Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Naar de echo donderdag wel wat geruster. Morgen nog een weekje dan mag ik weer gelukkig dus nog even geduld weer..

    Hoe is t met jou? En de rest?
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily ja wie weet! Al verbaast het me wel. ;)
    E. liep nl. altijd voor & was 4100gr. bij geboorte.
    Hoe ver moet ie minimaal vanaf de uitgang liggen?
    Ja maak me er nu niet zo druk om gelukkig.

    @lerana heb je je agenda lekker volgepland?
    Nog steeds erg misselijk?
     
  3. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa misselijkheid en overgeven komen steeds vaker ene dag iets minder dan andere maar kan er niet meer omheen

    Hoop dat bij jou alles goed komt!
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Echt zwanger dus. Op dit moment een fijne bevestiging.

    Oh zal vast wel. Ga me pas druk maken als de volgende echo's niet zo posi zijn. ;)
     
  5. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Haha ja kan er kwa symptomen niet omheen gelukkig :) vind t indd wel fijn als bevestiging en geruststelling..

    Jaa groot gelijk je kan beter lekker van genieten dan je druk maken!
     
  6. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 gek he hoe elk kindje in de zwangerschap toch anders is. Terwijl de vk toch standaard groottes heeft waar het aan moet voldoen.
    Ik zou me inderdaad nog niet druk maken als het maar niet elke keer te ver achter ligt. Maar dan nog als het dan zijn lijntje volgd is het nog goed.

    @lerana om de kwalen kom je inderdaad niet meer heen. Maar zeker een fijne bevestiging dat nog alles goed gaat lijkt me.

    @Nancydierengek en naar elfia geweest. Ik kende het niet maar toevallig had de vriendin van mijn broertje eergisteren op facebook staan dat ze er heen geweest zijn. Kan me er een betere voorstelling nu van maken.
     
  7. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa het is indd een fijne bevestiging, hou gelukkig wel drinken nog binnen alleen t eten niet. En erg moe kan nu al wel weer slapen haha maar goed hoort erbij :) hoe is t met jou en de meiden
     
  8. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Dat had ik ook heel erg tot 20 weken. Bijna niks binnenhouden en in mijn vakantie toen 9-12 weken bijna alleen maar geslapen. Sliep zo een 16 uur per dag. Mijn vriend kwam soms eens kijken of ik nog leefde :p

    Hier gaat alles goed. Kleine mup word al zo groot. Vind dat wel heel moeilijk nu. Komt geen kleintje meer. Ze is niet zo van het knuffelen en lekker bij me slapen. Heeft echt haar rust nodig. Op de vrijdagen op de opvang is het druk en dat merkt de gastouder ook goed. Dan is ze huilerig de hele dag. Maar verder niks te klagen. Potje beginnen langZaam erin te gaan sinds deze week. Slaapt goed van 19.00-08.00. De oudste gaat vanaf volgende maand naar groep 1 :O wat gaat dat snel. Woensdag en volgende week woensdag gaat ze proberen. Ben benieuwd. Dadelijk gesprek bij de BSO.
     
  9. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey!
    Ik heb een super leuk weekend achter de rug gehad bij Elfia in Arcen.
    Zaterdag hele dag top weer gehad gelukkig.
    Maar zondag was het helaas bagger weer maar goed toch ons nog vermaakt.
    Mijn groepje mensen waar ik samen mee op pad was waren allemaal verkleed in dieren. En dan de kop van het dier boven je eigen hoofd dragen.
    Beetje het idee van de lion king musical.
    Ik was een rode draak. ;)
    Zie foto die heb ik gemaakt en droeg ik op mijn schouders met mij mee.
    En eronder een mooie rode jurk.
    Wij hadden al van te voren afgesproken hoe we verkleed gingen en als wat voorn dier. Dit zodat we als groep bij elkaar horen.

    Verder hoe het nu met mij gaat. Door het vele lopen heb ik erg last gekregen van soort spierpijn gevoel bij mijn liezen en onderbuik. En slapen blijft een drama bij mij. Vaak wakker om te plassen en om te draaien op mijn andere zij in bed. Ik lig niet meer lekker in bed. Voor de rest heel niet misselijk meer. En voel mij verder goed. :thumup:

    @Myhappyfamily
    Ik zal het nog een beetje uitleggen voor je. ;)
    Elfia is een fantasy evenement een plek waar mensen in kostuum verkleed naar toe kunnen gaan of in eigen kleding net wat jezelf wil. Er lopen heel veel fotografen rond die graag foto’s maken van de mooiste kostuums. Er zijn veel kraampjes waar je allemaal fantasy spullen of kleding, beelden of wat dan ook kan kopen. Er zijn ook veel eet tentjes. En veel podiums met muziek. En shows die gegeven worden. De omgeving daar is heel mooi in mooie tuinen waar je rond kan lopen. Maar je moet er van houden. Haha.
    Hier een filmpje ervan:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Fijn dat jullie het leuk hebben gehAd. Snap nu wat het inhoud inderdaad. Alleen zondag jammer van het weer. Nu even rustig aan doen. Toch veel gelopen het weekend.
     
  11. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ja heb denk ik een beetje teveel gevraagd van mijn lichaam. :oops:
    Teveel gelopen denk ik.
    Nou morgen overdag nog ff goed rusten en dan weer 6 nachtdiensten draaien.
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana hou je helemaal niks aan eten binnen?
    Hoe gaat het nu inmiddels?

    @Myhappyfamily nee zolang het niet verder achter gaat lopen maak ik me geen zorgen. :)

    wauw wat slaapt de kleine meid goed zeg. Heerlijk.
    Hoe is het gisteren gegaan met je andere dochter?

    @Nancydierengek Super dat je een leuk weekenr hebt gehad!
    Oei even goed je rust nemen inderdaad voor je weer gaat werken.
     
  13. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jeetje wat gaat het dan allemaal snel he! Dan is het kleine er echt snel weer vanaf helaas. Hoe was het gesprek op de BSO?

    @Nancydierengek fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!

    Het verschilt een beetje gister een redelijk goede dag en vanmorgen direct toen ik op stond gal aan t spugen daarna ook ontbijt niet binnen gehouden. Hoe is t nu met jou?
     
  14. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @lerana balen dat je zo misselijk bent. Hopelijk wordt het snel beter.

    @Myhappyfamily hoe was het op de bso? Werk er zelf ook op 1 dus ben benieuwd!

    Ik had gisteren een evaluatie gesprek met de gynaecoloog. Omdat de sperma waarde al 2x onder het gemiddelde zit.

    Hij wil gewoon doorgaan met de iui. Wel een ophoging van de hormonen die ik spuit.En ik moest nog een keer me schildklier waarde prikken. Daar blijk ik toch wel mee aan de hoge kant te zitten. (Dus traag werkende schildklier). Ik ga vanaf morgen dus nog wat erbij slikken om te proberen die ook naar beneden te krijgen. Zal dit dan de extra rede zijn, dat het nog niet is gelukt? Natuurlijk al een uur aan het googlen, en ja er zijn er genoeg die na die medicatie zwanger raken...
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana heh wat vervelend. Gebruik je al medicatie?

    @miniVosje hoe vind je het zelf. Om door te gaan met IUI?
    Schildklierproblemen kunnen wel vruchtbaarheidsproblemen geven, dus wie weet!
     
  16. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Oh hoe sta je erin om door te gaan met IUI? Ik had al eens gehoord ja dat schildklier ook invloed kon hebben. Hopelijk werken de medicatie die je nu allemaal krijgt!! Je hebt nu wel veel wat je moet gebruiken of niet?

    Nee gebruik geen medicatie durf dat niet zo goed aan.. en wil sowieso eerst een echo met een hartje
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana medicatie is veilig hoor meis. Maar als het je niet lekker zit, moet je het niet doen. ;)
    Bijna je echo!!!
     
  18. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja nee klopt indd maar meer dat ik eerst zekerheid wil dat t echt goed zit.. en omdat je er suf van kan worden en niet mee mag auto rijden vind ik t wat lastig
     
  19. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @lerana en @Meisje93 het gevoel is erg dubbel. Ik ben nu op z'n punt had ik gewoon een kant en klaar pakketje wil hebben afgeleverd. (Lees online bestellen, en op de post wachten)

    Nee ik durf het nog wel aan, zeker omdat ik vandaag natuurlijk heel google heb afgelezen met dezelfde waarde schildklier als dat ik heb, en die na de medicatie meteen zwanger werd.
    Vandaag echt het gevoel van ja dus toch ligt het ook aan mij! Ik heb dus weerr een beetje hoop.

    Wel als het na nog 2 iui's hetzelfde verhaal is, ga ik terug om een doorverwijzing te vragen. Dan zitten we tegen het begin van het nieuwe jaar aan.
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Snap ik!
    Met emesafene mag je gewoon rijden hoor. Alleen de eerste 3 dagen niet.
    Anders kon ik al 4 maanden niet op mijn werk komen. ;)
    Maar volg je gevoel daarin.

    @miniVosje och meis toch. Dikke knuffel!

    Fijn dat je daardoor toch weer hoop hebt gekregen! Wie zal het zeggen, geeft die medicatie net een extra zetje.

    Begrijpelijk dat je dan wel een doorverwijzing wilt. Al zou het top zijn als het met de IUI mag gaan lukken!
    Gun het je zo.
     

Deel Deze Pagina