Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @boogschutter88 Ja, het gaat op 't moment zo snel! Ik kijk er echt naar uit om onze kleine man in mijn armen te kunnen houden. Ik wil zolang mogelijk is vaginaal kunnen bevallen, keizersnede zie ik nu pas als optie mits medische noodzaak. Dus fingers crossed dat meneer goed gaat liggen, en het voor mij gewoon mogelijk is om een mooie bevalling te mogen mee maken. Ik wil het ook eens mee maken dat het wel goed kan gaan, dus hopelijk is het me dit keer wel gegund. Ik krijg volgende week Dinsdag een groeiecho , en dan wordt er ook goed gekeken naar de placenta en mijn BMH lengte.. Vooredest gaat alles goed, en mag ik eigenlijk nog steeds niet klagen wat kwaaltjes betreft. Alleen wat meer (zeurderige ongesteldsheidspijnen) de laatste tijd, maar dat hoort blijkbaar bij dit termijn. Hoe is het met jou? Al benieuwd of je een zoontje of dochtertje mag krijgen? :)
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  2. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @KellD spannend zeg de laatste 10 al! Gaat zo hard allemaal!!
     
    KellD vindt dit leuk.
  3. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Wij krijgen een meisje:D
     
    Kimmetjuh90, KellD, Besco en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Dankjewel meiden!

    @Besco Met mij gaat het wisselend. Was heel blij toen ik de tattoo zag, werd er wel een beetje emotioneel van.

    @boogschutter88 Ik vond de pijn heel wisselend. Soms voelde ik het wel maar deed het helemaal geen pijn, en soms moest ik echt flink mijn op mijn tanden bijten. Gelukkig duurde het maar een halfuurtje! Mijn man heeft nog geen tattoo, hij wil er nog even over nadenken.

    @KellD Wat fijn dat het zo goed gaat. Ik hoop ook voor je dat je een mooie bevalling mee mag maken. Komt wel weer dichterbij, zal wel heel spannend voor jullie zijn... Hoe zat het bij jou met echo's en controles? Heb je die nu meer gekregen?

    @nijntje90 Wat leuk! Nu kan je echt gaan shoppen :D

    Hier weer een tegenslag. Vandaag zou het stukje placentaweefsel eruit gehaald worden, wat denk je... Zijn ze mij vorige week vergeten te informeren. Had allerlei informatie, medicijnen etc mee moeten krijgen. Vroeg er zelfs nog naar. En nu had ik dus ontbeten vanochtend, en dat mocht blijkbaar niet. Dus kon het niet doorgaan. Was heel boos en verdrietig, kunnen we weer een week wachten... Nu dus weer volgende week dinsdag terug...
     
  5. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @xDaantje jeetje wat kut!!! Lekker ook van die dokter weer :(
     
  6. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.252
    7.820
    113
    Gelderland
    @xDaantje wat een tegenvallers krijgen jullie toch elke keer te verduren.
    Ik had nog niet gereageerd op je tattoo maar ik vind hem schitterend. Zo lopen jullie kanjers altijd met je mee.
    Nu gaan ze dus volgende week het rest weefsels weg halen? Houdt dat ook je eisprong tegen?

    @KellD wauw je tikt al bijna de 30 weken aan.

    @nijntje90 yes nu kun je shoppen, veel plezier.

    Hier; niet zoveel boeiends te melden. Ik ga rustig aan richting ei maar het lukt me niet de motivatie te vinden er deze ronde weer keihard voor te gaan. Een ronde overslaan is misschien wel een goede optie. Even geen na ei klachten, spanningen, hoop en teleurstellingen.
     
  7. Besco

    Besco Fanatiek lid

    2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    @xDaantje sjonge jonge daar word je toch ook moedeloos van. Wat een tegenslagen telkens weer. Weer een week wachten, gewoon stom!

    @KellD waaaaaat jij bent ook al ver zeg. Wat gaat het enorm snel allemaal! Hopelijk gaat de kleine man goed liggen. Ligt hij nu nog in stuit?

    @nijntje90 wooohoooo leuk, winkelen!!

    @Luna86 misschien inderdaad lekker een maandje rust. Deze maand een jaar bezig zie ik, gaan jullie naar de ha of proberen jullie nog even zelf zonder medische stappen?

    Hier alles rustig. Zit thuis met rugklachten en dus is mijn verlof een weekje eerder ingegaan dan eigenlijk gepland. Stiekem wel lekker. Wel nog veel last van mn rug dus ik kan vrij weinig doen helaas. Verder hier dus een dwarsligger. Hoofd rechts en benen rechts naar boven. Ik mag hopen dat hij/zij nog draait want ik zou zo erg op zien tegen een keizersnede. Een uitwendige versie wil ik absoluut niet namelijk.. ben benieuwd! Hij heeft tot volgende week donderdag om te draaien, daarna word ik doorgestuurd naar een gynaecoloog, spannend!
     
  8. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.252
    7.820
    113
    Gelderland
    @Besco mijn man en ik liggen nog niet helemaal op één lijn hierin. Ik wil graag naar de gyn maar mijn man wilt (nog) niet. We hebben besloten voorlopig nog even zo door te gaan. Dus met tempen, ovulatie testen en extra vitamines.
    Deze maand idd.. vind dat heel moeilijk maar probeer er een positieve draai aan te geven. Voor de gemiddelden dat de meeste stellen binnen 12 maanden/rondes zwanger zijn hebben we nog 2 rondes :)
     
    Besco vindt dit leuk.
  9. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Hi Meiden, ja het gaat super snel.

    Heb inderdaad ook extra controles , en extra controles gehad. wat dat betreft is het WKZ een top ziekenhuis! Alles op één poli , en niemand is te beroerd om je even te helpen of te woord te staan. Alweer bijna 30 weken inderdaad! ..

    @xDaantje Wat ontzettend balen weer meid, het zit je ook niet mee! Het mag nu toch echt wel eens anders gaan lopen , vind je niet?! Hopelijk klim je snel op , en mag je alleen nog maar meer geluk overkomen. Het is je zo gegund.

    Ik vind het inderdaad echter wel spannend, maar ik kijk ook uit naar de bevalling. Heb goede hoop dat het ditmaal goed mag gaan, en daar focus ik me dan op! ..
     
  10. Besco

    Besco Fanatiek lid

    2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Ja positief blijven lijkt me ook erg lastig. Inderdaad nog 2 rondes als je uit gaat van gemiddelden, hopelijk vallen jullie ook onder deze cijfers. T is natuurlijk ook wel een stap om verder te gaan, snap wel dat je man daar misschien aan moet ‘wennen’. Al begrijp ik nog beter dat jij naar de gyn wil. Goed blijven praten en vooral plezier blijven maken. Hoop dat het deze maand raak is!
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  11. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Luna86 Dankjewel! Ja, volgende week gaan ze het mini stukje weefsel dat er nog zit weghalen. Waarschijnlijk houdt dit mijn eisprong niet tegen, ben ook al gewoon ongesteld geworden. Wie weet is het goed als je je niet teveel op het zwanger worden richt, zou je zien dat je dan ineens positief test...! Maar makkelijk gezegd natuurlijk.

    @Besco Jeetje, al met verlof... Lekker zeg. Zo vreemd, we waren ongeveer tegelijk zwanger en nu ben ik alweer bijna bezig voor de volgende... :( Hopelijk gaat je rugpijn wat minder worden, en gaat de kleine draaien!

    @KellD Dankje voor de lieve woorden! Vind het ook echt te lang duren, wil zo graag dit ziekenhuisgebeuren afsluiten... En pas weer bij de volgende eerste echo daar terug komen! Sta dan wel voor de keuze of ik bij de gynaecoloog of verloskundige wil lopen. Zit daar wel al over na te denken, voor- en nadelen... Iemand tips? En natuurlijk gaat je volgende bevalling helemaal goed komen, wat zal het heerlijk zijn als je je tweede kindje in je armen mag sluiten!

    Inmiddels zit ik op dag 28, ben zo benieuwd of ik ergens in de komende dagen ongesteld word!
     
  12. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @xDaantje Het moet nu toch echt goed gaan komen! Ik ben er van overtuigd. Ik zou er zelf persoonlijk voor kiezen om bij de gynaecoloog te lopen. Maar dat is eerder op mijn ervaringen gebaseerd. En ze weten van je achtergrond af, en als het goed is is het medisch dossier up to date. Dankjewel voor de lieve woorden, wat zijn kinders toch goudklompjes hé?!
     
  13. Besco

    Besco Fanatiek lid

    2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Ach @xDaantje ik sta er helemaal niet bij stil dat wij bijna even ver waren. Wat moet dat af en toe vreselijk confronterend voor jou zijn:(
    Ik zou kiezen waar jij je het best bij voelt. Vk is misschien persoonlijker maar denk wel minder echo’s etc. En misschien is dat voor jullie juist heel fijn om vaak langs te mogen komen om naar het kleintje te kijken? Misschien kan je bij de gyn ook wel altijd een afspraak maken bij 1 en dezelfde maar dat weet ik eigenlijk niet.

    Kleintje heeft vannacht verbouwd dus hopelijk is ie wat gedraaid, al voel ik m nog steeds aan de zijkant...
     
  14. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @nijntje90 gefeliciteeeerd? Had je voor gevoel gelijk? Super leuk nu lekker shoppen, hebben jullie al een naam?
    20 weken verder ook goed?

    @xDaantje wat slordig van ze, is standaard routine uitleg niet iets wat je 123 vergeet. Hopelijk is het volgende week nou echt is afgerond.
    Ik heb geen ervaring bij een gynaecoloog, maar ik dacht dat je wel bij een gynaecoloog kan beginnen en later kan kiezen bij een verloskundige.

    @Luna86 oh wat fijn je hebt een banner. Voel me altijd zo lastig als ik weer aan je moet vragen hoe ver ben je in je cyclus. Nu kan ik spieken en vragen hoe het met je gaat :D
    Misschien is een maandje rust fijn, maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je dan denkt wat als we deze ronde wel mee bezig waren was het dan wel raak? Jammer dat jij en je man niet op 1 lijn zitten. Toch ook wel stom dat jij alleen samen mag onderzoeken. Hopelijk is het niet nodig dat hij bij draait en is het deze of volgende ronde raak.

    @Besco jij schiet ook al lekker op. Alles al af in de baby kamer, alle nodige spullen in huis?
    Wat stom van je rug, misschien een lekkere massage of zwemmen, warm bad? Nog even en dan heb je je lichaam terug.

    Hier gaat het goed buik begint te groeien :D
    Werk en iedereen weet het inmiddels. Voor de rest weinig kwaaltjes dus mag echt niet klagen.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  15. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Besco wow al verlof!! Gaat snel zeg.
    @boogschutter88 de echo was ook goed. Lekker eigenwijs! Nee we zijn nu over de naam aan het denken. Mn man wilde eerst weten wat het werd want dan hoeft ie maar over 1 naam na te denken haha
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat leuk @nijntje90 een meisje, shopse!
    @xDaantje wat een tegenvaller weer zeg! :( zo schiet t idd niet op :(
    @Besco wauw wat gaat t hard, voor je t weet ben je aan t puffen!

    @hier; ik kreeg geen meldingen, maar ik moet op dag 6 al beginnen met ovutesten aangezien mijn afgelopen cyclus 22 dagen geduurt heeft..
     
  17. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @KellD Ja, daar zit inderdaad wel wat in... Denk dat ik eventjes met beiden in gesprek ga, en dan kijk wat het beste voelt ofzo of waar ze het meeste rekening met me kunnen houden.

    @Besco Ja maar dat geeft niet joh, kan jij ook niets aan doen!

    @boogschutter88 Fijn dat het zo goed gaat! Leuk he, als iedereen het eindelijk weet?

    @Kimmetjuh90 Succes weer!

    Nou morgen eindelijk de hysteroscopie met de ingreep... En dan hopelijk écht klaar met alles! Zit nu op dag 33, gisteren heeel klein beetje bloedverlies en vandaag bruin... Dus denk dat het de komende dagen ergens doorbreekt, en dan begint ook eindelijk onze eerste ronde! Tegelijkertijd breekt er ook een lastige tijd aan, aangezien ik ergens de komende weken zou bevallen... Ben zo blij als het straks december is, hopelijk met 1 of 2 kindjes in de buik!
     
  18. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je, jij ook succes :)
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  19. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Sterkte morgen @xDaantje hopelijk eindelijk de dag dat dit de kaatste negatieve ziekhuis afspraak is.
    Gaan jullie iets speciaals doen op de uitgerekende datum? Stel je voor dat je dan een positieve test in handen hebt.
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  20. Besco

    Besco Fanatiek lid

    2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Heel veel succes vandaag @xDaantje hopelijk kunnen jullie het eindelijk afsluiten.

    @Kimmetjuh90 spannend weer hoor
     

Deel Deze Pagina