Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hallo meiden!

    Ik ben een trotse mama van een meisje van nu 15 maanden!
    Ik ben een alleenstaande moeder, en heb een enorme wens voor nog een 2e wonder!
    Aangezien mijn relatie voorbij is maar de wens voor een nieuw kindje er nog enorm is ben ik gaan kijken naar andere mogelijkheden KID en zelfinseminatie, Aangezien er voor KID toch wel lange wachtlijsten zijn in het ziekenhuis besloten te gaan voor zelfinseminatie. Een donor heb ik al gevonden en het is nu afwachten op mijn menstruatie daarna gaat het hier dan echt beginnen!!

    Het lijkt me leuk een leuk clubje te vinden van meiden die ook bezig zijn voor een eerste kindje of brusje en samen gezellig te kletsen over alles!

    Liefs!
     
  2. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wow knap als alleenstaande moeder ervoor gaan. Kan dat zomaar?

    Wij zijn al een tijdje bezig. Sinds april 2015 van de pil af, en sinds ongeveer 10 maanden serieus bezig.
     
  3. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Ik sluit me hier aan ;)
    Wij hebben een zoon van 3,5 en een dochter van 15 maanden, en wij gaan nu voor de 3e!

    Super spannend hoe het bij jou allemaal gaat lopen Lerana!
     
  4. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @miniVosje ja hoor dat kan gewoon hoezo niet dan? ;) heb toevallig ook gesprek gehad gister in het ziekenhuis alleen deze wachttijden zijn enorm lang dus ga ik al beginnen via zelfinseminatie. ohh al wel een poosje bezig dus! gaan jullie voor de eerste nu? hopelijk is het snel raak!

    @daantje Leuk dat je ook mee kletst hier :D hopelijk is het bij jou snel raak! ik ben zelf ook erg benieuwd haha we wachten het geduldig af ;)
     
  5. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @lerana hoezo niet, geen idee. Het is gewoon iets wat ik nog niet vaak heb gehoort. Kan ook wel komen dat ik in toeristen (woon/ leef) en daar probeert iedereen vooral zo min mogelijk volwassen te worden en aan kinderen te denken.

    @daantje09 welkom
     
  6. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @miniVosje ah vandaar haha. Nouja kan wel dus gewoon :) gelukkig maar voor mij ;)
     
  7. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Miekje87 vind jij het miss leuk om je hier bij te voegen? Duurt nu niet zo lang meer ;)
     
  8. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Niet nog meer mensen die het leuk vinden om mee te kletsen met ons? ;)
     
  9. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ik heb ook wel zin om mee te kletsen!
    Dochter van net 8 jaar en 27 april mijn laatste pil geslikt dus deze maand word ronde 1, ben zeer benieuwd wat mijn cyclus doet na bijna 8 jaar aan de pil.
    Ook nu gestopt met roken, op de verjaardag van m'n dochter voor het laatst gerookt!

    Lerana, respect dat je dat durft in je eentje! Ben ook een tijd alleenstaande mama geweest en dat is echt pittig!
     
  10. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Gootje1988 leuk dat je mee komt kletsen! Nog gefeliciteerd wanneer ben je gestopt met roken? Spannend ben ook benieuwd hoe het voor jou gaat naar de pil! Ga je temperaturen of ovulatietesten gebruiken? Hoe was je cyclus bij je dochter? En bij haar snel raak? ( sorry veel vragen haha )

    Ah dankjewel! Ik heb gelukkig wel veel hulp en wel enorm veel zin in vooral erg spannend allemaal!

    Hier is zojuist m'n ongi aangekondigd dus ik ga nu echt de eerste ronde in ben zo benieuwd!
     
  11. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Dankjewel, 30 april voor het laatst gerookt! Af en toe nog wel moeilijk maar het moet!
    Ik heb wat ovulatietesten gekocht, ik ben van mijn dochter ongepland zwanger geworden op mn 19e en bevallen op mn 20ste. Nu heb ik mij dus nooit bezig gehouden met m'n cyclus dus dit gaat een complete verrassing zijn hahaha ben wel bang dat ik dit keer gewoon niet zwanger raak? Heel raar die angst...

    Super dat je zoveel hulp hebt, moet denk ik ook wel. Had ik toen ook met m'n dochter toen ik alleenstaand was maar nu met een relatie nog steeds hulp als ik het nodig heb, super familie heb ik gelukkig.
    Op naar het eitje!
     
  12. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ahh dus nog even afwachten hoe je cyclus gaat zijn!

    Die angst herken ik wel ik was van m'n dochter ook door de pil zwanger geworden en was nu heel bang ja straks lukt het niet meer ofzo. Maar heb dinsdag inwendig onderzoek gehad en alles zag er helemaal goed uit:)

    Ik gebruik indd ook nu ovulatietesten en ben aan het temperaturen afgelopen maand ook beide gedaan om beetje een idee te krijgen hoe of wat.

    Het is zo spannend allemaal hahah
     
  13. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Gezellig @Gootje1988 dat je meekletst :) zal voor jou idd even wennen zijn dan, om er nu echt bewust mee bezig te zijn!

    @lerana moeten we er meer uitnodigen miss? :D
     
  14. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @daantje09 lijkt me een goed idee maar hoe en wie? ;) haha
     
  15. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
  16. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohja wat super leuk als ze mee komen kletsen! Oude topic is zo stil of ik mis van alles hahah
     
  17. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja het is gewoon heel raar en eng... Voor mijn man word het zijn eerste biologische kindje dus voor hem is het nieuw maar voor mij ook....

    De ovulatietesten zijn eigenlijk alleen om te zien of mijn cyclus " normaal " is, ons seksleven is prima dus we zullen de ei echt niet missen hahaha denk dat ik dag 11 mijn eerste ovulatietest ga doen...

    Hoelang ben je al bezig daantje?
     
  18. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa je hebt kans natuurlijk dat je moet ontpillen enzo maar misschien is in jou geval temperaturen dan handiger? Dan kan je echt zien of je echt een eisprong hebt gehad. Met ovulatietesten kan die wel een positieve test geven zonder dat je ei gesprongen is. Je ziet het met temperaturen wel achteraf dan maar als het kwa klussen wel goed zit maakt dat niet uit haha. Maar misschien de handigste manier je cyclus te peilen momenteel?
     
  19. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Temperaturen moet elke dag zelfde tijd toch? Dat gaat mij echt niet lukken helaas.
    Sowieso word dit de eerste ronde dus we gaan gewoon rustig aan doen, misschien als ik na een half jaar niet zwanger ben dat ik ga temperaturen, moet ook geen obsessie worden al heb ik al 5 jaar rammelende eierstokken hahaha
     
  20. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja klopt das indd elke ochtend zelfde tijd. Haha ja klopt ook wie weet is het wel gelijk de eerste ronde raak haha
     

Deel Deze Pagina