Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek wat fijn dat alles er goed uit zag.

    Hier zag ook alles er goed uit! Kindje loopt wel een week achter met groei. Dus over 5 weken weer terug. En over 11 weken een placenta check omdat die vrij dicht bij de uitgang lag.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  2. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Nja bij mij is t niet perse in werkelijkheid meer.. maar meer dat vorig jaar ik ook weken lang dacht zwanger te zijn en toen met de echo een leeg vruchtzakje had. Had toen wel soms een veeg bloed met afvegen maar met dan een veegje was het niet.. misschien probeerde mn lichaam t wel op te lossen maar lukte t niet ofzo geen idee.. maar dat is nu weer mn grootste angst.. als k 1 okt daar ben ga k ook zeggen dat ze eerst moet gaan kijken daarna pas praten.. maar wil t eerst zien.. t liefst bel ik al op dat ik gek word van onzekerheid en ik niet al mag komen maar dat vind ik ook weer zo wat.. mn geduld is iig heel ver te zoeken pff

    Oei dat word nog even spannend dus! Hopelijk is over 5 weekjes alles goed en heeft de kleine een groeispurt gemaakt! Is het nog steeds een verassing? :p
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana maak me er geen zorgen om gelukkig.
    en ja nog steeds een verrassing. :) Stiekem wel gespiekt. Maar kon er totaal geen wijs uit worden. Man ook niet hahahaha.

    Wauwie je hebt al een 3+ op je CB
     
  4. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah dat scheelt zolang je zelf gerust bent is t al fijn.. hebben jullie wel al een voorgevoel of dat niet? Haha je man probeerde dus ook wel te spieken?

    Jaaa klopt ook de 3+ is behaald gelukkig!
     
  5. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Meisje93
    Fijn zeg dat alles goed was. :D:thumup:
    Maar jeetje kindje loopt een week achter.
    Kon dat verder geen kwaad?
    Lees dat jij je er geen zorgen over maakt.

    En je placenta grrr vervelend zeg. Ik had dat in het begin van mijn zwangerschap daardoor had ik toen een bloeding gehad. Maar bij mij bij de 20 weken echo was de placenta juist iets hoger al opgetrokken. Mijn placenta ligt aan de achterkant.

    Goed dat ze je verder goed in de gaten houden.
    Haha het geslacht dus niet kunnen zien. :p

    @lerana
    Ow meid jeetje wat een nare ervaring heb jij dan gehad.
    :(
    Jeetje ja snap je nu helemaal dat je gek word van de zenuwen.
    Ik zou je verleden wat je mee gemaakt hebt uitleggen en vragen of je eerder mag komen. Ze zullen daar vast wel begrip voor hebben. Stress is nu niet goed voor je. Je kan altijd bellen of je eerder kan komen kan jou het schelen.
    Bellen zou ik zeggen.;) Ze zijn er tenslotte voor jou.
     
  6. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahaha je maakt t me niet gemakkelijker ik probeer steeds te denken nog even volhouden zolang is t niet meer.. ook al voelt t niet zo.. en nu zeg jij gewoon bellen hahahah
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja dat scheelt een hoop. haha ja die probeerde het ook, terwijl die het echt niet wilt weten.

    Super zeg! Stijgt je HCG mooi.

    @Nancydierengek geen idee. Scheelt dat het kindje in zijn geheel een week achter loopt. Dus denk zelf aan een meetfoutje bij de termijn. Want toen ben ik een paar dagen vooruit gezet.

    top dat jouw placenta al omhoog getrokken is! Hier ligt ie volgens mij ook aan de achterkant. Had het even gemist. :p

    hahahaha en ik ga je juist adviseren om tot 1 oktober te wachten. Zijn nog maar een paar dagen meis.
    Als je nu voor een hele vroege echo gaat is de kans dat het hartje nog niet klopt aanwezig.
    En wil niet dat je onnodig in de stress raakt.
    Ook heb je een duidelijkere echo, als je langer wacht. :rolleyes:
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  8. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    :oops: Haha ach je kan het proberen wie weet hebben ze nog ergens een gaatje voor je vrij. En anders idd nog ff volhouden. :p
    Haha aan mij heb je ook lekker veel hè. :p
     
  9. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @lerana Hier heeft @Meisje93 natuurlijk ook weer gelijk in.
    Als je het hartje goed wil zien kloppen kan je beter iets verder zijn al in je zwangerschap. Lastig lastig.

    Aha ja dat kan natuurlijk, ach als je kindje verder maar goed doorgroeid is er niks aan de hand.
    Oke dus jou placenta ligt waarschijnlijk ook aan de achterkant.
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek net even opgezocht. Maar heb een voorliggende placenta. Had ik het toch goed. Vandaar dat ik geen hele harde schoppen voel. Al voel ik ze wel duidelijk genoeg. :)

    Ja daarom. 23 oktober gaan we weer even kijken hoe het dan met de groei gaat.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  11. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Iui 2 gehad.
    Helaas na bewerking een vcm van 0,34 dramatisch laag dus. Iui is wel gewoon door gegaan, maar heb al wel een afspraak met mijn gyn volgende week. Ik denk dat ik door moet naar icsi...
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Super! Maar wat een lage vcm gehalte. :(
    Ik denk dat dat wel verstandiger is in jullie situatie. knuffel
     
  13. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Je hebt gelijk, ik werd alleen echt even helemaal gek.. Heb dus toch gebeld en mocht even langskomen ze zei al dat ik niet uit moest gaan dat ik een hartje zou zien.. ze zag wel een mooi ingenesteld vruchtzakje met daarin een dooier zakje!!! Daar was ik al enorm blij mee en enorm door gerust gesteld vorige keer had ik alleen een leeg vruchtzakje en niets erin dus ben nu al wel stuk rustiger.. haalde me van alles in mn hoofd dat ik misschien wel helemaal niet zwanger was maar door de utro uit t buitenland de test daar op reageerde ( kan helemaal niet maar goed maakte me zelf helemaal gek.. ) maar goed ben gelukkig gewoon gerustgesteld ondanks geen hartje :) was volgens de echo nu 5 weken en 3 dagen. Dat komt wel uit met hoever ik eerst dacht te zijn volgens berekeningen op internet :)

    Zie bericht hierboven haha

    Ahh wat balen zeg, toch hoop ik ondanks dat het laag is dat t gaat lukken. En anders door naar icsi kan je daar ook gelijk mee door starten dan?
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
  15. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa ben echt zo gerustgesteld
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  16. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @lerana
    Kijk toch gebeld haha. :p
    Maar wat fijn voor je zeg!
    Ach dan de volgende echo hopelijk een mooi kloppend hartje te zien.
    Fijn dat je door deze echo gerust bent gesteld.
    Leuk hoor!
    :D:thumup:

    @miniVosje
    Hey Phoe niet veel weer dus balen meid. :(
    Maar gelukkig is de iui wel doorgegaan maak je toch nog een kansje.
    Hoop het zo voor je.
    Maar als dit hem weer niet word denk ik echt dat je voor icsi beter door kan gaan en geen iui behandelingen meer. Is niet leuk maar je kans is zoveel meer dan. Maar goed nu maar hopen dat deze iui toch nog gaat lukken.
     
  17. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Nee in het ziekenhuis waar ik nu loop doen ze geen ivf/icsi. Dus moet naar een ander ziekenhuis weer een intake.. (geen idee voor wachttijden. Daarom ook volgende week al de afspraak met mijn gyn. Hopelijk krijg ik meteen een doorverwijzing)
     
  18. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa indd! Het geeft nog geen garanties maar was wel even een opluchting!

    Oh dat is wel balen dat je opnieuw naar een ander ziekenhuis moet.. hopelijk kan je wel gewoon snel terecht dat je mocht t nodig zijn volgende ronde al zou kunnen starten ermee
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oh wat jammer! Zit er wel een ziekenhuis in de buurt die het wel doet?
    Ik hoop het voor je! Het wachten heeft nu wel lang genoeg geduurdt bij jullie. :(
    Al ga ik nog keihard voor je duimen deze ronde! :thumup:
     
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek ahhh fijn dat alles inorde was :D
    Ohh fijn ja in stuitligging haha, maar ze draaien nog vaak om. je hebt nog even de tijd tot de bevalling als kleine uk dan maar goed ligt ;)

    @Meisje93 fijn dat bij jou ook alles goed eruit zag! qua groei wie weet is ukkie gewoon wat kleiner. zou mezelf er niet zo druk om maken.
    toch stiekem gespiekt :p als je weet waar je echt op moet letten dan zie je het vaak anders is het soms wel moeilijk haha. blijft een verrassing dus :D
    Van de placenta heb ik ook gehad de laatste keer maar was gelukkig erna hoog genoeg gaan liggen zodat ik zo kon bevallen. wilde zo graag in bad bevallen en dat kon gelukkig toen ook.

    @lerana nog heel even en dan mag je eindelijk spieken. maar snap je wel dat je nu wat onzeker bent na de vorige keer. komt helemaal goed!

    @miniVosje oei dat is niet goed nee. gelukkig kun je al snel voor een gesprek terecht. misschien wel fijner dat ze nu verder kijken dan maar blijven proberen op deze manier. geeft ee hoop stress en dadelijk misschien wat meer rust als je weet dat de kansen weer groter worden.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina