Game of Thrones seizoen 7

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 3 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tika86

    Tika86 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ja zat hier ook echt op de wachten! Al die spanningen tussen ze. Denk wel even dat ze schrikken haha.. En inderdaad in GoT weet je het maar nooit..
    Ben ook zoooo nieuwsgierig naar wat er in 2019 allemaal gaat gebeuren met die w.w.
    Wat gaat Jamie doen? LEeft thorsten nog? Vinden ze Yara levend? (al vind ik dat eerlijk gezegd niet heel boeiend allemaal, meer tijdvervuiling haha..
    Ag eigenlijk wil ik gewoon alles NU al weten haha..

    Ik las net inderdaad dat het pas lente 2019 word.. Filmen voor seizoen 8 gaat oktober beginnen zag ik.
    En las ook dat de afleveringen 80 min ongeveer gaan duren en het er maar 6 worden....
     
  2. Meca

    Meca Fanatiek lid

    23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Nou vond het echt geen super finale. Maar neem aan dat ze dat door de vorige cliffhanger niet meer durfde. Was gewoon lafjes, niet wat ik gewend ben van GoT. Maar dat vond ik van het hele seizoen eigenlijk wel. Dus tot 2019 wachten gaat wel lukken hier ;)
     
  3. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.756
    4.718
    113
    Vrouw
    Ik vond het niet lafjes, wel een goede aflevering op zich. Maar een super finale zou ik het ook niet willen noemen. Er waren spannendere afleveringen dit seizoen.

    Bij de Tagaryns staan familiebanden relaties niet in de weg, dus het kan best helemaal geen probleem zijn als Dany en Jon er achter komen.
     
  4. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    ik ben zo blij dat littlefinger er niet meer is. Het klinkt gek maar ik heb echt genoten van dat hij werd vermoord :oops:

    Eindelijk heeft Jamie zich tegen Cersei gekeerd. Hopenlijk kan hij ook echt iets betekenen in de oorlog.
    Cersei lijkt wel softwr te worden. Ze had op zijn minst Tyrion moeten laten vermoorden.
    Aangezien Cersei ook samenspant met Euron denk ik dat hij ook misschien wel de vader is van haar kind.

    Had wel verwacht dat Thormund het niet zou overleven maar wat een rot einde voor hem. Hij had het wel verdiend om strijdend dood te gaan.
     
  5. Msee

    Msee Niet meer actief

  6. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
  7. fafa

    fafa Niet meer actief

     
  8. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.527
    6.219
    113
    zuid-holland zuid
    maar we hebben toch niet echt gezien dat Thormund doodging? Je zag de muur instorten, maar volgens mij liepen ze al een stuk verder toen.
    Ben wel heel benieuwd wat Jaime nu gaat doen. Ik baal wel dat we zo lang moeten wachten
     
  9. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    Dit wou ik dus ook zeggen maar geen idee hoe ik die spoilers doe hier op het forum.
     
  10. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Eens... ze zijn te lief voor de hoofdpersonen dit seizoen.. even dacht ik dat Jamie eraan zou gaan, zou wel weer een shocker zijn geweest...

    Ben heel benieuwd hoe het volgend seizoen gaat zijn tussen Jon en Danearys... vooral als zij hoort dat Jon de eigenlijke troonopvolger is... gaat ze niet leuk vinden denk ik!
    Denk wel dat danearys uiteindelijk op de troon komt, zwanger van Jons kind en Jon doodgaat...
     
    bosi333 en fafa vinden dit leuk.
  11. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.641
    3.768
    113
    Tormund is niet dood. De dood van een 'fanfavorite' wordt altijd heel expliciet in beeld gebracht, nu moeten we er maar een beetje naar raden. Dus hij is niet dood.
     
  12. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.756
    4.718
    113
    Vrouw
    Ik geloof ook niet dat hij dood is. Zou ik ook echt raar vinden van Beric Dondarrion, die is niet 7 keer terug geroepen uit de dood om simpelweg te pletter te vallen.
     
  13. Msee

    Msee Niet meer actief



    :roflmao:Zou zeker gekeken hebben
     
  14. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.756
    4.718
    113
    Vrouw
    Geniaal :roflmao:
     
  15. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ja goed he
     
  16. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Zou pas cool zijn als ze in de eerste aflevering van seizoen 8 aan de staart van semi-dooie Viserion blijken te hangen :o:.

    Ach... Ik heb twee jaar lang de tijd om scenario's te bedenken. Tormund mag in ieder geval niet dood. Ik wil monsterbaby's van hem een Brienne.
     
    Brinsa, Robijn89, fafa en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  18. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Ik heb het kijken zéér uitgesteld :p
    Speciaal rustige avondjes uitgekozen, waar ik op m'n gemak mijn traktatie mag hebben (got dus :p)

    Maar ik zit dus met twee dingen.

    - de heks had voorspeld aan Cersei dat ze drie kinderen met gouden kronen zou krijgen en dat die zouden sterven.
    Maar die drie kinderen (Joffrey, Myrcella, Tommen) zijn dood. Een vierde kind is dan niet mogelijk.
    Óf met de gouden kronen wordt niet hun blonde haar bedoeld (zoals ik in eerste instantie dacht), maar een echte kroon. En Myrcella is nooit gekroond. Dat zou betekenen dat deze baby wel gekroond gaat worden.

    Afgezien daarvan zou het toch geweldig zijn als die baby een dwerg is :roflmao:
    Het is tenslotte incest, en Cersei is al over de 40 heen...

    - Dat stukje van Rhaegar en Daenerys begrijp ik niet... Hoeveel leeftijdsverschil moet daar wel niet tussen zitten?
    Rhaegar en Daenerys zijn broer en zus. Dat maakt Daenerys de tante van Jon. Maar Jon is even oud (zo niet ouder) als Daenerys?
    En Rhaegar had nóg twee kinderen, ouder dan Jon. Dus die neef en nicht waren nog ouder dan hun tante!
    Heeft de Mad King dan een zoon gekregen (Rhaegar) en pakweg 20 jaar later zoon Viserys en daarna ook nog een dochter Daenerys?
    Heeft dit een reden? Ik irriteer me er namelijk aan dat Jon sex heeft met z'n even oude tante :p
     
  19. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.641
    3.768
    113
    Rhaegar en Daenerys hadden iig niet dezelfde moeder dus ja, enorm leeftijdsverschil.
     
  20. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.756
    4.718
    113
    Vrouw
    DatIk dacht dat die vierde er niet ging komen omdat die heks maar drie kinderen benoemd had, maar jouw theorie kan ook kloppen.. maar dan gaat deze baby ook dood.
     

Deel Deze Pagina