Gaat de tijd snel, of langzaam?

Discussie in 'De lounge' gestart door DaphneenEstelle, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaphneenEstelle

DaphneenEstelle Fanatiek lid

17 jul 2008
    4.495
    0
    0
    Flevoland
    Ze zeggen dat tijd niet bestaat... Voor mijn gevoel gaat de tijd op dit moment langzaam (ik wil lunchen!), terwijl hij vanochtend (de eerste paar uur na het opstaan) onwijs snel voorbij ging.
    Hoe snel gaat de tijd voor jullie?

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    s'ochtends gaat de tijd best snel voor mijn gevoel maar zo rond drie/vier uur kruipt het.. en tussen zes en zeven heb ik ook zo'n gevoel dat het niet opschiet.

3. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Dat ligt er maar net aan hoe je je voelt, als je ergens op zit te wachten lijken minuten wel uren:), maar als ik iets doe wat ik heel leuk vind, gaat de tijd supersnel!

4. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    's Ochtends vlak voor het werk gaat het supersnel.
    Op m'n werk, tussen half 8 en 12 redelijk snel.
    Dan, na de lunch, tot 4 uur enorrrrrrrrm langzaam.
    's Avonds vliegt de tijd voorbij, 1 x knipperen met de ogen en het is alweer "way past bedtime"
    ;)

5. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    De tijd gaat gewoon altijd veel te snel! Voor je het weet zitten we weer onder de kerstboom ;)

6. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    De tijd gaat bij mij razendsnel sinds ik mama ben geworden. Voor ik het weet is er weer een dag, week of maand voorbij.. Het komt denk ik echt doordat ik de hele dag bezig ben met de kleine man. Op mijn werk kon de tijd echt voorbij kruipen en dan vooral als ik naar huis wilde.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

25 mrt 2008
    11.214
    32
    48
    Student, taxichauffeuse
    Grens Brabant - Gelderland
    Idd, sinds ik mama ben geworden lijkt de tijd veel sneller te gaan dan voorheen. Ik was echt heel verbaasd toen ik me in juni ineens bedacht dat Milan die maand erna alweer 1 jaar zou worden. En nu issie alweer ruim 13 maanden, echt waar, de tijd vliegt voorbij!

8. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Hoe ouder ik word, hoe sneller de tijd lijkt te gaan. Zoals ik al las....het is alweer bijna kerstmis! Elk jaar is het sneller kerst, elk jaar is sneller voorbij dan de voorgaande.

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Naar mijn idee gaat de tijd altijd vliegens vlug, thuis maar ook op het werk!

Mijn meisje wordt al weer bijna 2! Kan me nog als de dag van gisteren herrinneren dat ze is geboren.. Bizar!

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    31.611
    265
    83
    Moeder, filosoof, kunstenaar
    Parallel universum

Ha ha, dat is voor mij ook steeds de vergelijking. Is het nu alweer kerst??? :(

Het leven gaat echt heel snel,

11. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Over het algemeen gaat de tijd super snel.

Maar op dit moment super sloooooooom ik wil naar huis!!!!!

12. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    47.209
    12
    38
    Vrouw
    Trader/investor
    Gouda
    In Nederland ging het langzaam,maar sinds we vertrokken zijn heel snel!Ik denk omdat we het hier meer naar ons zin hebben.

13. Sammy22

Sammy22 Lid

13 jul 2009
    70
    0
    0
    Catering medewerkster en in november kraamverzorgs
    Utrecht
    s'ochtend gaat de tijd best wel langzaam begin om 9uur met werken en dan heb ik om 11.00 pauze en dan tot half 3 maar na half 3 gaat alles echt heel snel en lig ik zo weer in bed

14. Ik heb het elk jaar met Oud & Nieuw heel moeilijk omdat ik dan 'weer een heel jaar opnieuw moet doen'.
    Maar dan ineens is het alweer bijna Oud & Nieuw ;)

Sinds Damien er is gaat de tijd supersnel.. Vandaag is het alweer vrijdag, terwijl het gisteren nog maandag was :$

15. 4days

4days Niet meer actief

Het afgelopen jaar is echt om gevlooogen hier! Deze maand wordt mn kereltje alweer 1... *snik*

16. De tijd vliegt, bijna al weer de verjaardag van mijn kleine man en word hij al weer 2.
    Kan me nog steeds als de dag van gister herinneren dat hij werd geboren

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    0
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als je het kijkt per jaar, gaat het snel voorbij.
    De ochtenden gaan heel snel, maar asl ik zaterdag's op m'n werk zit, en ik moet dan altijd van 08.00-18.00 uur, en het is dan tegen 15.00 dan heb ik het wel gehad.
    Dus denk morgen maar even aan mij.....

18. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Het gaat nu best langzaam, omdat ik wacht op mijn kindje.. ;) Maar over het algemeen vind ik de tijd angstaanjagend snel gaan.. Je wordt steeds ouder, en de kans dat je mensen om je heen gaat verliezen wordt steeds groter, en daar kan ik wel eens bij stil staan en verdrietig om worden. Maar dat probeer ik niet te lang te doen, anders wordt je gek!

19. Ik denk aan je hoor! ;)

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.205
    14
    38
    De tijd gaat echt super snel en vooral sinds we onze dochter hebben, een dag is echt gewoon veel te kort. Dan wil ik eigenlijk nog vanalles doen, maar voordat ik het weet is het alweer tijd om naar bed te gaan.
    De tijd is niet bij te houden.

Deel Deze Pagina