Gaat het lekken minder worden?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Ikzelf, 15 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alayna

    Alayna Actief lid

    25 jun 2017
    146
    37
    28
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik til gewoon 1 kant van de sportbh omhoog (zodat hij boven mijn borst zit) en laat de andere kant zitten. Het ziet er misschien niet uit, maar ja, in de slaapkamer zit toch niemand je.
     
    Ikzelf vindt dit leuk.
  2. MiMully

    MiMully Fanatiek lid

    18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    ik had van die goedkoper lycra dingen van de action. Bij het voeden gewoon borst eruit en de bh eronder. Aan de nadere kant vaak een spuugdoekje of hydrofiel voor de zekerheid extra over de borst zodat zoon niet nat werd.
     
    Ikzelf vindt dit leuk.
  3. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik slaap niet met een sportbh maar met een voedingsbh zonder beugels van mammae. Ideaal ding.
     
    Ikzelf vindt dit leuk.
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.034
    15.043
    113
    Ik lek ook npg, zowel overdag als snachts. Nou werkt het ook niet mee dat J onregelmatig drinkt.

    Bij de vorige keren heb ik idd ook pampers in mn bh gedaan als ik naar bed ging. En van ik dacht nuby hebben ze extra grote nachtzoogcompressen, vond ik vorige x heel fijn :) (nu lek ik minder)
     
    Ikzelf vindt dit leuk.
  5. Jiska

    Jiska Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Wat grappig om te lezen dat het zo kan verschillen! Her in het begin enorm gelekt maar met twee maanden was het nagenoeg over. En dat terwijl ik met één borst voedt ;). Vannacht sliep ze ineens 8 uur achter elkaar door en werd ik wel wakker met een nat hemd. Zolang lukte blijkbaar nog niet ;).
     

Deel Deze Pagina