Gaan voor (nog) een wondertje in 2018!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LolaBloem, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Is misschien ook een stukje verwerking? Het steeds weer vertellen?
    Hoop dat je het snel een plekje kan geven!
     
  2. Cyd

    Cyd Bekend lid

    28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Hoi, hoe gaat het hier met iedereen?

    Vanochtend de eerste echo gehad en alles was goed!
    Een kloppend hartje en 4 dagen vooruit gezet. Volgende echo is pas 23 april, dat worden opnieuw lange weken :p
     
    Nanoe2 en DN2017 vinden dit leuk.
  3. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Hier gaat het goed. Menstruatie is wel doorgebroken na een licht positieve test. Maar ach nieuwe ronde nieuwe kansen :)

    Ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat!

    Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad @Cyd .. toch een hele geruststelling he :)
     
    Cyd vindt dit leuk.
  4. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Cyd, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!

    Wij gaan hier even een kleine pauze houden. We hebben teveel te doen in december en mocht het dan deze maand raak zijn, ben ik of hoogzwanger of ik moet bevallen en dat willen we toch liever niet. Dus gaan we volgende maand of misschien zelfs de maand erop er weer voor.
     
    DN2017 en Cyd vinden dit leuk.
  5. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Dag dames! Even niet geweest i.v.m. drukte thuis en andere prioriteiten maar ik wil weer wat actiever hier zijn want we gaan bijna weer proberen!:thumup: Ik ben nog (als het volgens schema gaat) ongesteld van 7 tot 12 april en daarna gaan we ervoor. Wat zijn die maanden snel gegaan:eek: Hoe is het met jullie? Al een beetje kleine babybuikjes te zien inmiddels?

    We hebben sinds 2 weken een pup (groot ras), hij is nu 4 maanden. Wát.een.werk.:rolleyes: het valt me soms best zwaar.
    Gisteren bijvoorbeeld: ik heb de nacht ervoor 4 uur geslapen en daarna gewerkt tot 17:00, 17:30 thuis. Hij had in de bench geplast (was er wel smiddags uit geweest hoor, mijn ouders laten hem eruit), dus die moest ik gelijk schoonmaken en hem wassen want hij zat onder. Dat terwijl ik hem de avond ervoor had ontwormd dus ik trof hem 08:00 's ochtends ook aan in de bench met diarree all over, 's ochtends was hij dus ook al gewassen.

    Vervolgens kon ik niet lang met hem buiten zijn want het regende pijpenstelen en hij heeft iets in het "verband" wat niet nat mag worden. Oftewel, hij was binnen in huis aan het rellen. 2 uur lang met hem bezig geweest, NEE, NEE, AF, NEE, LOS, AF, NEE, AF, NEE, AF, LOS, NEE etc... En ja hij heeft genoeg spul om op te kauwen en op te liggen:rolleyes:. In de tussentijd nog even een keer op de poef geplast, terwijl we net van buiten kwamen en hij daar niks deed, dus die is naar de garage verhuist. Om 19:00 eten gegeven en met argusogen in de gaten gehouden dat hij niet weer binnen zou plassen. Wederom NEE, AF, NEE, LOS, LOS, LOS, LOS, NEE etc. ondertussen geprobeerd te dweilen en de ramen te lappen; want overal modderpootjes. Ook nog even met hem getraind op commando's, dat ging goed.

    Vervolgens komt om 20:00 manlief thuis, hij werkt heel veel dus kook ik altijd. Dus gelijk maar eten gemaakt, ondertussen constant op de hond letten. Eten klaar en hondlief in de bench, anders kunnen wij niet fatsoenlijk eten. Hondlief was het er niet mee eens en bleef zeuren, én plaste in de bench - dus die mocht ik weer schoonmaken -. Hij was eindelijk stil en manlief was klaar met eten dus mocht hij eruit. Nog even samen gespeeld en toen was het 21:00 en werd hij moe. Toen ben ben ik gauw boodschappen gaan doen en 3 kwartier gaan sporten. Kwam ik thuis, weer met de hond naar buiten, en daarna een kauwbot gegeven om hem te vermaken zodat ik tussendoor weg kon lopen. Toen gauw de was gedaan en gestreken, kleding klaar gelegd voor werk morgen, gedoucht en beneden opgeruimd van het koken. Hondje weer naar buiten, en toen was ik kapot en ben ik naar bed gegaan om 22:30 want ik moest vandaag om 06:15 weer vertrekken naar werk. Manlief heeft voor pupsel gezorgd toen ik naar bed was. Heb manlief dus welgeteld 1 uur gezien! En 3 kwartier voor mezelf gehad waarin ik moest sporten, geen hobby van me, doe het echt omdat het goed voor me is. Ik kan niet WACHTEN tot hij klaar is met wisselen en écht helemaal zindelijk is, ik vind puppies he-le-maal niet leuk (nooit leuk gevonden ook). We hebben ook nog steeds geen duidelijk ritme, dat maakt het ook heel moeilijk. Ohja én we zijn op huizenjacht voor een tijdelijk huurhuis en een koopwoning voor begin 2019, dus vaak na werk even langs huis om de hond te halen en dan bezichtigingen af.

    Ik heb gisteren wel even een traantje gelaten toen hij weer in huis plaste en er doorheen rende, was nogal overwhelmed...:oops: Overdrijf ik nou? Of heb ik het echt druk?o_O Ik weet het niet meer...:confused:

    Ja en dan willen we nu aan kinderen gaan beginnen:o:... Soms heb ik er spijt van dat we een hond hebben genomen, dat zeg ik heel eerlijk. Aan de andere kant, dit is een goede oefening voor straks als we kinderen hebben:roflmao:. Gelukkig ga ik minder werken als we kinderen hebben, zo veel werken als nu én kinderen én een hond trek ik echt niet hoor haha.:o::cry:

    Zo, even mijn hart gelucht..:D
     
  6. Hinti

    Hinti Fanatiek lid

    29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hallo dames!

    Ik kreeg geen meldingen meer. Stom stom!

    @lievemandie wat een achtbaan zeg. En wat raar ook dat ze niks hebben kunnen vinden!

    @DN2017 Hahaha oh wacht maar tot je een baby hebt. Dl had in het begin met bv ongeveer 7 spuitluiers per dag en dat waren rustige dagen hihi. Elke keer de hele rug onder dus weer uitkleden schone romper aan. En dan nog spugen. Had elke dag minstens 6 hydrofielen in de was en die zaten niet in de wasmand na 2 druppels spuug maar echt nat.
    Maar ook dat komt goed en de pup wordt vast rustiger

    Hier gaat het z'n gangetje. Waren in afwachting van uitslagen. Deze waren gelukkig goed alleen toen bleek dragerschap weer wel mogelijk te zijn. Dus flinke domper. Gisteren vruchtwaterpunctie gedaan en voel me best goed. Geen buikpijn of krampen en het prikken viel ook mee. Nu alleen weer 2 weken wachten. Ben dan 18 weken!

    Gaat zo snel en hoop zo dat we de stress en spanning dan af kunnen sluiten en lekker gaan shoppen en genieten
     
  7. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Jeetje spannend zeg... ik hoop het ook voor jullie!!!
     
  8. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Inmiddels deze cyclus al op dag 43 :(, zie handtekening voor voorgaande maanden. Ik heb gisteren een beetje bloedverlies gehad maar dat was maar even (wel helder). Vanochtend was het schoon toen ik wakker werd en daarna alleen heeeeel lichtroze met slijm, maar dat kom ik alleen tegen als ik het 'eruit haal' niet als ik na het plassen afveeg of in mijn slipje. What's happening?o_O:rolleyes: Hij breekt normaal altijd gewoon gelijk door.

    Wat zal ik doen, afspraak maken bij de dokter om even te bespreken of gewoon nog een paar dagen afwachten?
     
  9. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Innesteling geweest misschien? Ik ben benieuwd of ik dit ronde zwanger ben. Maar doe rustig aan.
     
  10. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Dat denk ik zelf niet... We hebben rond de 30/1 maart sex gehad maar voor het zingen de kerk uit, daarna veilig tot na 9 april. Na 9 april pas "onveilig" (9 april was de deadline die we gesteld hadden om echt te beginnen namelijk), dan zou ik mijn eisprong pas rond die tijd moeten hebben gehad, 9 april is op dag 34 van mijn cyclus. Dat zou extreem laat zijn.

    Ik sluit het niet uit, gezien het voor de zingen de kerk uit rond 30/31 maart, maar dan is het nu te laat voor innestelingsbloeding. Het kan wel gezien de onveilige sex rond 9/10/11 april (weet niet meer exact, hield het niet bij in de veronderstelling dat mijn menstruatie al bijna kwam). Dat zou wel kloppen met het aantal dagen, maar het lijkt me sterk...

    Zou wel leuk zijn, maar bizar snel:roflmao:kunnen we er sinds 9 april voor gaan is het 9 april raak:roflmao:

    Ik hou jullie op de hoogte. Als er verder nog iemand is hier:p


    Ohhhh spannend Lievemandie!!! Wanneer was je eisprong? En heb je testjes gebruikt?
     
  11. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Mijn eisprong was op 13 april. Geklust op 11 april :) :p ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben maar goed haha
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  12. Cyd

    Cyd Bekend lid

    28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Misschien een lange cyclus en nu pas je eisprong? Er kunnen altijd eens uitschieters zijn.
     
  13. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Oeh dat is wel mooi getimed toch?:thumup: Ik ben benieuwd!
     
    Marisje89 vindt dit leuk.
  14. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat lastig @DN2017 als je lichaam ineens raar gaat doen... Ik zou een paar daagjes afwachten en als het dan nog niet is doorgebroken een zwangerschapstestje doen voor de zekerheid? Dan heb je dat in ieder geval uitgesloten (of niet:p)

    Spannend, @lievemandie, hoop het voor je!
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  15. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Ja dat is ook nog een optie!
     
  16. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Nou gisteren gelukkig ongesteld geworden! Dat betekent dat de eerste echte nieuwe ronde eraan komt! SPANNENDDDDD!:D:D:D
     
    Cyd en Hinti vinden dit leuk.
  17. Cyd

    Cyd Bekend lid

    28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Succes!!
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  18. Cyd

    Cyd Bekend lid

    28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Hier gisteren trouwens een goede termijnecho gehad! Nu de nipt resultaten aan het afwachten :)
     
    Nanoe2 en DN2017 vinden dit leuk.
  19. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Wat fijn!!! Heerlijk om beebje even te zien denk ik?

    Duim duim!
     
  20. Cyd

    Cyd Bekend lid

    28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Inderdaad, zo speciaal om dat wondertje te zien:)
     
    DN2017 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina