Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ahw lief dat je dan gelijk aan mij denkt!
    Helaas is onze kat nogsteeds spoorloos.. we hebben al overal m op sociale media aangemeld, en ook al geflyerd.... tot nu toe nog niks opgeleverd, ondertussen is dit dag 5!
    We gaan nu langzaam aan t al een beetje accepteren dat ie niet meer terug komt..
    Ik weet begod alleen niet hoe ik mn dochter dat moet vertellen... ze wil m zo graag vinden in levende lijven! Wij ook natuurlijk.. maar dit is niks voor hem, hij is NOOIT zo lang weg geweest... hij is gewoon gejat daar ben ik zeker van! Want als ie dood was zou die allang gevoknden zijn, ook als ie gewond zou zijn..
    Snap gewoon echt niet waarom mensen andermans dieren jatten, als je zo graag een kat wil, neem er 1 uit t asiel :mad: mn dochter heeft tijdens t flyeren meerdere malen met tranen in de ogen gestaan en gevraagd of ze haar kat hebben gezien, weet je.. als moeder breek je dan ... voel me zo hulpeloos.. :( kutzooi (sorry) :(
     
  2. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113

    óh nee , meid wat erg! Wat een machteloze positie verkeer je dan in hé?! En vooral het feit dat je je dochtertje zo moet aanzien. Ik snap 't ook niet, maar mensen zijn daar heel erg makkelijk in. Ik ben zelf echt een dieren liefhebber. En ik weet hoe je je voelt echt heel naar!. En toch hou ik hoop voor je , dat hij toch een keer deze week of aankomende week nog komt aanwaaien. Het klinkt heel ''hard'' maar op een gegeven moment denk je dan '' was hij maar langs de kant van de weg gevonden, dan kon ik het nu laten rusten'' Want nu je nog niks weet , rust je nooit. Succes meid, :thumup:
     
  3. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @Kimmetjuh90 Als je anders een recente, en of duidelijke foto heb van je kat .. En 'm hier wilt plaatsen kunnen we misschien digitaal mee zoeken? Misschien dat hij toch verder is gaan lopen en onder een andere regio terecht komt , met eventueel gevonden katten.. Mag ik dan ook vragen in welke regio je woont? .. Als je dat niet wilt delen, is dat ook helemaal oké. Maar ik wil je zo graag helpen!.
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  4. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh lieverd, dat is zo fijn! Ik woon in Lelystad, lijkt me niet aannemelijk dat ie naar een andere stad is gewandeld.. het is de grijjze
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja klopt.. nu weten we idd helemaal niks...
     
  6. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 enige hoop is dat de gene die hem heeft niet al te ver woont en een keer de deur open doet en dan naar je toe komt..
    zo zijn wij ook onze drie potige kater verloren. 1 op de andere dag weg. En hij liep ook met iedereen mee. We doen nooit halsbandjes om omdat ze altijd blijven halen en ik ze dan op straat weet terug vindt.
    Onze andere poes heeft besloten dat ze niet meer bij ons wilde wonen. Die kom ik nog af en toe tegen als ik de hond uit laat en dan mauwt ze naar me stom beessie. Maar ze ziet er gezond en dik uit dus iemand moet voor haar zorgen. 1x nog mee naar huis genomen maar ze zat helemaal schuw op mijn schoot te hissen en zodra ik de deur open deed rende ze weg. Nu nog oma en kleindochter in huis.

    Maar vooral blijven opletten en roepen elke avond. En alle Facebook pagina’s waar vermiste dieren op staan. Hij zou niet in een auto springen ofzo toch?

    @xDaantje spannend Meis!
    Wie ging via een briefje en dan een taart maken? Of heb ik dat gedroomd Haha

    @wafelijzer toch wel ergens fijn die kwaaltjes geven je toch moed! En nog een week je echo!! Laat de week maar snel voorbij gaan

    @nijntje90 echt zo stom dat je nog geen duidelijkheid hebt :( :( wanneer ga je weer testen?

    Hier toch maar een predictor early gekocht kon me niet inhouden :$ ondanks dat ik weet dat het zo goed als zeker negatief zal zijn, blijf ik toch hopen. Morgen 8dpo / 6 dagen tot NOD dat is eigenlijk iets te vroeg he? Laat het snel weekend zijn dan heb ik weer afleiding. Haha
     
    Luna86 en wafelijzer vinden dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja we hebben tot gister eigelijk wel geroepen en gezocht... weet niet of ie in een auto zal springen of niet...
     
  8. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Oh spannend! Wanneer wil je testen dan? Predictor is wel erg gevoelig! Ik had op 9dpo mijn eerste positieve test, vond hem al redelijk duidelijk.

    @Kimmetjuh90 wat zielig voor je dochter...:(
     
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja best wel..
     
  10. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ahh zielig! Blijf ook hopen dat ie terug komt!
    @xDaantje houd de spanning erin haha.

    Ik wil zondag weer testen. Verwacht er niks van eigenlijk. Die lange cyclussen is geen pretje nee! Vooral omdat je niet weet waar je aan toe bent!
     
  11. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @nijntje90 vind het toch vreemd dat je huisarts niet even wilt mee denken. Vind die echt dat je pas na half jaar terug moet komen? Bedoel even met een echo kijken wat er aan de hand is is toch niet al te veel moeite?

    @wafelijzer ik ben nu 7dpo morgen 8dpo.. op de verpakking van de P. early staat dat je 6 dagen voor je NOD kan testen dus dat is morgen al... dus misschien morgen en anders zaterdag.

    @Kimmetjuh90 wanneer ga jij eigenlijk testen?
    En met je dochter helaas kan je alleen maar eerlijk tegen haar zijn en vertellen dat mama ook niet weet waar jullie kat is. Toch hoop ik dat hij aankomt wandelen of er niks is gebeurd. X
     
    wafelijzer vindt dit leuk.
  12. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @wafelijzer spannend je eerste echo! Ik leefde daar toen ook zooo naar toe! Maar het schiet al op!

    @Kimmetjuh90 oh echt heel vervelend meid! Ook zo sneu voor je dochter... Ik ben ook echt een dierenliefhebber, zelfs een opleiding in de dieren gedaan. Ik zou het ook echt verschrikkelijk vinden als ik een dier kwijt zou zijn. Ze zijn toch familie! Je hoort wel vaker dat katten ineens na een paar weken aan komen lopen, laten we dat hopen!

    @boogschutter88 Ik was inderdaad degene met het briefje en de taart haha. Dus @ alle nieuwsgierigen; jullie moeten nog een dagje wachten! We hebben wel echt genoten van de echo, het zijn nu echt mensjes, je kon echt alle details zien. Ook al mooi de teentjes kunnen tellen haha. Eentje lag een beetje te slapen, de ander was heel druk. De drukke ligt links, en voel ik soms ook heel licht. Zo lief, ze lagen heel dicht bij elkaar en eentje legde ook het hoofdje op de buik van de ander... Ze hebben het geslacht wel goed kunnen zien, ze waren er erg zeker van! Nog een dagje wachten.. dan weten we het eindelijk!

    Voor iedereen die komende dagen ergens gaat testen; succes, ik duim voor jullie!
     
    May6513, AB25 en wafelijzer vinden dit leuk.
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bedankt lieve meiden, laten we t idd hopen dat ie uiteindelijk weer terug komt bij ons..
    @boogschutter88 ik ga pas va af 10 dpo testen, eerder heeft geen zin ook haha eigelijk op 10 dpo ook niet Maar ach :)
     
  14. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @boogschutter88 en en en?? Getest of toch maar morgen??

    @xDaantje echt mooi om te zien he :thumup: en die band tussen een tweeling lijkt me zo speciaal. Nu in de buik al zo heerlijk bij elkaar liggen, wauw! Heel bijzonder om te zien ook op de echo lijkt me.
    Ben benieuwd naar het geslacht maar wacht geduldig af ;):p
     
  15. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.251
    7.820
    113
    Gelderland
  16. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Zal het dan toch kloppen :thumup::thumup: ik hoop het zo! Worden spannende dagen!
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  17. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @xDaantje oh gelukkig ik heb het niet gedroomd Haha. Heel benieuwd. En inderdaad zo speciaal een tweeling.

    @Luna86 spanennd Meis, wanneer durf jij te testen?

    Nee werd wakker met Ehm rommelende darmen en moest heel snel naar de wc rennen. :|
    Dus helaas niet de eerste plas kunnen opvangen.
    Morgen weer een poging wagen Haha

    Kon vannacht niet goed slapen heel moe maar in mijn hoofd heel druk waar ik toen over moest denken is dat ons lichaam eigenlijk continue aan t werk is. Eerst heb je de pijn/kwaaltjes van ongesteldheid, daarna maakt je lichaam zich klaar voor de eisprong dat brengt ook de nodige kwalen met zich mee. Om na de eisprong last te hebben van progesteron kwaaltjes die op zwangerschapssynptomen kunnen lijken, die dan over gaan of op ongesteldheid kwaaltjes of pijntjes of over op de echte zwangerschaps kwalen.. :confused::rolleyes:
     
  18. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ben benieuwd naar je test morgen :)
    Ik heb ook last van progresteron kwaaltjes.. word er gek van.. achja nog even wachten:p
     
  19. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.251
    7.820
    113
    Gelderland
    @boogschutter88
    ik hoop het vol te kunnen houden tot zondag:D dan mag het eventueel op 10 dpo.
    Het kan zijn dat mijn eispong 3 dagen later is geweest dan zal ik ook niet veel kans maken ;)
     
  20. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @Kimmetjuh90 Ik heb zojuist mijn best gedaan, met het online zoeken. Maar kan helaas niks voor je betekenen. 'k wou dat het anders was.


    Wat spannend voor de meiden die binnenkort mogen gaan testen! :thumup:

    @xDaantje Hou ons nog een dag langer in spanning! , haha. veel plezier met de taart. :D
     

Deel Deze Pagina