens moe zijn, voelde voor mij vervelender dan het misselijk zijn & het overgeven.
    Bekken gaat helaas ook niet top mee. Gisteren weer veel pijn, nu gaat het redelijk.

    wat fijn dat ze goed groeit. 8 dagen alweer. Dus de kraamverzorgster is ook alweer de deur uit.
     
  3. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Heerlijk dat je weer lekker kunt wandelen met jullie prinses. Zo te horen ook een hele fijne kraamhulp gehad :D wat is die week snel omgegaan zeg. Is ze alweer 8 dagen. Gaat ook goed met der gewicht :D en M nog steeds zo trots :D


    Hier gaat alles goed met L. Gaat zooo snel allemaal. E vind het ook allemaal geweldig. Is vaak te hardhandig met der zusje. Maar ze bedoeld het goed allemaal. Zijn met de fruithapjes begonnen 2 weken terug maar vind ze germ echt nog niks. Dan af en toe even een dagje niks en erna weer proberen. Even allemaal wennen natuurlijk. Hoe vind je man het met kleine uk? Bevalling voor hem meegevallen?
     
  4. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Dat is ook niet fijn nee dat je dan zo moe word. Ik had dat liever dan hoe ik me voor de rest voelde. Is er niks anders meer wat je nog kan proberen?
    Hopelijk stopt het overgeven snel b

    Niet fijn van je bekken! Als je thuis bent ook je rust pakken. Op het werk is dan weer moeilijk.
     
  5. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Leuk, iedereen zeker helemaal blij? :D

    Ow ja inderdaad, moe zijn en niks kunnen terwijl je al een kindje heb is niks...
    Werk je nou nog steeds hetzelfde met ondersteuning of al minder?

    Ja de dagen gaan zo hard! Hadden vrijdag voor het laatst kraamzorg ja.

    Ja alleen moet ze elke keer na het wandelen poepen? :roflmao: alsof het eruit trilt ofzo hahaha
    De eerste 3 dagen echt een super leuke lieve kraamzorg gehad en de andere dagen een minder leuke... Hebben daarom ook gezegd van we hoeven niet alle uren kraamzorg als de controles zijn gedaan en wat schoon gemaakt vond ik het wel weer prima.
    Ze was helemaal van de regeltjes en daar houden we echt niet van, om 12 uur standaard vond ze dat we moesten eten maar als ik geen honger heb dan eet ik niet dus dan pakte ze fruit zodat ik alsnog zou eten. Mijn missie was dus om haar te stangen door alles niet volgens haar regels te doen :roflmao: Kon ze niet hebben mja jammer dan ons huis dus pech voor haar.
    Ja M is hele trotse zus en super lief voor d'r.
    M'n man vond de bevalling ontzettend mooi, hij heeft gekeken toen ze geboren werd en vond dat ontzettend gaaf en zelfs de placenta vond hij mooi.
    Hij is echt super gek op A en zo leuk om een brede bouwvakker te zien met zo'n kleine baby hahaha

    Ah zolang het maar goed bedoeld blijft dan leert ze vanzelf wel dat het zachter kan.
    Hahaha maak je zelf het fruithapje of uit potje want dat kan ook nog verschil maken misschien?
     
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ben je op vakantie in België gebeurt mij dit. :(

    Vandaag op vakantie wezen zwemmen met mijn vriend in een zwembad. Toen we eruit gingen en ik ging plassen. Plaste ik bloed. :eek:En met afvegen ook bloed. We schokken ons kapot. Ook tijdens mij afdrogen bloede ik drupte zelfs iets op de grond. :eek:

    Verloskundige meteen gebeld en op de hoogte gebracht die zij omdat wij op vakantie zijn dan maar in België naar het ziekenhuis toe moesten gaan om te laten nakijken of alles nog goed was.
    Dit gedaan. Daar een echo gehad alles was goed. Pffff wat een opluchting. :thumup:
    Kindje bewoog hartje klopte goed kindje is goed gegroeid is nu bijna 8 cm.

    Verder hebben ze mij nagekeken waar het bloed vandaan kon komen.
    Moederkoek puntje schijnt iets los gelaten te hebben waardoor ik bloed verloor. Maar kan verder geen kwaad zijden ze daar en moet zelf met rust weer genezen.

    Ik mijn vaste verloskundige meteen weer op de hoogte gesteld.
    Als ik weer terug ben van vakantie zullen ze mij beter in de gaten gaan houden.

    Pfff wat een stress allemaal. Ik bloei nu ook nog steeds :(.
    Maar goed hoef mij geen zorgen te maken zoals ze zeggen.
    Bloeden moet vanzelf weer overgaan.
    En we hebben weer een mooie echo gehad van ons kindje.:thumup:
    En dat in België.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoop dat verder met iedereen hier alles goed gaat?

    @Gootje1988
    Al een beetje gewent aan je nieuwe gezinsleven?
    Geniet er heerlijk van samen!

    @Meisje93
    Hoe is het nu met jou?
    Lees dat je nog steeds last hebt van je bekken.

    @miniVosje
    Hoe gaat het nu met jou?
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily die intense vermoeidheid wilt niemand denk ik. Hoofd omhoog houden koste al enorm veel moeite. Liefst sliep ik 24/7. Krachtverlies, trillende handen, dubbele tong spreken & rusteloze benen. En dan alsnog 5x overgeven.
    Nee dan kan kies ik toch wel voor 24/7 misselijk zijn.

    Gelukkig vanaf zondag nog maar 1x per dag overgeven. Gisteren wel weer een goede dag. Blij positief. :)

    @Gootje1988 ja iedereen is erg blij voor ons.

    nee inmiddels ben ik volledig ziek. Sta boventallig. Maandag avond 2,5u gewerkt. Maar dat was al teveel. Was helemaal op er na. Hoofdpijn & duizelig.
    Morgenochtend ga ik weer proberen.

    @Nancydierengek och wat schrikken zeg!
    gelukkig is er met de baby niks aan de hand.

    ja bekken nog steeds last van. Heb nu wekelijks therapie. Het wil helaas nog niet minder worden.
    Vindt het nu al een pittige zwangerschap. Hopelijk het 2e en 3e trimester wat gemakkelijker. :)
     
  9. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Gootje1988 hahah niks poept zo lekker dan na een lekkere wandeling :p wel grappig moet ik zeggen.

    jammer dat de 2e kraamhulp niet zo leuk was, ofja gewoon te streng :p wij vonden de 2e het leukste en dat was maar 3 dagen helaas. al was de eerste ook aardig. ochja kun je wel zelf je ding doen als alles goed gaat als ze hulp weg is en in huis zijn nog wat dingetjes gedaan.

    Dat is mooi om te zien he als ze ook zo trots zijn bij de bevalling. bij de eerste was mijn vriend ook erg trots. zeker 100 keer verteld hoe trots hij was en mocht sieraden uitzoeken erna dat was wel lief. hij ging ook kijken toen hij hoofdje kwam. hij was bang dat hij er niet tegen zou kunnen maar heeft de hele tijd staan kijken. Gelukkig heeft je vriend het mooi gevonden. wie weet wilt hij er nog een over een tijdje ;)
    haha sjiek he zo een brede vent en dan zo een klein hummeltje in zijn armen :D

    Fijn dat A zo trots is. ze kon al niet wachten voordat je zwanger was, laat staan nu de kleine er is ;)
    Verder al gewent met zijn allen?

    @Meisje93 oei op die manier is het zeker niet fijn om moe te zijn ja. ik had toen gelukkig vakantie maar de eerste weken sliep ik toen ook alleen maar. dat mijn vriend kwam kijken of ik nog wel leefde.
    Gelukkig gaat het met het overgeven al wat beter. nog nieuwe tabletten gekregen of gaat het gewoon zo al beter. Dat zou mooi zijn als het beter gaat zonder medicatie.
    Vanaf het 2e trimester moet het normaal wat makkelijker worden hopelijk is dat wel het geval bij jou.

    @Nancydierengek oei dat is zeker even schrikken ja. gelukkig was alles in orde en kon je snel het even na laten kijken.
    Nu nog even genieten van de vakantie.

    Hier gaat ook alles goed.
    Wil volgende week nog een fotoshoot laten doen nu L nog klein is. Bij E hadden we ook een met de familie laten doen maar zij was toen 6 weken. L bijna 5 maanden dus zij is al een stuk groter. wil er een nu ze nog klein is. het gaat al zo snel allemaal. Dat vind ik toch wel moeilijk moet ik zeggen dat het zo snel allemaal gaat. vooral nu bij de 2e gaat het nog sneller. en het was de laatste keer zwanger zijn dus moet nu echt intens ervan genieten.

    Vandaag nog lekker naar de gaia zoo geweest. wel suuuuper warm maar met af en toe even zitten lukt het wel. maar 3 dieren hebben we niet gezien door de warmte dus dat viel nog wel mee.

    Jullie daar al regen gehad? wij hier nog helemaal niks. zou het wel even lekker vinden moet ik zeggen.
     
  10. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Jeetje wat schrikken zeg! Gelukkig gaat alles goed! Hopelijk stopt het bloeden gauw.

    Ja al vanaf dag 1al helemaal gewend aan A erbij ❤️ alsof ze er altijd al is geweest.

    Jeetje.... Dat is wel heftig zeg al zo vroeg! Had je dit bij E ook zo erg? Die warmte werkt natuurlijk ook niet mee....

    Hahaha echt hé! Al poept ze wel vaak hoor.... misschien de combi met borstvoeding erbij?

    Nja vond de 2e ook echt een reus.... Haar vingers waren nog dikker dan die bouwvakkers vingers van m'n man :oops: mja ze deed wel goed schoonmaken alleen het daarna weer opruimen kon ze niet... :confused:

    Ah dat is zeker lief dat hij dat zegt en je ook nog sieraden mocht uitzoeken!
    Ja ben echt blij dat hij gekeken heeft, is toch heel speciaal en zie je niet iedere dag ;)
    Hahaha wie weet. Momenteel zeg ik nog even nee tegen een 3e... Pffff die vermoeidheid af en toe...mja dat is wel tijdelijk dus wie weet maar voorlopig nog ff niet :roflmao:

    Ow leuk een fotoshoot! Wij hebben morgen een new born shoot! Ben zo benieuwd!
    Het gaat zeker snel die kleintjes... Echt niet leuk af en toe... Je wilt ze het liefst klein houden alleen gaat dat niet hé...

    Phoe respect naar de dierentuin met dit weer... Ik blijf liefst binnen al ben ik van de week wel savonds 2 uur met M naar het strand geweest savonds, dat was echt heerlijk! Had M ook even nodig even privé tijd met mij :)

    Hier ook geen regen.... Gisteren overal regen maar hier niet :( ben blij als het af gaat koelen!
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily ik gebruik nu weer de emesfane.

    Leuk een fotoshoot. Zijn dan toch de tastbare herinneringen.
    Ja gaat super snel de tijd. pfoe bijna 5 maanden alweer.

    pff respect hoor. Al kreeg ik het gratis ging ik nog niet naar de dierentuin. :p

    helaas geen regen gehad gisteravond.
    Woensdagochtend wel. Even verkoeling maar 's middags alweer 30+gr.

    @Gootje1988 nee bij E. had ik het niet zo erg. Toen kon ik gewoon normaal eten & drinken.
    overgeven duurde tot ong. 15/16 weken.
    En dan inderdaad die hitte erbij..

    veel plezier bij de newbornshoot. Zo leuk om te doen..

    laat de regen maar komen! :D
     
  12. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Pffff hopelijk nog maar eventjes dan...

    Ja ik kijk echt uit naar morgen! Wil een mooie foto van M met A samen dus ben echt heel benieuwd!

    Ja inderdaad! Het gras is hier gewoon bruin..
     
  13. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Heerlijk aan het genieten hier in België. :D
    Ik doe rustig aan is toch bloed heet hier vandaag 38 graden Phoe.
    Bij jullie zeker ook zo warm Phoe Phoe.

    Gelukkig is het bloeden bij mij gestopt na twee dagen.
    Voel mij verder ook prima.
    Dus dat is ook erg fijn.
    Maandag gaan we weer naar huis toe.
    Op 7 aug heb ik weer een afspraak bij mijn eigen Verloskundige.

    @Meisje93
    Ja ben zo blij dat met ons kindje alles goed is!
    We waren zo bang het te verliezen door dit.

    Jeetje joh wat naar dat je zo’n slecht begin hebt.
    Hopelijk helpt je therapie je.

    @Myhappyfamily
    Ja was zo blij dat we meteen geholpen konden worden in het ziekenhuis.
    Elke sec in spanning zitten wat er aan de hand was en of ons kindje nog leefde was killing Phoe. We waren beide echt even in paniek ervan.

    Leuk dat je een fotoshoot gaat doen!
    Ja mooie herinneringen maken want die kleintjes groeien zo snel.
    Heerlijk van genieten ook idd!

    Leuk dat je naar een dierentuin ben geweest!
    Phoe wel warm.
    Maar altijd leuk zo’n uitje.
    En aanrader deze dierentuin?

    @Gootje1988
    Ja gelukkig is het bloeden na twee dagen gestopt.
    Ik doe wel rustig aan nog ben veelste bang dat het weer gaat bloeden.

    Kijk goed bericht net of ze er altijd al is geweest.
    Heerlijk geniet ervan!
    Succes morgen met New Born shoot!
     
  14. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Gootje1988 dat zou best kunnen ja. Ik heb nooit borstvoeding gegeven dus zou het ook niet weten. Ochja eruit is eruit he ;)

    Nee met een 3e ben je ook echt niet bezig. Eerst van dit poppetje genieten. Maar soms weten mensen al meteen na de bevalling dat ze nog een willen ;) Die vermoeidheid is maar even. Hopelijk slaapt ze lekker snel door.

    Ohhh leuk zo een shoot. Hopelijk mooie fotos van M met der zusje. Ohhh ja ik wil ze ook zo klein houden maar helaas. Veel plezier.

    Ohh het was ook heet in de dierentuin maar wel heel leuk. Bleef erna wel kapot van de warmte. Ohh lekker toch even moeder dochter tijd. Dat is voor haar ook belangrijk. Savonds lekker aan het strand dat is genieten.

    @Meisje93 dat klopt. Wilde er percee nu L ook nog klein is. Vriend heeft er niet veel mee maar doet het wel voor mij.

    Hahah hadden het de oudste veloofd dan gaan we ook ;) maar het was wel te warm.

    Hier nog geen regen gehad maar morgen als het goed is wel. Zou ff lekker zijn.

    @Nancydierengek hier is het ook zo warm geweest :O on 6 uur gaf ie nog steeds 35 graden aan.
    Lekker aan het genieten van jullie vakantie. Gelukkig is het bloeden wel gestopt. Dat geeft weer een fijner gevoel.

    Geloof heel goed dat je paniek had. Ik heb met 6 weken een bloeding gehad. Dacht ook ben het kwijt was het gelukkig maar een cyste. Maar jij bent ook nog eens een stuk verder dan is het helemaal schrikken.

    Ohhh geloof me die groeien echt heel snel. Geniet er maar extra van als de kleine er is.

    De gaia zoo zeker een aanrader!! Je zier er zoveel dieren. Iedereen die niet van hier uit de buurt is vind het geweldig.

    @Leolove hoe gaat het met jou?
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    veel plezier!!

    ons gazon is nog groen :D Maar de bermen zijn hier ook bruin ja. :(

    @Nancydierengek groot gelijk om met deze hitte rustig aan te doen.
    onmenselijk heet gewoon. :p

    @Myhappyfamily haha knap hoor!

    jullie nu wel regen? Hier al vanaf vanochtend iedere keer een buitje. koelt buiten goed af. Nu binnen nog...
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  16. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Hier heeft het vannacht een paar min geregend en vanochtend 2x een paar min. Was zeker even lekker. Waait nu ook wat meer. Maar vind het toch benauwd. Inderdaad nu binnen nog pff veel te warm.
     
  17. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ow wat fijn dat het bloeden alweer over is, hopelijk blijft het daarbij!
    Ja dat had ik ook toen M was geboren en denk dat ongeveer alle moeders datwel hebben ;)

    Voor mij is het ook voor het eerst :p bij M had ik geen borstvoeding. Vind het wel genieten als ik eerlijk ben op de tepel kloven na dan :p

    Haha nou ben een uitzondering dan, bij M had ik ook zoiets van nooit geen 2e dus we gaan het wel zien.
    Ze slaapt al wel super goed. Eergisteren van 10 tot 5 en daarna tot 7/8 uur. Vannacht was iets rommeliger maar kwam denk ik door de new born fotoshoot en had ze laatste fles 11 uur en kwam ze om 4 uur en 7 uur weer. Alsnog hebben we dus niet te klagen. :p

    Hahaha achja niks aan te doen hé.. Gisteren hier eindelijk flink geregend en nu lekker koel!

    De new born fotoshoot was zo leuk! Ook spannend want ze werd weer wakker en was hongerig en daarna nog gepoept om vervolgens na 2 uur weer in slaap te vallen (eindelijk) :roflmao: de fotografe had dit nog niet echt eerder zo mee gemaakt en vond d'r echt een pittig wijze baby hahaha in ieder geval mooie foto's van de meiden samen en ook nog slapende foto's van A alleen. Daarna wouden we nog andere foto's maken maar werd ze weer wakker :o: dus toen maar foto's gemaakt toen ze wakker was. :p nu afwachten wanneer we de foto's krijgen aangezien ze nu ook 3 weken met vakantie gaat, ben in ieder geval super benieuwd!
     
    Myhappyfamily en Nancydierengek vinden dit leuk.
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    en vandaag wordt het weer 29°C :(

    @Gootje1988 goede nachten maak je al. Fijn hoor.

    Fijn dat de shoot goed gegaan is!
    wakkere foto's zijn ook erg leuk. Lijken ze gelijk heel wijs.
     
  19. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Nou nu 2 bagger nachten... Om de 3uur komt ze.
    :confused: savonds de hele avond ook echt overstuur van krampen en dan zo moe zijn dat ze hazeslaapjes doet om vervolgens weer zwaar overstuur te zijn. Zo sneu... :(

    Ja en ze heeft grote blauwe ogen dus ben heel benieuwd, nog een paar weken wachten op de foto's helaas.
     
  20. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Vandaag afspraak bij de verloskundige gehad.
    Deze afspraak was eigenlijk later pas ingeplant maar vanwege de toestanden in België met die bloeding wouden ze mij eerder zien.

    Bij de verloskundige begon ze meteen over de bloeding die ik gehad heb en of we ondanks dat wel nog een fijne vakantie hebben gehad. Vanwege de bloeding wou ze toch een echo maken. Ik dacht toen yes dan zien we ons kindje weer! Want eigenlijk was de bedoeling alleen naar het hartje te luisteren. Maar de verloskundige wou meteen ook zelf even kijken waardoor die bloeding nou was.

    Nou kindje was meteen super goed te zien!
    Zo gaaf je zag echt veel! Het hartje zag je mooi kloppen, de armpjes en beentjes waren goed te zien, ruggengraat, de navelstreng en die zag je mooi mee kloppen. Kindje was lekker aan het bewegen. De verloskundige ging het hoofdje rondom opmeten en die was 9cm. Haha en het hele kindje lengte was 8,5cm maar kon ook langer zijn omdat het kindje nu in elkaar ligt en druk bewoog.

    Verder door de bloeding die ik gehad heb ging ze meteen dat ook nakijken. Mijn placenta ligt het puntje ervan heel laag en daardoor heb ik waarschijnlijk een bloeding gehad. Zij zij ook kan verder geen kwaad. Placenta ligt verder goed. Die trekt vanzelf omhoog.

    Maar jeetje wat ben ik blij dat alles zo goed gaat met ons kindje!
    Die echo foto ook is zo gaaf! Ik ben helemaal in love!!!
    Voel mij zo happy nu!!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina