Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Myhappyfamily met mij gaat het goed hoor, alles nog hetzelfde :p de misselijkheid herken ik echt niet van de vorige keren, maar goed ik ga ervan uit dat het een goed teken is.

    @Meisje93 nee idd, hij was vroeger wel fanatieker maar toen waren er geen kinderen, en toen M. klein was kon hij thuis vanaf het balkon (begane grond hoor :p) vissen dus dan deed hij dat op zondag nog wel eens.
    Hopen dat de badkamer je nog een beetje afleidt komende dagen!

    @Leolove heerlijk dat jullie al een naam hebben zeg! Als het nou een jongentje is is het helemaal fijn, met een meisje moet je alsnog gaan verzinnen :p alweer bijna de termijnecho, je gaat echt hard!
    Ik heb gelukkig nog niet hoeven overgeven, daar ben ik ook echt bang voor hoor, vind dat zo erg :|
    Sochtends heb ik een klein darmenbuikje en savonds een flinke :roflmao: maar draag nog veel losse shirts. Van mijn kant dichtbij weet alleen mijn broer het nog niet, komt er maar niet van om hem te spreken en vind het ook steeds spannender worden :oops: schoonkant weet sowieso niemand het nog, en de rest van de familie pas na de vakantie denk ik, daarvoor vind ik nog te vroeg.

    Ik ben ook een beetje klaar met schoonvader eigenlijk, volgens mij had ik al eens vertelt dat er eigenlijk geen contact is, hij heeft M. alweer 3 jaar niet gezien en F. ook nog nooit. Van de week stuurde hij een mailtje, gebeurd ook nooit, en het was een vraag in eigenbelang, niet hoe gaat het met de kinderen, niks. Dus ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik geen zin heb om hem überhaupt te vertellen dat we nog een kindje krijgen, dan hoort hij het maar lekker van een ander.
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @daantje09 ideaal zo vanaf het balkon. moet vast goedkomen.
    plan gewoon mijn hele week vol. :) dinsdag & vrijdag al naar vriendinnen toe.

    och ja dan zou ik het ook mn schoonvader niet vertellen. als hij niet eens interesse toont in zijn kleinkinderen.
     
  3. catseye

    catseye Actief lid

    4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    @Leolove Over twee weken vakantie en dan gaan wij paar dagen verschillende steden in belgie onveilig maken :) Voor de rest gezellig uit eten enzo.
    Leuk dat jullie al een jongens naam hebben. :)
    @Myhappyfamily Dat is al best een buik! Leuk hoor.
    @Meisje93 Jeetje wordt spannend voor jou :) wanneer ga je testen?
    Fijn dat je verbouwing lekker opschiet.
    @daantje09 Lief! maar ik denk dat ik wacht tot ik/als ik zwanger raak om mij aan te sluiten bij het gefb haha :) Vind jullie allemaal toppers en ben nieuwschierig naar jullie :D maar ZP is iets makkelijker afstand van te nemen als FB voor me en nu het er steeds meer uit begint te zien dat we toch hulp moeten gaan zoeken is afstand soms ook wel fijn.
    Fijn dat je nog niet hebt hoeven overgeven. En wat vervelend van je schoonvader.. lijkt me teleurstellend. Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.
     
  4. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @Meisje93 spannend hoor. Ik duim dat deze ronde raak is voor je. D'r moet toch weer wat roze bij op deze lijst. Heb jij vrij nu of kunnen de badkamermensen gewoon bij jullie binnen?
    @daantje09 bij A hadden we alleen pas een meisjesnaam en werd het een meisje dus dan moet het nu goedkomen toch :p Nee heb wel het gevoel dat het een jongen wordt, maar dat komt puur doordat deze zwangerschap zoveel makkelijker is tot nu toe, de bakerpraatjes dus. Allebei is hartstikke welkom in ieder geval. Jij een voorgevoel/voorkeur?
    Bij mij is m'n buik savonds ook veel groter door darmen en lucht.
    Wij hebben het net schoonbroer verteld, de rest moet wachten tot na woensdag. Vervelend dat je schoonvader zo weinig interesse heeft in z'n kleinkinderen. Ik zou hem niks vertellen, laat hem er maar achter komen, misschien dat hij dan ook gaat begrijpen dat het niet leuk is wat hij nu doet.
    Jij bent ook alweer 8 weken, nog 2 weken dan tot de echo?
    @catseye lekker, bijna vakantie dus. Klinkt goed hoor lekker eten en een beetje steden bekijken. Snap dat je hier wat makkelijker kunt laten rusten als Facebook. Hoop dat we je snel toe mogen voegen aan de groep.
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @catseye ik wil 29 of 30 juli pas gaan testen. :)

    @Leolove dankjewel!!
    mijn man is vrij & ik vanaf morgen ook. :)
     
  6. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 ohhh dacht al hahahah denk al je bent gek als je na 10 weken alweer gaat werken.

    Spannend ben benieuwd of je het volhoud tot zaterdag Niet je gek laten maken door ons he hahah

    Je pendel is deze maand oehhh nu maak je het helemaal spannend zeg!

    Fijn dat het al zo goed opgeschoten is met de badkamer. Nu word het alleen nog maar mooier!

    @Leolove dat is dan wel jammer inderdaad als je nu niet meer langer kan genieten. Ik weet het ook nog niet hoe het gaat vallen ook qua opvang wanneer zij dicht heeft.

    Dat scheeld wel dat je het nog kan verbergen. Ik echt niet meer hahahah. Benieuwd na je echo :D. Ik heb hem morgen. Zooo spannend onze dochter gaat ook mee.

    Benieuwd hoe ze het bij jou allemaal vinden :D

    Fijn dat de naam zo goes voelt!!'

    Ohhhh zo fijn dat je geen kwaaltjes meer hebt. Ik hoop ik ook snel niet meer.

    @daantje09 vervelend heb die misselijkheid. Die tabletten werken goed maar toch de hele dag niet lekker. Het hoort erbij he ;). Maar ook weer fijn als het over is.

    Dat over je schoonvader snap ik wel helemaal hoor. Als het alleen voor eigen belang is en verder niet naar de kinderen vraagt zou ik het ook niet vertellen.

    Hebben dat ook met de opa van mijn vriend. Hij zegt kleinkinderen die niet meer thuis wonen gaan we niet meer naar de verjaardag. Dusja mijn vriend heeft zoiets ga het hem ook niet vertellen dan. Hij hoort het wel een keer als we hem weer op een andere verjaardag zien.

    @catseye heerlijk toch zo een vakantie. Even een paar daagjes weg en lekker genieten.

    Hahaha ja dat is het zeker. Sommige vragen of het er geen 3 zijn :p uhhhhh we houden het maar bij eentje.

    Dat snap ik wel dat je nog niet op fb komt. Maakt het inderdaad makkelijker als je hier afstand moet nemen. Op fb zie je toch vanalles langskomen.

    Hoop dat de mmm niet nodig is!!
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily haha zou ik idd erg gek zijn.

    ik hoop het! ga me best iig ervoor doen.
    hihi ja extra spannend heh.

    ja nu kunnen we gaan beginnen met opbouwen. :)
     
  8. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @Meisje93 gewoon lekker wachten tot het weekend als jij je daar het beste bij voelt. Je hebt deze week in ieder geval genoeg te doen ;) Fijn dat het breekwerk klaar is en je nu weer kunt beginnen met opbouwen.
    @Myhappyfamily 3 zou wel heel erg zijn. Oom en tante van een goede vriendin van mij hadden er twee en wilde er nog een, en dat werd een drieling. Dus het kan wel haha. Maar dan zou ik gek zijn geworden geloof ik :roflmao:
    Veel plezier morgen, ben benieuwd wat je dochter ervan vind. Overdag gewoon werken en dus afleiding? Want je hebt hem pas laat toch?
     
  9. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @catseye begrijp het ook helemaal hoor, maar weet dat je welkom bent op fb als je er klaar voor bent :thumup: ook bijna op vakantie, lekker hoor!

    @Leolove ja idd over 2 weken de echo, en deze week de intake. Van mij mogen deze weken snel voorbij gaan :p het zou wat zijn als je idd een jongetje krijgt he, haha. Jullie willen het wel weten? Ga je een geslachtsecho doen? Ik heb nu totaal geen voorgevoel en eigenlijk ook geen voorkeur, al vind ik een meisje denk ik wel het leukst :p

    @Myhappyfamily wel fijn dat de medicijnen iig werken! Wij moeten gewoon nog even doorzetten tot de 12 weken, en hopen dat het dan beter gaat :p zo als je er 3 krijgt, wow :roflmao: veel plezier morgen!
     
  10. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Owjee hahah hoop dat dat mij echt niet gebeurd :eek:
    Maar je weet het maar nooit he :p
    Ga er ook niet van uit. Drukke familie dan haha.

    Dat zal wel lukken. Daar ben ik ook echt benieuwd naar ja!
    Heb op maandag altijd vrij. Maar de dag kom ik wel door. Heb hem inderdaad pas om half 9. Expres laat want mijn vriend die werkt tot 7.
     
  11. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Hahaha doe me dat niet aan zeg 3 :p. Moet nu even aan die reclame denken haha. Het zijn er 3 he papa :p maar je hebr niet te kiezen hoeveel het word he. Als het goed is zag ze laatst maar 1;)

    Ohh heb je niet meteen een echo bij de intake. Bij ons wel meteen. Was de vorige keer ook. Hebben daar een eigen echo apparaat bij de praktijk waar ik ga. Ze hebben op nog een plaats een praktijk en daar hebben ze geen zei ze.

    Ik wacht gewoon tot de 20 weken echo wat het word. Dan kijken ze ook. Heb tot nu toe geen gevoel erover. Bij mijn dochter had ik het goed. Mij maakt het niet veel uit wat het word. Een jongen is wel leuk. Dan heb je van beide een. Maar mijn vriend hoopt wel een jongen. We gaan het zien :D
    Heeft jouw vriend een voorkeur?
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove ik hoop dat het me lukt. :)
    we gaan het zien.

    oeps een drieling. lijkt me erg pittig. ben ook bang voor een meerling.
    al zou het welkom zijn hoor.
     
  13. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @daantje09 ja wij willen het graag weten. Gaan geen extra echo doen, wachten gewoon tot de 20 weken echo. Is bij A gelukt dus lukt me nu vast ook :roflmao:
    Ik denk dat ik een meisje ook het leukst vind, maar ik kan nog niet vergelijken he :p En voor m'n vriend is een zoontje denk ik wel erg leuk.
    @Myhappyfamily geniet van je vrije dag vandaag. Gelukkig heb je geen problemen om die door te komen. Als ze de vorige keer er maar een zagen, zitten er vast niet nog 2 verstopt :D
    @Meisje93 zitten er meerlingen in je familie? Het zou hier natuurlijk ook welkom geweest zijn hoor, maar twee lijkt me voorlopig wel druk genoeg ;) Nog vage klachten erbij?
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove ja mijn oma heeft 2x een tweeling gekregen. en het slaat een geslacht over. ;)

    niet echt. nog steeds iedere ochtend misselijk en zo nu en dan zere borsten.
     
  15. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Leolove whahahha dat denk ik ook niet. Anders hadden ze zich wel heel goed verstopt :p

    @Meisje93 je houd het wel spannend! Duim hard voor je mee.
     
  16. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @Myhappyfamily Surprise :p
    @Meisje93 oh wel extra spannend dan.

    Ik heb vandaag voor het eerst een positiebroek aan. Vond het iedere keer nog zo vroeg maar het zit echt heerlijk. Geen druk meer op m'n buik en eindelijk weer iets anders aan dan de enige twee broeken die me wel nog goed zaten :D
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove dat heb je ook wel nodig met die buik van jou!
    ach en de meesten zien niet eens dat het positie kleding is..

    jaja hou het lekker spannend! krijg steeds meer het gevoel dat het raak is.
    maar zo bang voor een teleurstelling. pff.
    wachten duurd lang. :)
     
  18. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hey meiden ik ben ook weer terug van vakantie.

    Bij lezen is niet te doen met jullie klets konten....:o:

    Maar leuk dat de eerste zwangere buiken beginnen te showen.

    @Meisje93 wanner is je nod? Spannend met al die klachten...

    @lerana heel veel sterkte

    Me vriend heeft vandaag een potje ingeleverd. Morgen even bellen voor een afspraak volgende week voor de uitslag.
     
  19. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @Meisje93 vind de postitiekleding op zich ook niet erg, maar was bang dat mensen die band zouden zien en dan dus al zouden weten dat ik zwanger was. Daarom zo lang mogelijk uitgesteld.
    @Myhappyfamily dag goed doorgekomen? Bijna tijd om richting je echo te gaan, spannend hoor.
    @miniVosje hadden jullie deze week niet het sperma onderzoek?
     
  20. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    Oh haha, crosspost. Fijne vakantie gehad? Hoop dat de uitslag goed zal zijn.
     

Deel Deze Pagina