Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove kijk dat scheelt dat het jou niet uitmaakt. :)

    mooi buikje al. leuk!

    @Myhappyfamily ja dat was niet leuk. & mijn man had/heeft er al niet zoveel zin in..
    ook al geprobeerd. maar met 4+ lekte ze nog meer door. :p
    pienter lang dametje is ze.

    ik heb nog geen idee
    zoiezo aan het water zodat mijn man kan vissen. hij verveelt zich nogal snel.
    aangezien E nog veel slaapt. moet hij wel wat te doen hebben.

    buikfoto! :)
     
  2. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
  3. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Myhappyfamily Ja centerparcs is leuk. Heijderbos is bij ons om de hoek, net als kempervennen, dus dat vinden wij minder leuk. Zijn al eens in de Eemhof geweest, mooi park, en in de huttenheugte. Waar we nu heen ga weet ik nog niet. Misschien een keer naar belgie, is ook niet zo ver rijden voor ons, maar komen we anders toch nooit. Eerst maar eens onze zomervakantie, dan alles voor de nieuwe uk en de nieuwe kamer voor A en dan zien we wel hoe we financieel zitten :)
    Je werkt best veel he, misschien dat je daar iets rustiger kan doen? Fijn dat je je beter voelt en beter kan eten, hoop dat het zo blijft. Tabletjes doen hun werk dus wel.
    Buikfoto!
    @Meisje93 gister wel opgeschoten met se badkamer? Vond man het teveel werk? Ik snap wel dat hij iets te doen moet hebben, hoewel ik vissen nou niet echt iets doen vind :p
     
  4. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Whaha hier ook een man die gek is op vissen, ik vind er geen reet aan :roflmao:
     
  5. catseye

    catseye Actief lid

    4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    Niet alles gelezen hoor :oops:
    @Gootje1988 balen dat je ongesteld bent geworden. Veel plezier op je vakantie!
    @Leolove mooi buikje al :)
    Volgens mij heeft iedereen zin en gedachtes over vakantie haha. Hoop dat het ook weer lekker zomers weer in nederland wordt.
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove ja dat wel. hopelijk krijgt hij het vandaag af. qua hakken.
    haha ja. en gewoon geen zin erin. hij vind het niet echt nodig.
    doet het dus voor mij.
    haha ik ook niet. waren op vakantie & toevallig stond daar een vishengel
    hij vissen en zowaar vond hij het leuk.
    hij blij & ik blij. :)

    @daantje09 haha ik ook niet. gaat hij vaak vissen. de mijne doet het vooral op vakantie.
     
  7. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @catseye hoe is het met je? Jullie nog vakantieplannen?
    @Meisje93 in ieder geval fijn dat hij het voor jou wil doen.

    Vanochtend de jongensnaam tegen vriend gezegd die door m'n hoofd bleef spoken. Had hem al eens genoemd en toen was die er nog niet helemaal van overtuigd, omdat de man van een collega zo heet. Maar nu zei hij toch dat hij het wel een leuke naam vind. Dus denk dat dat de jongensnaam gaat worden, tenzij we nog iets leukers tegenkomen natuurlijk.
     
  8. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @meisjs93 ahh vissen vinden veel mannen leuk ja. Mijn vriend vind dat ook wel eens leuk. Ik vind er helemaal niks aan hahah. Zolang hij het leuk vind en de tijd om krijgt waarom niet.

    @Leolove ja dan zou ik ook een ander park pakken als die andere om de hoek liggen. Je moet wel een beetje het vakantie gevoel hebben.

    Eerst lekker op vakantie in de zomer en de babykamer is inderdaad ook belangrijk.
    Je kan altijd nog last minute gaan.

    Ik werk 31 uur. Moet helaas wel qua hypotheek. Als we het bij 1 kij hielden dan kon ik wel een dag minder werken maar nu helaas niet. Maar een ukkie erbij is ook heerlijk.
    Heb mijn vorige zwangerschap halve dagen gewerkt. Probeer het nu niet te doen. Zodat ik 4 weken ervoor kan stop. Mocht het lukken. Maar moet nu wel echt beter naar mijn lichaam luisteren. Ben zoooo moe. Slaap heel veel.

    Ahhh dus een naam hebben jullie al :D hopen dat het een jongen word.
     
  9. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Mis beetje lastig te zien maar dit is mijn buikje. Ben nu tussen de 7 en 8 weken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Myhappyfamily bij mij begint het nu iets beter te gaan met moeheid. Dus hoop bij jou ook over een week of 3. Maar gelukkig kun je wel goed slapen, dat gaat bij mij niet zo heel goed.
    31u is wel pittig ja. Ik werk er 30 en vind het best veel met kind, hond en huishouden. Maar het is ook belangrijk dat alles betaald kan worden ja.
    Ik wil nu ook graag doorwerken tot 35 weken. De twee weken daarvoor is kerstvakantie en moet ik verplicht vakantie nemen dus dan heb ik toch al vanaf week 33 vrij. Maar krijg niet zo makkelijk extra vakantie na m'n verlof dus wil het liefst doorwerken tot aan kerst, en dan dus vakantie nemen want die dagen heb ik wel. Maar dan moet ik inderdaad niet ziek worden.
    Mooi buikje al! Moeilijk verborgen te houden?
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove dat zeker! heeft hij een hoop voor mij over. ♡
    zei al voor de gein. straks kan je een kinderkamer gaan maken. :p

    wat super zeg, dat jullie al de jongensnaam zo goed als hebben.
    vind ik wel echt een dingetje hoor.

    je bent al bijna bij de magische 12 weken grens. :)

    @Myhappyfamily ja snap ook niet wat ze daar nou zo leuk aan vinden.
    mrja ik heb dan een blije man. hij kan niet goed stil zitten & met vissen wel.
    mooi buikje heb je al hoor.
     
  12. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Leolove nou dat moe zijn vind ik niet zo erg tegenover de misselijkheid en de buikpijn. Maar gelukkig helpen die pillen wel best goed tegen de misselijkheid.

    Jij hebt ook een hoop uren.
    Wel lekker dat je al zo vroeg verlof hebt dan. Al is het dAt je in december verplicht verlof moet pakken. Zou ik niet erg vinden hahah.
    Ik had toen nog vakantie over en mijn baas van toen had zoiets ik heb liever dat je het erachteraan plakt dan je net 2 weken terug bent en dan je vakantie wil. Hoopte het zelf al dat ze het goed zouden vinden dus vond het niet erg. Zo een 5 maanden vrij gehad. Maar wel weer moeilijk als je moet beginnen.

    Uhmm het valt nogal erg op hahah daarom hebben we het de mensen al verteld. Valt niet verborgen te houden en icm hoe ik me voel :p en bij jou?

    @Meisje93 dat is dan toch fijn. Als de kleine lekker slaapt kan ie even wat doen wat hij leuk vind en is even bezig en erna samen weer erop uit!

    Dankjewel!
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily ohh jaloers dat je pas na 5 maanden weer aan het werk moest.
    hier stond ik na 10 weken alweer op de werkvloer. :(

    fijn dat de medicatie aardig helpt! hopelijk ben je er snel vanaf.

    zeker fijn! zo kunnen we er beide van genieten.

    ik ben nu 8dpo! :) heb grotere tepelhoven, heb ijzersmaak ik mijn mond. snel duizelig. wat misselijk. rommelende darmen? wat lage rugpijn.
    ik vind het zo spannend worden nu
     
    Nikki15 vindt dit leuk.
  14. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Nouwww dat was snel zeg. Je hebt toch recht op 12 weken na je bevalling. Ik ging echt nog niet al stond mijn baas op zijn kop. Maar dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan.

    Oehhh spannend!! Nog een paar daagjes en dan weten we het. Duim heel hard dat het raak voor jullie is. Met al die symptomen moet het toch wel zo kunnen zijn!
     
  15. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Meisje93 nee hier is het vissen ook alleen voor de vakantie hoor :p en zelfs dan gebeurt het niet vaak meer tegenwoordig.
    Ow 8dpo alweer, spannend!! Over een paar dagen miss toch testen? :D

    @catseye hoe gaat het met jou? Als je bij fb erbij wil moet je het zeggen he ;)

    @Myhappyfamily mooi buikje al! Je werkt idd wel veel zeg, jammer dat dat niet iets minder kan met een tweede, maar als je moet kiezen dan snap ik je keuze wel :)

    @Leolove zou wel lekker zijn als je dan idd vanaf de kerst met verlof kan! Fijn dat jouw kwaaltjes gaan afnemen, dat geeft hoop, haha.
     
  16. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Nee dat klopt is wel veel. Maar kan niet anders. En de keus voor een kleintje was voor mij belangrijker dan minder werken. Kan altijd nog als ze een stuk groter zijn.

    Hoe is het met jou?
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily oeps bedoel ook 12 weken. ;)

    dankjewel! wil eigenlijk zaterdag pas een testje gaan wagen. ben benieuwd.

    @daantje09 haha oke. ook geen fanatieke visser dus.
    ja gaat weer hard heh. vind het eigenlijk ook wel vrij snel gaan. al heb ik vanaf morgen vakantie.
     
  18. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Myhappyfamily ik heb bij A ook 5 maanden vrij gehad. Had nog 4 weken vakantie na m'n verlof. En A was wat te vroeg geboren dus ik hoefde d'r pas met 4 maanden voor het eerst weg te brengen. Is echt fijn. Maar nu dus bang dat dat niet gaat lukken, omdat wij alleen in de schoolvakanties vrij mogen pakken.
    Ik kan het nog goed verbergen, dus hier weet bijna niemand het. Woensdag na de echo gaan we het langzaam vertellen aan vrienden en familie. En na de nipt op Facebook.
    Fijn dat de pillen goed werken. Scheelt toch veel als je je niet heel de dag ziek voelt.
    @Meisje93 je maakt het spannend, klinkt wel goed. En de pendel was ook positief voor deze maand toch?
    Hoe gaat het met de verbouwing, gister goed opgeschoten?
    Ja de 12 weken naderen nu snel, zal zo blij zijn als we woensdag een goede termijnecho hebben, dan kan ik erna helemaal in geloven :)
    Ben echt blij met de naam. Voelt goed. En vriend is ook wat meer overtuigd nu dat ik al dingen gedaan wil hebben, dus straks gaan we een nieuwe boekenkast kopen zodat die alvast van A d'r nieuwe kamer af kunnen.
    @daantje09 ja mijn kwaaltjes zijn echt weg, behalve meer moe dan normaal maar biet zo extreem als de eerste weken. Dus nog even doorzetten ;) Hoe voel jij je, nog steeds niet hoeven overgeven? Weten al veel mensen in de omgeving het? Heb je al een beetje een buikje?
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    dubbel
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove ja klopt. pendel was deze maand.
    ja gister goed opgeschoten. badkamer is nu helemaal kaal. morgen beginnen met het leidingwerk.
    ik ga heel hard voor je duimen woensdag. moet vast goedkomen.
    wat fijn dat de naam zo goed voelt super!!
     

Deel Deze Pagina