Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    We zijn aan het klussen, dakkapel op zolder gemaakt en dat moet nog helemaak afgewerkt worden (vloer enzo) zodat zoon daar kan gaan slapen. Verder lekker dagjes weg (tenzij het zo heet blijft:rolleyes:)

    @Kimmetjuh90 wat fijn:D
     
    AB25 vindt dit leuk.
  2. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Net gebeld geworden en suikerwaarde is 4.8 dus dikke prima:thumup: blij mee
     
    AB25 en Luna86 vinden dit leuk.
  3. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Hi iedereen,

    Ik blijf toch maar meelezen met dit topic, dus kan ik net zo goed meepraten! Afgelopen weken waren ontzettend moeilijk, en nog steeds natuurlijk. Afgelopen zaterdag weer naar het ziekenhuis gegaan aangezien ik ineens weer bloedde. Daar zagen ze dat mijn baarmoeder nog niet schoon was, er zaten nog placenta deeltjes in. Die nacht in het ziekenhuis verbleven, en zondagochtend opnieuw een curretage gehad. Emotioneel ontzettend zwaar, omdat het leek of ik alles weer voor de tweede keer beleefde. In het ziekenhuis slapen, weer de operatiekamer... Gelukkig was de operatie goed gegaan en mocht ik dezelfde dag weer naar huis.

    Helaas die nacht er na toch weer naar het ziekenhuis, omdat ik 39 graden koorts had. Dus weer opgenomen, en uiteindelijk mocht ik dinsdagmiddag weer naar huis... Nu nog ontzettend moe, maar de temperatuur is stabiel.

    Hoe gaat het hier met iedereen? Met de overige zwangerschappen vrij goed volgens mij! Fijn... @Kimmetjuh90 Succes met je ivf. Ik probeer het een beetje te volgen, maar weet niet precies wat het allemaal inhoudt. @May6513 Heel veel succes met de bevalling! Wat moet het heerlijk zijn om straks je mannetje in je armen te houden... Geniet ervan!
     
    May6513 vindt dit leuk.
  4. Besco

    Besco Fanatiek lid

    2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Pfffff meis, ik heb zo veel aan je gedacht. wat moet dit allemaal weer vreselijk zijn. Weer dat k*t ziekenhuis en weer alles herbeleven. Alsof het nog niet moeilijk genoeg is voor jullie. Fijn dat het nu in elk geval weer stabiel is.
    Hoe gaat het met je man? Voor hem natuurlijk ook vreselijk en dan nog een vrouw die weer in het ziekenhuis belandt.
    Mogen we weten hoe jullie mooie jongens heten? Als je het niet wilt is dat prima hoor, is je meer dan goed recht!
    Blijf je voorlopig controles houden in het ziekenhuis of je baarmoeder schoon is? Neem aan dat ze je goed in de gaten houden als je telkens koorts hebt.
    Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel in elk geval❤️ Ik denk aan je

    @Kimmetjuh90 spannend voor jullie! Is dit om eitjes te stimuleren? Sorry ik ben er niet zo in thuis

    @wafelijzer ben benieuwd naar jouw geslachtsbepaling zeg!

    @May6513 veel succes morgen, vreselijk spannend!
     
    May6513 vindt dit leuk.
  5. AB25

    AB25 Bekend lid

    17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Leuk! Zwaar wrs ook, maar je krijgt er iets moois voor terug :)
    Ook een beetje genieten tussendoor hihi
    Fijn dat je waardes goed waren!!

    @xDaantje wat heftig! Ik heb ook nog vaak aan je gedacht...
    Hopelijk krijg je geen bloedingen meer en blijft de koorts ook weg, dikke knuffel!

    @Besco Je had wel gelijk! Ik heb 's avonds nu echt meer energie, net zelfs een rondje gefietst hihi van het weekend kamertje verven. Verloskundige zei dat het ongeveer na 30 weken weer minder wordt de energie dus ik ga er even van genieten haha
     
    wafelijzer vindt dit leuk.
  6. May6513

    May6513 Actief lid

    15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Arghhh! Ik ben echt te zenuwachtig! Ik moet me om
    8:00 melden. Das al over 8,5 uur!
    Er loopt wel een spoedprogramma naast die dag. Dus ik hoop zoooooooo dat er geen spoedjes tussendoor komen, dat ik niet aan de beurt kom :( laat mij maar gewoon direct als eerste op die tafel liggen. Des te sneller heb ik mn mannetje bij me. En kunnen broer en zus elkaar ook ontmoeten!

    Wat ontzettend rot en heftig @xDaantje! Daar zit je nu echt niet op te wachten en je man ook niet :(
    Hopelijk gaat t gauw beter met je! X
     
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heftig meis... sterkte!
    En dat geeft niet!
    Klopt is idd om.de eitjes re stimuleren :)
     
  8. AB25

    AB25 Bekend lid

    17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    @May6513 jaaaaa het is 8 uur!! Ga duimen dat je snel aan de beurt bent, (hopelijk) nog even en jullie kleine knul is er! :):)
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik doe mee!
     
  10. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Update,

    GUO 2 ook weer gehad, de cyste is weer met 3 mm geslonken. En ze konden voor nu zien dat de Cyste niet aan de galwegen vast zit. Voor nu ziet alles er goed uit, en er is geen reden tot meer echo's en controles. De cyste is voor nu langzaam aan het afnemen, onze kleine man groeit heel erg goed. Voor de rest is hij uitermate gezond. Na de geboorte kijken ze nog of de cyste aanwezig is , (Als de cyste niet afneemt tussentijds) en het kan zomaar zijn dat de cyste vanzelf weg gaat als hij eenmaal geboren is. Dan zou hij wel geopereerd moeten worden. Maar voor nu alles positief dus. Volgende afspraak is de groei echo bij de 24 weken en daarna de groei echo bij de 30 weken.


    @xDaantje Dat ook nog , wat ontzettend vervelend. Let alsjeblieft goed op je zelf. Loop je niet al te snel voorbij , je bent immers bevallen.. Hopelijk blijft nu alles stabiel, en hebben ze alles weg kunnen halen. Hele dikke knuffel!

    @May6513 Hopelijk heb je nu een mooi , gezond en huilend kindje in je armen!
     
    wafelijzer vindt dit leuk.
  11. May6513

    May6513 Actief lid

    15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Gistermiddag zijn wij trotse ouders geworden van een geweldige mooie knappe lieve (enz enz ;)) zoon!! ❤️ Hij is ongeveer 50 cm lang en weegt 3726 gr.
    Door spoedgevallen ben ik wel overgeplaatst naar een ander ziekenhuis, maar uiteindelijk alleen maar dichterbij en fijn!
     
    AB25, Luna86, xDaantje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!!! Lekker genieten nu!


    @KellD fijn dat de cyste weg lijkt te gaan!!
     
  13. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Besco Met mijn man gaat het opzich redelijk, hij probeert het wat meer te accepteren, in hoeverre dat mogelijk is... Ik vind het ook gewoon heel lastig om de zwangerschap achter me te laten. Als vrouw ben je toch ook meer daarmee bezig, bij alles wat ik eet denk ik nog automatisch 'dit is goed voor de baby's' of 'dit mag ik niet'... Geen gevoel meer in mijn buik, geen dikke buik meer waar ik zo trots op was. Heel lastig. Ik moet donderdag naar het ziekenhuis voor een gesprek met de gynaecoloog, gewoon ook om te bespreken hoe het met ons gaat en eventuele testresultaten. 8 augustus gaan ze nog eens naar mijn baarmoeder kijken.

    Onze zoontjes heten D.avi en R.omeo (puntjes ivm eventueel opzoeken). Ze hebben een spaanse achternaam, vandaar dat het ook geen standaard nederlandse namen zijn.

    @KellD Wat fijn dat de cyste steeds vanzelf wat kleiner geworden is! Kan inderdaad goed zijn dat de cyste na de bevalling gewoon weg is. Laten we daarop hopen. Goed nieuws voor nu in ieder geval!

    @May6513 Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Geniet ervan!
     
  14. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Van harte gefeliciteerd!
     
  15. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @May6513 Van harte gefeliciteerd met je zoon! , nu lekker genieten!

    @xDaantje Het is ook heel erg lastig, heb je met zo'n mooie dikke buik gelopen. En leven gevoeld in je buik , naar een lege buik. En je kan ze ook niet in je armen sluiten. Ik herken het, dan lijkt het alsof het ''moeder gevoel'' je gestolen is. Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe. En wat een mooie namen hebben jullie je boys gegeven. Prachtige namen , voor prachtige engeltjes. Hopelijk is je baarmoeder mooi schoon , straks met de controle. En kan je het lichamelijk aspect van de traumatiserende bevalling een beetje afsluiten/verwerken.
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  16. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Jeetje kan me voorstellen dat het heel zwaar voor je is om voor de 2e keer in het ziekenhuis te liggen.
    Heb vaak aan je moeten denken... wat een moeilijke periode voor jullie! Kan me voorstellen dat je het zwanger zijn mist... dat heeft echt tijd nodig. Hopelijk hebben jullie veel steun uit je omgeving. Dikke knuffel!
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  17. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @May6513 jaaa gefeliciteerd!!! Hoe is de eerste nacht gegaan? Ben je al thuis of moeten jullie nog even blijven? Hoe heet hij?

    @xDaantje jeetje lieverd ik voel je pijn en je verdriet in je teksten en die zal in het echt duizend malen erger zijn. :( enige wat je nu kan doen is het samen rustig verwerken en elke dag nemen zoals het is. Krijg je wel ruimte vanuit werk om het rustig aan te doen?

    @KellD ohh wat een goed nieuws! Jullie mannetje is een vechter. Zullen spannende weken zijn geweest

    Sorry dames hier even wat minder aanwezig. Zoontje ziek met een virus hij lijkt beter maar nu voel ik mij ziek en moet ook nog werken straks. En sinds gisteren ook met vlagen misselijk al denk ik dat het komt door de warmte en het ziek zijn. Ook overal spierpijn bah’ sorry klaagmodus uit Haha. Morgen al weer 6 weken en dan nog een week en 1 dag tot de echo :D :D
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  18. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben ook weer boven water. De zomerfeesten zijn weer voorbij en de rust keert terug in ons stadje!

    @xDaantje wat een prachtige namen! Ik zou zoveel willen zeggen maar eigenlijk heb ik er geen woorden voor! Ik wil je vooral heel veel sterkte wensen!!! Dikke knuffell!

    @May6513 wauw! Gefeliciteerd met jullie mannetje!

    @Kimmetjuh90 hopelijk werkt het!

    @KellD wat super fijn!! Lekker genieten nu :)
     
  19. Besco

    Besco Fanatiek lid

    2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    @xDaantje wat een mooie namen hebben jullie jullie zoontjes gegeven. Vreselijk lastig inderdaad dat je zwangerschap zo abrupt is afgebroken. Ik begrijp dat je alles mist en het erg moeilijk te accepteren is. :(

    @May6513 gefeliciteerd met jullie zoontje! Hopelijk gaat alles goed met jullie
     
  20. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @nijntje90 gefeliciteerd met je zoontje :) leuke dag gehad?
     
    nijntje90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina