Gaan voor kindje vanaf november/december 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik hoop ook dat we snel wat mooie positieve testen kunnen showen hier! :) Kan niet wachten!

    Ik ben ook heel benieuwd wat m'n lichaam gaat doen als ik stop met de pil..
     
  2. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Wauw druk weekend achter de rug.

    Word ineens heel druk hier
     
  3. Les87

    Les87 Actief lid

    2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeeh, na 3 dagen weer van mijn ongi af. Volgens app wat ik gebruik zou ik rond de 22e de eisprong hebben
     
  4. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @Les87 Heerlijk na 3 dagen er vanaf! Ik had dat voor mijn vorige zwangerschap ook, maar helaas nu niet meer nu zit ik er echter wel 6 dagen aan vast, en ook erg ook! Heb nu ook een cyclus van 14-14-24 Bah. Dat wordt rond de 22e gezellig doen. :roflmao: ?!

    @Ananas13 Dat is inderdaad altijd even afwachten, hopelijk pakt je cyclus t snel op!
     
  5. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

    Das lekker
     
  6. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Bah, nu omdat ik weer werk krijg ik opeens bekkenklachten en rugklachten. Ik moet me bij de Fysio aanmelden ( heb zelf ook al oefeningen mee gekregen uit 't ziekenhuis ). Dus hopelijk is dat richting November wat verbetert of hoop ik richting over. Anders moet ik het voor het lichamelijk aspect uitstellen. Maar hopelijk is dat niet nodig, moet 't zelf ook even per dag gaan bekijken.
     
  7. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @Les87; Heerlijk zeg, na 3 dagen! Veel plezier alvast haha!

    @KellD; He bah! Hopelijk gaat de fysio je helpen!
     
  8. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Moet morgen even een afspraak maken bij de Fysio , maar dan is dat ook alvast geregeld :) Wilde altijd nog heel graag motorrijden , na deze omstandigheden me toch maar voor een spoedcursus aangemeld. Vooral om mijn aandacht op iets anders te focussen, vooral om het feit wat er de afgelopen tijd allemaal gebeurd is. Dus dat wordt ook weer spannend. En ben onlangs weer begonnen met Foliumzuur slikken, Mijn cyclus is zich aardig aan 't herstellen. En na onze Tattoo gaan we er weer echt voor, kan stiekem eigenlijk niet wachten. Maar nog even geduld :oops: En hopelijk is het ons nog gegund, zijn er al meiden waarvoor het al dichter bij is? spannend.
     
  9. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    He meiden,
    Ik meld me ook nog eens. Hier niks veranderd. Nog steeds dezelfde klachten. Geen ongi gezien tot nu toe.

    @Les87 oh heerlijk maar 3 dagen! Nog even en dan kunnen jullie weer aan de bak ;)

    @Ananas13 dat hoop ik ook!

    @KellD vervelend die klachten! En wat stoer die motorrijlessen! Heel spannend en een goede afleiding ja:thumup:
     
  10. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hi dames,

    Ik moet even van me afschrijven..

    Zo'n 4 jaar geleden ben ik al eens gestopt met de pil omdat mijn ex en ik voor een kindje wilde gaan. Na 1 jaar proberen zijn we naar de huisarts gestapt omdat ik heel onregelmatig ongesteld was. Uitslag was PCOS. Na het onderzoek van m'n ex bleek ook nog eens dat hij slecht zaad had. Half jaar hierna ben ik weer aan de pil begonnen, omdat onze relatie niet lekker liep en deze heb ik eindelijk verbroken.

    Nu, sinds 1,5 een nieuwe partner (kennen elkaar al zo'n 10 jaar) en helemaal gelukkig! Hij weet hier alleen niks vanaf.. Maar nu ben ik natuurlijk heel bang dat m'n Pcos weer terug komt, dus moet ik het hem vertellen. Het kan voor ons dus veel langer duren om zwanger te worden, en daarom wil ik niet te lang wachten met proberen. Ik ben alleen zo bang dat hij het me kwalijk neemt dat ik al een keer eerder gestopt met de pil.. Wat natuurlijk de grootste onzin is en ik me waarschijnlijk druk maak om niks haha. Maar weet gewoon niet goed hoe ik het hem moet vertellen..
     
  11. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

    Ik zou het gewoon eerlijk vertelle
     
  12. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ben even wat afwezig allebei de boys ziek en begin zelf ook ziek te worde
     
  13. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw

    Waarom denk je dat hij boos wordt dan?
    Ik zou me niet te druk maken.
    Het is je verleden en op dat moment voelde het voor jou en je ex goed om te doen net zoals het nu goed voelt met je vriend, hij zal het heus wel begrijpen.
    Succes!

    @Chantallcindy oh bah ja de r zit weer in de maand he... mijn dochter kwakkelt ook al de hele week met keelpijn!
    Beterschap voor jullie!
     
  14. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik denk ook niet dat hij boos wordt. Misschien alleen dat hij het jammer vind dat ik dit niet eerder heb verteld Ofzo.

    Zelf vind het ik het erg lastig.Ik weet gewoon dat het onwaarschijnlijk is dat wij zelf zwanger zullen worden en de hulp van het ziekenhuis nodig hebben. Ik weet ook nog niet of ik gelijk de HA kan bellen, of dat we eerst zelf een jaar moeten aansukkelen. Lijkt me een beetje raar omdat ze weten dat ik het heb. Nog 1 week de pil en dan zal ik ze eens gewoon gaan bellen. We zijn nu nog op vakantie, dus denk dat ik het als we thuis zijn in alle rust ga vertellen.

    @Chantallcindy; beterschap voor jou en je jongens!
     
  15. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Oh leuk! Nog een fijne vakantie dan!

    Lijkt me lastig om te weten dat het waarschijnlijk lang gaat duren :( maar wie weet heeft je vriend superzaad?! Of heeft dat geen zin met pcos? ( ja sorry ik heb er geen verstand van hihi)
    Anders idd gewoon de dokter bellen en horen wat hij zegt. :thumup:
     
  16. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Dankjewel! :)

    Dat heeft helaas geen zin.. Pcos wil eigenlijk heel kort zeggen dat je geen of bijna geen eisprong hebt. Ik had op dat moment meerdere follikels in m'n eierstok en geen een die goed doorgroeide waardoor de menstruatie dus uitbleef en lange cyclussen had. Met Clomid is dit gelukkig wel te verhelpen, alleen werkt dat niet bij iedereen.
     
  17. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ah oké nee dan heeft het idd geen zin....

    Maar nu met de pil, heb je dan wel gewoon regelmatige cyclussen?
     
  18. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja, met de pil is het gewoon regelmatig en niks bijzonders, maar dan heb je sowieso geen eisprong natuurlijk.
    Het is even afwachten wat het gaat doen als ik stop..
     
  19. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Oké nou heel spannend voor jullie dus!! :)

    Wat een lekker weertje vandaag! Had ik niet verwacht. Zoonlief is bij vriendje, dochter naar kinderfeestje en man werken. Heb de was lekker buiten hangen en zit nu heerlijk in het zonnetje te genieten :thumup:
     
  20. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik denk dat ik het zo even ga bespreken met m'n vriend. Het weer is hier minder en het is nog te vroeg om uit eten te gaan, dus zijn even aan het relaxen. Misschien niet het allerbeste moment maar merk dat ik het toch graag met hem wil delen..
     

Deel Deze Pagina