Gaan voor (nog) een wondertje in 2018!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LolaBloem, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Hoi hoii

    Jaa, de titel verklapt het al, ga jij ook voor een wondertje in 2018?

    Ik zal me even kort voorstellen.
    Ik ben mama van een prachtige meis, geboren op 10-03-2017 met 40+2.
    Wij willen niet teveel leeftijdsverschil, maar hebben wegens verschillende omstandigheden ervoor gekozen om ermee te wachten. 2018 lijkt ons een goed jaar om ervoor te gaan! Wie nog?
     
  2. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    niemand....... ?
     
  3. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Deze past denk ik beter in de zwanger worden clubs. Dit stukje is voor mensen die al zwanger zijn dus waarschijnlijk krijg je hier ook weinig reactie. Veel succes!
     
  4. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    @Beheer kan deze topic verplaatst worden?
    @indy90 bedankt voor de tip!
     
  5. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.356
    113
    Hoi @LolaBloem, ik spotte je hier toevallig :) Wij zaten samen in het "laatste 10 weken afteltopic" begin dit jaar. Wat leuk om te zien dat jullie ook gauw voor een tweede kindje gaan straks!

    Alvast veel plezier met aftellen en hopelijk is het gauw raak straks:thumup:
     
  6. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Heey @Sado wat leuk!!

    Wat fijn dat je zo snel weer zwanger mag worden, ben blij voor je! Na hoeveel rondes was het raak? Ben stiekem wel jaloers op je :D Had ook wel zo weinig leeftijdsverschil gewild :D

    Maar hier word 2018 hopelijk een rijk jaar voor ons met kindje(s) :D
     
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.356
    113
    De eerste ronde meteen raak! :D
    Hier straks 15 maanden verschil, wordt vast erg druk, maar ook erg leuk :)
     
  8. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Super leuk! Is de familie al op de hoogte? En hoe reageerden ze?
    Super spannend wat het geslacht word! Hoe heb je dit nu geregeld met je werk?
     
  9. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.356
    113
    Jahoor, direct na de termijnecho (met ruim 10 weken) verteld, dus iedereen is al even op de hoogte :) Iedereen was weer erg blij.
    Tuurlijk in de omgeving een aantal keer "goh nu al, ongelukje zeker?" gekregen, maar ach, dat was te verwachten :)

    Hoe bedoel je met m'n werk? :)
     
  10. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Oh wat leuk, wel naar van die stomme opmerkingen inderdaad. Ik voel de vreugde van het nieuws! ohh leuk joh! ik droom laatste tijd vaak van een tweeling. Ik hoop dat we een tweeling mogen krijgen :d we hebben geen tweelingen in de familie, maar ach!

    ik bedoel hoe reageerde je werkgever erop? Of werk je nu niet?
     
  11. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    Ik meld mij ook.

    Mijn vriend en ik willen in 2018 voor een kindje samen gaan. Het word zijn eerste en mijn tweede
     
  12. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.356
    113
    Oh jawel! :) Op m'n werk werd ook heel lief en leuk gereageerd. Gelukkig maar :D

    Haha een tweeling, zou gaaf zijn!!
     
  13. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Welkom Marisje! hoop dat er straks nog meer mama's zich aanmelden. Wat spannend voor jullie. Kun je wat meer kwijt over waarom je nu de zwangerschap nog uitstelt?

    @Sado wat vet joh dat er op je werk zo positief gereageerd werd! Ik denk dat mijn huidige (bijna ex) werkgever over de rooie zou gaan. Binnenkort nieuwe werkgever en kan me nog niet voorstellen hoe die zal reageren. Ben daar eigenlijk heel zenuwachtig over. Wanneer ben je uitgerekend? En misschien een te snelle vraag, maar hoe zie je de toekomst betreft kinderen voor je? Wil je er 3/4 achter elkaar of ga je een lange pauze inlassen, of is je gezin met 2 compleet?
     
  14. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    @LolaBloem
    Omdat wij pas in Juni bij mekaar zijn gekomen en ik echt zeker wil zijn dat ik me er goed bij voel.

    De vader van mijn zoontje heeft mij in de zwangerschap en er na bedrogen. Daardoor heb ik een beste klap gehad.

    Wil het niet nog een keer meemaken om naderhand er weer alleen te moeten doen.
     
  15. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    @Marisje89 Dat is een goede reden om er nog even mee te wachten. En wat naar dat je dat hebt moeten mee maken. Ik hoop dat je bij de komende zwangerschap een hele andere ervaring zult hebben en meer van je zwangerschap kan genieten!
     
  16. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.356
    113
    Wat vervelend :( Werkgevers kunnen inderdaad erg rot reageren...

    Ik ben begin mei uitgerekend, maar wordt weer ingeleid met 38w, dus eind april is het al zo ver :)

    Wij verwachten na de komst van dit tweede kindje compleet te zijn! :)
     
  17. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    @Sado Wat leuk joh! Met de eerste verjaardag ben je hoog in verwachting, wauw! jij boft :D Wanneer hebben jullie de geslacht bepaling? Ik weet nog van mijn zwangerschap dat ik dat zo leuk vond om bij iedereen te weten :D
     
  18. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

  19. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.356
    113
    Sorry, zie dit nu pas! Heb ik morgen :)
     
  20. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Dag dames, ik meld me hier ook voorzichtig! We zijn dit jaar al eventjes bezig geweest (mei tot augustus, helaas weinig cyclussen gehad ivm ontpillen) maar toen was het nog niet raak en hebben we een pauze in moeten lassen in verband met werk. April 2018 gaan we er weer voor! Het duurt nog een tijdje maar ik verheug me er natuurlijk al ENORM op en hoop dat het snel raak mag zijn. Ondertussen lees ik hier gezellig mee :)
     

Deel Deze Pagina