Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Nou dieren voelen echt van alles aan hé.... Nja honden en katten en hopelijk goudvissen :roflmao: de rest weet ik niet dus wel spannend zeg!
     
  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Gootje1988 nouw lekker dan. Dus het ligt inprincipe aan de makelaar of hij het verkoopt of niet. Zolang hij geen goede prijs geeft verkoopt hij het niet. Alsof je het daarom moet doen. Het is al wat je zegt als je nul euro hoeft bij te betalen ben je al blij. Tuurlijk is wat extras meegenomen maar dat kan niet altijd. Een makelaar heeft toch meer verstand hoeveel het waard is dan hem.

    Hoop woensdag goed nieuws! Maar denk zolang hij nog een deel van die hypotheek is dat het niet veel zal zijn. Maar je weet maar nooit he. We blijven positief.

    Dat is zeker fijn als je weet waar je in je cyclus zit. Dan ben je ook wat minder onzeker. Voor jou duim ik ook weer deze ronde!

    @Meisje93 ja dat kun je ook beter doen. Anders zie je in alles iets.

    Ja dat klopt af en toe iets voor jezelf doen is wel nodig. Alhoewel ik het eigenlijk nooit doe :oops:

    Nee dat is zeker niet fijn. Als je het er weer uitgooit smaakt het ook niet meer zo lekker moet ik zeggen :roflmao:
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja dat wel. als ik me verdrietig voel, komt ze ook gelijk knuffelen.
    we zien het wel. ga er niet teveel over nadenken. Straks weer valse hoop.

    @Myhappyfamily yep, en dan ga je jezelf weer helemaal gek lopen maken.
    En dat wil ik juist niet

    echt doen hoor. Heerlijk!
    Naar mijn werk gaan, heb ik niet altijd zin in. Maar als ik er eenmaal ben vind ik het altijd fijn. even niet moederen. :p

    haha nee. herkenbaar. ;)
     
  4. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @Myhappyfamily succes vandaag met werken! Hopelijk valt het allemaal mee. Natuurlijk is lekker thuis bij dochter ook geen straf, maar een paar uurtjes even geen mama zijn vind ik ook altijd wel fijn.
    Ik voelde A nog later, rond de 22 weken. En nu dus met 18. Placenta ligt aan de voorkant maar bovenaan zeg maar. Dat zei ik zelf tegen de gyn en toen zei ze dat klopt. Want ik voel steeds onder links de schopjes. En daar ligt dus inderdaad geen placenta.
    Maagzuur kreeg ik de laatste weken, en dan vooral als ik ging liggen en dus ook in de nacht. Lag ik continue lucht op te boeren pff en kon ik daar weer niet van slapen. Hoop dat dat me dit keer bespaard blijft, maar dit ukje ligt qua groei ook mooi op schema dus die zal straks ook wel de ruimte nodig gaan hebben haha.
    @Gootje1988 Met een beetje winst verkopen zou niet verkeerd zijn, kun je dat in je nieuwe huis steken. Maar ik snap dat het voor jullie niet uitmaakt als je er maar vanaf bent.
    Fijn dat de ei pijn nu weg is. Snap wel dat je dan wel testen wil doen voor de zekerheid. Hoewel jullie het volgens mij vaak genoeg gezellig hebben ;)
    @Meisje93 praten is ze deze vakantie ook al iets meer gaan doen haha. Apje (alsjeblieft) en titi (die daar?) worden nu om onze oren gegooid. Hoeveel praat E al?
    honden zijn wel gevoelig. Bij A was de hond echt al vanaf het begin super beschermend. Maar wij waren toen net verhuisd en ik dacht dat het kwam door de verhuizing. Nu bij deze uk negeert de hond me helemaal. Niet nog zo'n druktemaker haha.
     
  5. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @daantje09 heel veel plezier vandaag bij de echo. Hoe laat mag je?
    Leuk dat je het steeds meer echt voor hun maakt in plaats van voor jezelf. Snap dat hij trots was op school, de cupcakes zagen er ook echt leuk uit. Allemaal helemaal zelf gemaakt?
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove leuk dat ze begonnen is met wat meer praten! :)
    Zo leuk heh. E praat al vrij veel. soms ook 2-3 woorden achter elkaar.
    asjblief vind ze erg leuk om te zeggen. en het is de hele dag Daisy kom!! (roept ze de hond)
    heet en dan gaat ze haar eten blazen. :p
    en zo zijn er nog meer dingen. eh eh zijn we aan het afleren. Dan moet ze 'die' zeggen. Lukt al aardig goed.

    haha bizar zeg, dat de hond nu heel anders reageerd!
    Hier was de hond bij E ook heel erg beschermend. Geen man mocht bij me in de buurt blijven. Als ik naar de wc ging, lag ze bij de wcdeur te janken. Wel heel vermoeiend hoor.
     
  7. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Gootje1988 heb je een aanhankelijke goudvis? :roflmao:
    Hoop idd toch nog op goed nieuws voor jullie, je wilt idd gewoon lekker verder met je leven en wat opbouwen samen.

    @Meisje93 onze hond is sowieso al niet zo van het aanvoelen, haha, dus ik herken er niks in. Zou wel super zijn als dit een voorteken is :D

    @Leolove haha ja je verwoord het idd goed, kwam er zelf niet op. Maar het was echt zíjn feestje, niet die van papa en mama :roflmao:
    Yup alles zelf gemaakt :) toen de visite de deur uit was en de kids in bed heb ik de cakejes nog gebakken enzo, haha.
    Om 11 uur mag ik!

    F. klets echt super veel en weet al heel veel woordjes, ik blijf me verbazen hoe snel ze groot worden en alles zelf kunnen, gaat zo hard!
     
  8. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja klopt. Het ergste vind ik nog dat we die oom zaterdag zien en dus normaal tegen hem moeten doen.... Ik kan dan echt nooit laten om een gemene sneer te geven. Maar goed afwachten maar...
    Werkse vandaag!

    Sowieso is winst lekker maar niet het belangrijkste, geld zou ook lekker zijn voor de baby om alles aan te schaffen. Van M heb ik alles weg gedaan dus moeten alles nieuw kopen, duur maar wel heul leuk! :p
    Voel m'n ei nog wel maar wel minder pijnlijk gelukkig. Ja gezellig hebben we het zeker :p

    Maagzuur is zeker vervelend, hopelijk krijg je er echt geen last van!

    :roflmao: wel 4, ze hebben zelfs namen. Spikkel, Blackie, Goldie en Slimpie :roflmao:
    Dankjewel, hoop het ook. Ben nu al zenuwachtig voor morgen...
    Ik denk sowieso dat de 2e en 3e enzo sneller leren praten aangezien ze veel overnemen van hun broer/zus
    Heel veel plezier bij de echo straks!
     
  9. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @daantje09 en en en :roflmao:
    Leuk dat ze al zoveel praat, zal ook wel veel van M leren he? Hoe vindt ze het eigenlijk nu M op school zit en ze overdag dus enigst kind is?
    @Gootje1988 je kunt het zo duur maken als je zelf wil. Maar wel super leuk om weer meubels en kleertjes te mogen shoppen. Leuke namen haha, kun je ze ook uit elkaar houden :p
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @daantje09 zou zeker super zijn, maar verwacht er niks van. Vandaag gaat het tot nu toe beter.
    al ben ik een tijdje weggeweest.

    wat leuk dat F ook al zo lekker kletst. Ja wat zijn ze slim heh.

    Hoe was je echo?
     
  11. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Leolove denk ook zeker dat ze wel wat van hem oppikt, en ze is ook gewoon ongelofelijk bijdehand :rolleyes: als hij op school is heeft ze het rijk alleen, dus ja, wat wil je nog meer :roflmao:

    Echo was weer leuk :D en ook wat we verwacht hadden qua geslacht :p zet het nog niet op zp ivm meelezers. Ze heeft um ook even op 3d gezet, zou er met deze termijn echt niet voor betalen maar zo voor even 'gratis' is wel weer erg leuk om te zien!
     
    Leolove vindt dit leuk.
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @daantje09 leuk dat het geslacht klopte met wat jullie gedacht hadden. :)
    op naar de 20 weken echo.
     
  13. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @daantje09 oh ja maak me nog nieuwsgieriger :p Ik denk dat ik weet wat je verwachte...heb je mooie (3D) plaatjes gekregen? En zijn jullie er al uit of je het nu algemeen bekend gaat maken wat je man wil of het niemand gaat vertellen?
     
  14. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Meisje93 het klopte niet met mijn gevoel, maar met wat we verwachtten na de vorige echo :roflmao:

    @Leolove nee zijn we nog niet uit, hij wou het gelijk op zijn werk vertellen en dat mocht toch echt ff niet van mij :oops:
    Ja heb wel mooie plaatjes mee en alles op film :thumup: 3d was wel aardig, het lag met de snufferd in de placenta dus heel duidelijk kwam het er niet op, en wat we wel zagen aan het gezichtje is nu gewoon nog niet zo charmant :rolleyes::roflmao: maar voor erbij wel leuk, haha. Ik zou hem iig niet betaald doen met 18 weken, snap je.. :|
     
  15. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 nee dat zou ik niet doen. Word spannend nog maar een weekje :D ben zoooo benieuwd.

    Ik heb er ook niet altijd zin in. Maar dat heeft iedereen wel eens
    Was goed gegaan. Maar was wel moe erna! Wel fijn collegas weer te zien. Zag er wel tegen op. Maar alles ging goed :D

    Bij jou begint ze ook al goed te oraten :D leuk he :D. Vooral als ze wat ouder zijn en je hoord je eigen erin terug hahaha.

    @Leolove werken vandaag ging goed. Wel moe erna maar dat hou je toch. Morgen weer 2 uurtjes en donderdag vrij dus dat is wel lekker.

    Ja dat klopt er even uit zijn is ook wel fijn. Dochterlief lag nog in coma toen ik thuis kwam haha en boos erna dat we der wakker maakte :p

    Ben er steeds op aan het letten of ik wat voel maar nog niks helaas.

    Oei ja ik hoop dat je dat nu bespaard blijft het maagzuur. Maar ben er bang voor.
    Heb zelf het hoofdeinde van het beter iets onhoog gezet hopelijk helpt dat. Laatst niet zo.

    Hahha wat een verschil he hoe honden reageren. Ik had bij onze dochter dat ze niet echt reageerde en nu komen ze vaak bij me.

    Leuk he als ze gaan praten :D die van ons kletst ons de oren van ons hoofd hahaha. Wel heel leuk!

    @daantje09 jaaa ze worden echt te snel groot he. Het gaat echt gewoon veel te snel allemaal. Ik verbaas me er steeds weer over dat als ze geboren worden kunnen ze helemaal niks en na een paar maanden kunnen ze al zoveel.

    Leuk he een feestje voor hem alleen. Dat is toch weer helemaal anders ;) alle aandacht voor hem :D

    @Gootje1988 dat is minder ja dat jullie hem weer zien. Maar zou inderdaad het zo beleefd mogelijk houden totdat het verkocht is anders bedenkt hij zich dadelijk nog. Je weet het maar nooit he.

    Dat moet toch wel goedkomen toch nu eens deze maand :D gezellig hebben jullie het genoeg inderdaad haha. Maar nu wel fijn met die testen dat je ook kan zien of het klopt wat je meestal denkt.

    Altijd weer nieuwe spullen shoppen :D

    @daantje09 nouwww nu maak je ons nog nieuwschieriger hahah
    Gelukkig wel het geslacht wat je verwacht had.
    Je man zal gewoon trots zijn en het natuurlijk willen vertellen. Maar moet je dan beide wel bekend willen maken inderdaad. Anders de 20 weken echo afwachten en erna kijken wat je wil. Wij kregen bij de 20 weken echo ook een paar fotos mee in 3d. Hoop nu weer. Hoorde zelfs dat je hier nu een cdtje mee krijgt vanuit het ziekenhuis. Hadden we bij onze dochter niet. Ben eens benieuwd.
    Lekker genieten ervan ;)
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @daantje09 oh is waar ook. knap hoor, dat jullie het toen al konden zien!

    @Myhappyfamily ja nog 7 dagen. Moet te doen zijn. :D

    Wat fijn dat het goed gegaan is. Had je er een goed gevoel bij?

    haha, ja hoor nu al af en toe mijzelf praten. Moet nu echt op mijn woorden gaan letten.
    Ook met wat ik doe. Ze doet alles na.
     
  17. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @Myhappyfamily fijn dat het werken goed gegaan is. Dat je erna moe bent is logisch, je vraagt toch veel van jezelf. Dochter heeft dus nauwelijks gemerkt dat je er niet was haha. Slaapt ze nog lang in de middag?
    Raar dat honden de ene zwangerschap anders reageren dan de andere. Leuk dat jullie 3D foto's kregen. Dat deden ze bij ons in het ziekenhuis niet, maar de apparatuur daar is slechter dan bij de vk dah ik het idee.

    Wij hebben vandaag van alles gekocht voor A d'r nieuwe kamer, gaten gevuld in de muren, muren schoongemaakt. Morgen komen schoonouders helpen met texen en alles ophangen enzo. Dan hoeven er daarna in principe alleen nog maar meubels en gordijnen in, die moet ik allebei nog uit gaan zoeken :)
     
  18. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Jawel dat lukt wel ;) en vooral als je vanalles te doen hebt dan gaan de dagen wel om. vooral je nu al een kleintje hebt rond lopen dan gaat het toch wel sneller vind ik.

    Ja ben ik ook echt blij om. Ging goed als de rest van de week ook zo gaat dan ben ik blij!

    Hahaha ja sjiek he! Nu moet je inderdaad goed opletten met wat je zegt of doet want het afleren duurt meestal langer :p soms als ze wat zei wat niet mag daar reageerde ik niet op want dan is het alleen maar leuker voor ze. dan is het vaak ook zo weer over.
     
  19. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Nee dat klopt voel me nog niet helemaal wow dus dat is niet gek. ben liever erg moe dan dat ik weer erg misselijk en alles ben.
    Heb der zelf naar school gebracht toen straks en had al gezegd dat papa der kwam halen dus dat is dan ook prima.

    Ahh dat is dan wel jammer. want je krijgt toch een veel langere echo als bij de vk dan hoop je toch dat het goed beeld is. ochja zolang je alles maar kan zien en zij ook alles goed kunnen zien of alles in orde is.
    Ze vroeg of we er een paar wilde ja dan zeg ik geen nee tegen haha ;)

    ohhh jullie zijn al goed bezig :D dat is wel fijn als je al een deel af hebt.
    Wij moeten voor onze dochter nog wat nieuwe meubeltjes kopen en dan kan de kamer van de uk ook weer opgezet worden.
    Zoveel leuke kamertje altijd voor de ukkies. Wij hebben toen bij babydump een mooie gehaald.
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove lekker aan de klus dus. Leuk hoor! Veel succes.

    @Myhappyfamily ja hoor. komt helemaal goed!
    Vanochtend nog naar monkey town geweest. gistermiddag de polder rond gefietst & naar kinderboerderij geweest. ik vermaak me wel. :)

    ja dat snap ik. Ik hoop het voor je.

    ja het is echt opletten geblazen!
    ja dat scheelt ook wel denk, als ze dan negeert wordt.
     

Deel Deze Pagina