Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.583
    113
    @Myhappyfamily zolang je aan jezelf blijft denken en je niet teven voorbij loopt maakt het niet uit als je moe bent na het werk. Wel fijn dat je vriend thuis was na je eerste werkdag, kun je thuis wat meer rust pakken.
    Op zich was alles wel duidelijk te zien, alleen niet altijd duidelijk waar je naar kijkt. En dan ineens een hele enthousiaste gyn wat een mooie nier en later nog wat een mooie aortaboog haha. Dat zegt mij dan dus niet zoveel. Gaat jullie uk naar de babykamer van dochter? Hier kan de baby zo doorschuiven naar A d'r kamer. En A krijgt dus een compleet nieuwe. Hoop zo dat het een beetje naar m'n zin wordt nu ze nog niet zelf kan zeggen wat ze voor een kamer wil.
    Gaan jullie nog een echo doen voor de 20 weken?
    @Meisje93 ik ga zelf niet zo veel doen denk ik. M'n schoonouders komen helpen en nemen dan meteen onze hond weer mee. Die heeft daar gelogeerd tijdens onze vakantie. Blij als die ook weer thuis is :)
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove jij gaat lekker dirigeren. :p
    Fijn als de hond ook weer thuis is, ben ik ook altijd weer blij mee!
     
  3. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Dat wel maar heb wel een dure smaak. Ach ik neem dan gewoon weer die mensen mee die zoveel korting krijgen dus dan valt het wel weer mee hahaha
    Ja uiteraard, Goldie is een gouden sluierstaart, Blackie een zwarte sluierstaart met grote ogen, spikkel is een gespikkelde sluierstaart en Slimpie is een witte sluierstaart met boven op z'n kop rood en dat lijken wel z'n hersens :roflmao: kwam er laatst achter dat ze wel 15 jaar kunnen worden:eek:, we dachten dat we na 3 jaar ze wel door de wc konden spoelen maar na 15 jaar word dat begraven in een doosje in de tuin :roflmao:

    Super mooie echo foto's weer op fb! Ben heel benieuwd wat het geslacht nou is hahahaha

    Nou hij heeft mij al is vergeleken met een ex van m'n mannetje, daar kwam hij toen mee weg maar zoiets hoeft hij nu echt niet meer te doen, smerige mannetje.

    Ja ben benieuwd, wel veel stress deze maand en dat schijnt niet goed te zijn voor zaadjes.... Ook heeft m'n mannetje hoge bloeddruk en dat schijnt ook niet goed te zijn voor zaad en dan nog z'n medicatie... Mja we gaan het zien.

    Fijn dat het werken goed ging vandaag dat geeft vertrouwen!

    Ow fijn dat jullie hulp krijgen! Ben benieuwd naar het resultaat!
    Jullie hond zal wel blij zijn jullie weer te zien!

    Hier weer avonddienst. Dan morgen eindelijk dagje vrij en dan weer een avond werken.
    Vandaag sowieso al vanaf half 1 aan de slag ivm teamoverleg.... Ben het werken dus nu al zat.
    Voel mij de laatste dagen wel heel raar, ik vermoed de zenuwen ofzo maar gedraag mij dus af en toe een beetje heel apart... :oops: hopelijk gaat dat gauw weer weg.
     
  4. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.583
    113
    @Meisje93 dirigeren en voor koffie, thee, lunch zorgen :p En A een beetje bezig houden zodat die niet steeds de klussers lastig gaat vallen haha.
    Heerlijk monkeytown en kinderboerderij. Wij hopen naar morgen ver klaar te zijn met wat echt gebeuren moet deze week en dan kunnen we eind van de week ook nog wat leuks doen hoop ik.
    @Gootje1988 lange werkdag. En dan maar een dag vrij. Pff.
    Ja dat telt niet als het allemaal verschillende vissen zijn haha. Dacht allemaal goudvissen die er precies hetzelfde uitzien :p 15 jaar is wel lang ja, langer dan de meeste honden en katten.
    Dure smaak ken ik ja, maar probeer me in te houden.
    Ik zal morgen foto's maken hoe het geworden is, als het dan zover af is. Anders volgen ze later in de week.
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 werkse! Hopelijk vliegen de uren voorbij.
    ik mag morgenavond weer werken.

    wat vervelend dat je je zo raar voelt. Zou heel goed kunnen ja. Al die spannende dingen nu. geven toch stress en spanning. :(

    @Leolove ja dat is ook wel fijn, als je die bij de klussers weg kan houden.

    ben benieuwd naar de foto's! :)
     
  6. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja maar daarna weer 4 heerlijke dagen vrij!
    Hahahaha Nee anders had ik ze ook niet uit elkaar kunnen houden :roflmao: Ja echt bizar lang en als je ziet hoe groot ze worden is de wc geen eens een optie. Als we een nieuw huis hebben gaan we ook maar een groter aquarium voor ze kopen :p
    Ben heel benieuwd!

    Dankjewel, ja denk het wel... Ook de slappe lach op de raarste momenten... Maar ook echt huilen van het lachen... Normaal ook wel maar nu extreem vaak.
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 gelukkig maar. :)

    hmm wat apart zeg, je zou haast zeggen dat je zwanger bent. Met die stemmingswisselingen.

    Pfoe E is lekker begonnen met uittesten.
    Als ze haar zin niet krijgt, krijgt madam een flinke driftbui.
    Ik hoop dat deze fase maar gauw over gaat! :)
     
  8. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Myhappyfamily goed dat je bent gegaan! Er heen gaan is vaak een hele opgave maar als je er bent kan het best weer gezellig zijn :) ik krijg ook alleen maar 3d bij de pretecho's, zou leuk zijn als je die in het ziekenhuis krijgt nu!

    @Meisje93 ow heel herkenbaar, dat napraten :| en vooral M. is daar nu heeeeel goed in, die zegt de laatste tijd heel vaak potverdikkie, en dan ben ik al blij dat we opletten en 'netjes' schelden :rolleyes:

    @Leolove ben heel eeg benieuwd naar het kamertje! Lekker dat je begonnen bent nu, mijn handen beginnen ook wel te jeuken nu :roflmao:

    @Gootje1988 je werk klinkt alleen al vermoeiend :p
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @daantje09 haha dat is idd nog netjes. :)
    zei pas verdorie. toen dacht ik al gelijk. Dat is een makkelijk woord voor der. :p

    @catseye hoe gaat het bij jou?
     
  10. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.583
    113
    @Meisje93 ja anders weet ze opa en oma wel bezig te houden. Maar zou het heel fijn vinden als morgen alles ver af is. Hoop alleen dat de muren snel genoeg drogen zodat de behangrand er over kan en het rolgordijn opgehangen kan.
    Leuk he die driftbuien, die komen hier ook steeds vaker als A d'r zin niet krijgt. Dan is het echt een dramaqueen hoe ze gaat zitten huilen en gooien met speelgoed haha.
    @Gootje1988 lekker om daarna lang weekend te hebben. Groter aquarium zullen ze wel fijn vinden als ze zo groot worden haha.
    @daantje09 lekker gaan beginnen dan :p Dat netjes proberen te vloeken klinkt bekend, en dan praat A ons nog niet eens na. Maar wil niet dat d'r eerste duidelijke woord shit wordt of zo.
     
  11. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hahaha was het maar zo

    Ow heerlijk die fase! M is eindelijk uit haar onderhandelingsfase.. Die was mij toch vermoeiend " mama als ik nog even een boekje mag lezen dan krijg je nog een knuffel anders niet " " mama als ik mijn bord niet hoef leeg te eten dan ga ik luisteren " o_O

    Praat mij er niet van, ben doodop. Ben de cliënten nu ook stiekem wel een beetje zat even :oops:

    Hahaha potverdikkie is inderdaad goed te doen, ik zei per ongeluk op die leeftijd g*dverdomme :oops: dat heb ik weken lang geweten, ze begon het zowat te zingen :roflmao:

    Hahahahaha omg zou wat zijn als eerste woord! :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 haha nou ik hoop niet, dat die hier ook zo lang gaat duren.
    maar ik las dat ze in een sprong kan zitten. die duurt van 17-20 maanden. :oops:

    @Leolove Ja dat snap ik. Heerlijk als je weer iets kan afstrepen!
    verschrikkelijk die buien. eerst lukte het nog wel met negeren. Maar nu houdt ze het vrij lang vol helaas. :(

    oei, zou wat zijn ja, als dat haar 1e woordje zou zijn. :p
    hier was haar 1e woordje oma en vervolgens het nooit meer te zeggen.
     
  13. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 ahhh allemaal leuke dingen doen met je dochter :D vinden ze allemaal leuk. Wij net ook nog gaan fietsen. Vind zd hier ook geweldig en koetjes gezien in de wei.

    Ja inderdaad. Ik zei op het begin al we reageren er eerst niet op dan gaat het vaak sneller over dan zeggen dat het niet mag want dan is het juist leuk om te zeggen ;) als ze dingen dan echt ze veel zegt zeggen we er wel wat op. Maar gelukkig valt het nu wel mee.

    Onze dochter kan er de laatstse tijd ook wat van. Overal boos om worden. Het is echt iets van de laatste weken. Ervoor viel het reuze mee.

    @Leolove ja dat klopt. Gewoon moe zijn maakt ook niet uit. Maar moet mezelf ook niet voorbij lopen.
    Ga meestal smiddags ff rustig liggen. Alleen vandaag wel teveel gedaan waarna ik bijna van mijn stok ging dus dat was niet goed.
    Hoe doe jij dit nu in de zwangerschap?

    Haha ja die weten waar ze naar kijken. Ik zie dingen ook vaak heel goed maar soms zeg ik ohhh ja maar denk ik ik zie het niet haha.

    Uk krijgt de oude kamer van onze dochter. Ze heeft een andete kamer. Een eenpersoonsbed. Alleen de kast en commode heeft ze nog. Ze krijgt de kast en lade kast dan wat bij het bed hoort en uk dan de complete oude babykamer.

    Nee doen we niet. Hebben we bij onze dochter ook niet gedaan. Is nog maar 3,5 week en dan de echo dat kan ik nog wel wachten. Heb al 3 groei echos extra dus dat is al goed :D
    Laten jullie nog een extra echo maken voor het einde?

    @Gootje1988 nouw lekker dan. Je hebt niks met die ex te maken hij is nu met jou en dan even die opmerking maken. Slaat echt nergens op.

    Door die oom heb je wel stress inderdaad ja. Maar je weet maar nooit wie weet is het wel raak. Maar snap nu wel als je zoiets hebt het word niks.

    Je hebt dus een lange dag vandaag dat is minder. Gelukkig morgen even vrij. Even lekker tijd voor jezelf!

    @daantje09 was ook blij dat het goed ging. Was ook wel fijn mijn collegas weer te zien.

    Hahah jan wij proberen het ook zo netjes mogelijk te houden maar soms per ongeluk zeg je toch het verkeerd.
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily ja zo leuk! Heerlijk genieten van je kind. :)
    heerlijk heh, tussen de weilanden door fietsen.

    fijn dat het mee valt bij jullie. Ben benieuwd hoelang het dit keer gaat duren.
    vervelend heh, dat ze ineens zo'n kort lontje hebben.

    ik duik lekker mijn bedje in. :D
     
  15. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Genieten doen ik sowieso. En vooral als ze dan lekker zo enthousiast zijn als je weg bent met zo.

    Ben ook eens benieuwd. Hier is de 2 is nee fase pas sinds kort en dan is ze al bijna 3 :roflmao: en lekker boos worden om alles kan nu ook hahah. Ochja hoort erbij zo zijn wij ook wel geweest :p al viel ik wel mee zeiden ze.

    Slaap lekker. Ga nu ook slapen!
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily ja dat maakt het extra leuk.

    die lijkt me ook erg pittig die fase!
    Hier had E vannacht duidelijk geen zin om te slapen of ergen last van. :(
    behoorlijke gebroken nacht gehad *gaap
     
  17. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.583
    113
    @Meisje93 dat slechte slapen kan ook bij dat sprongetje horen waar je denkt dat ze in zit. Hoop dat het geen drie maanden duurt , in ieder geval niet de nachten ;)
    @Myhappyfamily ik ga op tijd slapen savonds, meestal rond 9-9.30u. Wekker gaat normaal ook tussen 5-6. Als ik werk heb ik geen tijd om even te gaan liggen. In het weekend of nu in de vakantie doe ik het een enkele keer, maar dan val ik dus savonds niet in slaap. Probeer wel iedere dag even echt rustig op de bank te gaan zitten en niks doen. Kreeg vandaag van de fysio te horen dat ik toch echt nog teveel deed haha. Maar er zijn altijd nog klusjes die gedaan moeten. Nu verbannen door de klussers, A ligt te slapen, dus maar braaf op de bank geploft.
    Wij gaan nog wel een extra echo doen, denk rond de 26-28 weken zoiets. Met 34 weken nog een groeiecho. Met A niet gedaan, en zou het nu ook niet doen voor mezelf maar omdat m'n moeder ukje zo graag zien wil ga ik nu toch een extra echo doen.
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove ja ik twijfel een beetje. ze heeft ook elke keer haar vinger in haar mond. bij haar kies. Zou ook nog kunnen dat er weer 1 aan het doorkomen is.
     
  19. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.583
    113
    Dat kan ook ja. Als dat zo is, hopen dat die dan snel door is.
     
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 ohh germ kan inderdaad last van een tandje hebben. Hopelijk is die snel door.

    Hier is het ook soms dat ze een tijd heeft dat ze absoluut niet wil slapen of dat wij even bij der moeten liggen. En erna gaat het ineens weer goed.

    @Leolove als de fysio het al zegt dan doe je toch te veel ;) maar ik herken je wel. Ben ook wel zo als ik vanalles zie dat gedaan moet worden dan doe ik dat ook. Maar merk dan nu wel aan mijn lichaam als het op een begeven moment echt genoeg is dan word ik duizelig of krijgt minder lucht en ga dan ook echt even liggen. Maar als je gewoon een uurtje op de bank gaat liggen rust je ook uit. Je hoeft niet percee te slapen als je op dat moment maar niks doet ;)

    Dat is wel leuk die extra echos. Vooral je moeder mee wil kan ze toch nog een keer mee. Hoe vind ze het nu allemaal?
     

Deel Deze Pagina