Gaatjes schieten zonder toestemming.

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaR, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woez

    woez Fanatiek lid

    19 sep 2009
    1.114
    202
    63
    Nou ik kan je vertellen dat de oma's zich dan echt wel kunnen bergen.... Poehhhhh dan gaat de bom hier knallen
     
  2. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ik vind niet dat een oma die keuze mag maken,

    Maar waarschijnlijk dacht deze oma dat haar dochter het wel mooi zou vinden of mischien is het bij hun normaal om dat te doen als de kinderen baby zijn, en wou ze het als kado doen voor haar 1ste verjaardag ofzo.
    Maar wist ze niet dat haar schoonzoon het absoluut niet wou.
     
  3. Manuk

    Manuk Fanatiek lid

    19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Dit dus!!:x
     
  4. Ytest

    Ytest VIP lid

    11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wat geeft oma het idee dat ze het recht heeft hierover te beslissen!? Terwijl ze waarschijnlijk weet dat de mama/papa het niet wil.. Link hoor!

    Zielig, meisje helemaal teleurgesteld..
     
  5. Bloemmm

    Bloemmm VIP lid

    31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Niemand mag zoiets doen zonder toestemming van mijn man en mij.. Ik zou echt woest zijn!
     
  6. Chilleke

    Chilleke VIP lid

    21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik zou jou eeeeeeuwig dankbaar zijn!

    Verder zou ik zooooooo boos zijn, echt pislink! Ook echt mijn ergste nachtmerrie dat iemand dat achter mijn rug om zou doen. Schrik ook dat het kennelijk ook gewoon nog kan bij een juwelier! Die zou ik ook de wind van voren gegeven hebben...

    Mijn kind krijgt geen oorbellen... Pas als ze oud en wijs is er om er over te beslissen. Heb ze zelf ook niet, nooit gewild ook! , ben heel blij dat ik geen gedwongen gaten in mijn oren heb.....
     
  7. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Hier hetzelfde

    Wat goed TS dat je hebt gebeld, ze is je vast erg dankbaar!
     
  8. Sandana

    Sandana VIP lid

    9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Jeetje, wat gigantisch ongehoord! Het leek wel alsof het zo moest zijn dat jij binnenstapte.
    Ik mag toch verwachten dat een oma dat overlegt met haar dochter voor ze zoiets laat doen.
     
  9. Daniellexxx

    Daniellexxx Bekend lid

    11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik zou ook woest zijn!! Nooit meer aankijken zal ik misschien niet doen, maar ik zou zeker duidelijk maken dat dit niet de bedoeling was! ik werd al pissig toen mijn schoonmoeder de pony van mijn dochtertje had geknipt, terwijl ik het erbij aan het laten groeien was!

    Trouwens, deed me ook denken aan die aflevering van friends. Rachels zus heeft dan ook gaaatjes laten schieten in Emma's oren. Rachel en Ross zijn dan ook niet blij...
     
  10. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Hier zou het huis te klein zijn!! Ik zou voorlopig ook niet meer komen met m'n kind.

    Net als het verhaal van blackrose... Wat belachelijk dat oma's zo kunnen denken
     
  11. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Uuuh.... dat zou de laatste keer zijn geweest dan oma haar kleinkind zonder toezicht zou zien.
     
  12. Nienkiej

    Nienkiej Fanatiek lid

    5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    WIj hebben het er laatst over gehad, dat we Emma nooit bij mijn schoonzus, schoonvader(+stiefzus van David) en bij Dave's oma achter laten alleen.. Want die zouden het ook doen omdat het zo leuk staat bij die kleintjes..

    Nou ik weet wel dat ze hier niet meer binnen hoeven te komen!
     
  13. Miron

    Miron Fanatiek lid

    6 feb 2009
    2.346
    106
    63
    Ik zou ook woest zijn en dan puur omdat zoiets achter mijn rug om gedaan wordt terwijl ze weten dat ik er niet achter sta. Gelukkig weten ze dat hier en wordt daar ook naar geluisterd.

    En ik zou ze ook de eerste tijd niet laten oppassen omdat het vertrouwen dan weg is
     
  14. Sterrefeetje

    Sterrefeetje Niet meer actief

    Hier zou de hel los breken, echt waar. Gelukkig zouden mijn ouders nooit zoiets in hun hoofd halen.
     
  15. tjessia

    tjessia Fanatiek lid

    1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Nou..ik zou er ook niet blij mee zijn...maar dan puur omdat ik dat zélf had willen doen haha..:D hier oorbellen bij 8 en 11 maanden.
     
  16. happy3

    happy3 Niet meer actief

    Vermits dat oorbelletjes hier in de crèche absoluut niet toegelaten zijn, zou ik er heel veel problemen doorkrijgen, en daarbij ik beslis over oorbelletjes (alé dochter mag beslissen als ze oud genoeg is)
     
  17. LieveMamaTrix

    LieveMamaTrix Fanatiek lid

    12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Dat zou hier volledig in het verkeerde keelgat schieten... Zowel mijn moeder als schoonmoeder kunnen dan fluiten naar het oppassen en gezellig contact de komende tijd. Mijn vertrouwen zou in een klap weg zijn.... Dit is nogal iets zeg! Ongevraagd zoiets laten doen... Even vragen is zo gepiept lijkt me. En dan stel je de ouders prima in de gelegenheid aan te geven of ze dit wel of geen puik plan vinden!
     
  18. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ze zou de wind van voren krijgen. Goedbedoeld of niet, dit zijn dingen waarvan ik vind dat de beslissing enkel en alleen bij de ouders ligt. Ik kan me voorstellen dat oma ze kado zou willen doen, maar dan nog zou ze dit met de ouders moeten overleggen...
     
  19. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Nou ik vind het alles behalve een overdreven reactie als je mijn kind voor de rest van haar leven onherstelbaar beschadigd.
    Ik weet niet wat ik gedaan had als het daadwerkelijk gebeurd was, maar ik denk dat ik oma dit niet zou kunnen vergeven. Ik weet dat ik hier extreem in ben, maar dit is nou net een onderwerp waar iemand mij echt over een bepaalde grens kan trekken.
     
  20. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Oh nee, dat zou ik ook zó niet op prijs kunnen stellen.
     

Deel Deze Pagina