Game of Thrones seizoen 7

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 3 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    Hoe kom je er bij dat hij de night king gaat worden?
    Het is toch de bedoeling dat hij de night king gaat verslaan? Ik denk dat hij uiteindelijk jons plek op de muur gaat innemen nadat hij een belangrijken rol heeft gespeeld bij het verslaaan van de white walkers. Hij gaat ook denk ik op een draak vliegen tijdens oorlog tegen walkers.
     
  2. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Ik ben ook wel benieuwd naar de verhaallijn rondom Bran hoor! Alleen ik geloof echt niet dat hij de night king is en gedood moet worden.. Ik geloof juist dat hij de redding is in de strijd tegen de white walkers.
     
  3. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    #23 Nutella, 10 jul 2017
    Laatst bewerkt: 10 jul 2017
    Phoe, het gaat altijd anders lopen dan je denkt. Wie zegt dat het de bedoeling is dat hij de white walkers verslaat? Wat we weten is in ieder geval dat Bran kan wargen in dieren en mensen, dat hij door de tijd kan reizen en dat hij invloed kan uitoefenen op het verleden. Toen hij zag dat de Children of the forest de eerste White walker, de Night king, maakten, heeft Bran exact dezelfde houding als die man. Alsof hij die man is? Als hij vraagt waarom ze de ww hebben gemaakt krijgt hij als antwoord 'to protect ourselves from YOU, from men'. De ww maken trouwens steeds symbolen met dode lichamen, symbolen die naar de Children wijzen. Ze zijn gemaakt als wapen tegen mensen, omdat vroeger mensen en Children oorlog hadden. Maar dat is dus uit de hand gelopen en de vraag is of de night king misschien wraak wil of bevrijd wil worden.
    De Night king kan trouwens ook wargen. Alleen dan in dode dieren en mensen. Alleen Bran en hij kunnen in mensen wargen. Bran begint nu pas te leren wat hij kan en gaat steeds meer de geschiedenis ontdekken. De Night king is op de top van z'n kunnen, met wat hij allemaal kan wargen en zien. Ik begin eigenlijk symphathie voor hem te krijgen. Waarom doodde hij eigenlijk Sam niet toen die ene keer? Hij keek hem aan en reed verder. Weet hij dat Sam een belangrijke rol moet vervullen? Hij liet ook in de eerste aflevering die man gaan die later werd onthoofd door Ned. Wilde hij dat die man zou vertellen wat hij heeft gezien? Wilde hij dat Bran het zou horen? De Night king wil wel communiceren en een boodschap overbrengen, maar wat dan?
    Ik denk dat de geschiedenis van Bran een gesloten cirkel is die gebroken moet worden. Hij wordt geboren en de ww ontwaken. Door de hele geschiedenis van de Starks zijn er Brans. Sommige zijn belangrijke figuren. Bran the Builder heeft bijvoorbeeld de Wall en Winterfell gebouwd met behulp van de magie van de Children. Zijn die Brans misschien allemaal één en dezelfde? Old nan leek vaak in de war als ze praatte over de Brans, alsof ze allemaal dezelfde waren. Een clue?
    'Winter is coming' hoort bij de Starks, maar waarom? 'There must always be a Stark in Winterfell' waarom? En 'the north remembers'. Wat is het dan wat ze onthouden? Toen er geen Stark meer in Winterfell was, nadat Bran en Rickon weggingen, werd het snel erg koud in Winterfell. Stannis had daar veel last van met z'n leger. Dus als er geen Stark in Winterfell is, wordt het winter? Er zit magie in Winterfell. Onder Winterfell, diep in de crypts, schijnt nog iets bijzonders te liggen. Iets wat kou uitstraalt. Alle overleden Starks liggen daar bovenop begraven. De mannen hebben beelden, ze zitten met een zwaard op hun schoot. Waken ze over iets? Er wordt gespeculeerd of daar onderin misschien een ice dragon ligt. Zou gaaf zijn als die uitbreekt. Ik denk trouwens niet dat Bran op een draak gaat vliegen. Dat zou te voor de hand liggend zijn. 'You'll fly', misschien wargt hij in een draak, of bedoelt hij dat hij gaat vliegen door de tijd?
    Er is een bittersweet einde belooft door de schrijver. Ik denk dat er opofferingen moeten komen, voor the greater good. Ik denk dat grote figuren plaats gaan maken voor de wat minder grote figuren en dat Westeros daarna haar wonden gaat likken.

    Heel verhaal.. Het is veel te ingewikkeld om er een goed beeld van te krijgen. Het kan alle kanten nog uit, maar ik denk niet dat je op een Happy ending moet gaan zitten wachten. :roflmao:

    Jon gaat denk ik uiteindelijk het evenwicht brengen in ice en fire, omdat hij ice en fire is. Hij is de held die de moeilijke en zware beslissingen moet maken.
     
  4. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    De Night king stond ook op Bran te wachten toen hij Bran vastpakte. Hij wist dat Bran daar zou komen. Had hij dat gezien in de toekomst of heeft hij het misschien al eerder meegemaakt? Bran werd ook gezien en aangeraakt, iets wat hij niet verwachtte, maar de Night king wel. Waarom heeft hij hem vastgepakt en dat merk achtergelaten? Is dat zodat hij altijd weet waar hij is? Hij heeft Bran ook geprobeerd te doden in Ravens cave. Misschien wil hij de cirkel breken?

    Oké, nu stop ik. Zoveel vragen. :p
     
  5. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik verwacht ook zeker geen alleen maar een goed einde hoor. Na 6 jaar got en de boeken gelezen te hebben weet ik wel beter
    Maar toch denk ik niet dat Bran aan de kant van de ww komt. Ik denk wel zeker dat er meer diepgang is bij de ww dan dat we nu zien. Ik heb gisteren toevallig eerste aflering weer gezien en moest weer aan de tekens denken. Ik was dat al lang vergeten.
    Samwell bleef wel een keer leven maar in het boek werd hij wel bijna vermoord door een ww. Toen ze vluchtten van crasters burcht.
     
  6. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk ook niet dat hij aan de kant van de ww komt, maar denk wel dat hij er een deel van is en dat nog moet beseffen om er iets aan te doen. Sam werd inderdaad bijna vermoord, maar dat was niet de Night king. Ik denk niet dat de Night king de andere ww bestuurt, als in dat hij weet wat zij exact meemaken en hoe ze daarop reageren omdat hij ze bestuurt. Misschien wist hij trouwens al dat sam met dragon glass die ww zou doden en was dat juist de bedoeling. De Night king lijkt alles al te weten. Dat denk ik tenminste. Zit er wellicht helemaal naast. :p
     
  7. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik kan niet wachten!!
    Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de targaryans, we hebben tot nu toe 2 targaryans en drie draken, en aangezien alleen targaryans op draken kunnen rijden verwacht ik dat er nog een targaryan opstaat... wie zou dat zijn??
     
  8. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    Aangezien ik de boeken heb gelezen zeg ik niks
     
  9. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Ik denk dat we hetzelfde denken ;)
     
    Gul83 vindt dit leuk.
  10. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    Heb je de boeken ook gelezen?
     
  11. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Ja :)
     
    Gul83 vindt dit leuk.
  12. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Er was toch iets vaags met Aegon, zoon van Rhaegar? (Ook de vader van Jon, als ik het me goed herinner)
    Maester Aemon zei toch dat Aegon verwisselt was met een andere baby, oftewel, hij zou nog kunnen leven?

    Of haal ik nu alles door elkaar haha

    Maar ik heb er wel eeeerg veel zin in. Heerlijk!
    Ik hoop heel erg dat het goed komt:
    Sansa geen nare trekjes gaat krijgen (die gezichtsuitdrukking toen Jon koning werd!)
    Daenerys niet machtsbelust wordt (ik vond haar zo geweldig met die slaven bevrijding, maar helaas wordt ze langzaam meegetrokken in het keiharde spel)
    Jon geen domme fouten maakt vanuit eergevoel ofzo, zoals bij zijn vader gebeurde.

    En Cersei moet weg. Bah.
    Ik hoop gewoon dat het goedkomt haha. Leuke hoop, weet nu al dat ik die hoop moet laten varen :p
     
    Gul83 vindt dit leuk.
  13. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    Spanning stijgt
    Wanneer gaan jullie kijken?
    Wij gaan maandag avond kijken als kids slapen. Overdag ga ik dus om spoilers te voorkomen heel internet zoveel mogelijk vermijden. Vooral facebook en instagram. Twitter heb ik niet. Dat scheelt.
     
  14. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Oh zo spannend heb er echt zin in. Wij hebben Ziggo en het pakket aanstaan dus dan kan ik het als het goed is vanavond kijken? Wie heeft nog meer Ziggo? Ik heb net nog even de laatste aflevering van seizoen 6 gekeken om in de stemming te komen hihi.
     
  15. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik wil je niet teleurstellen maar met ziggo kan je pas vanaf morgen kijken. Vannacht rond 4 uur dacht ik wordt het pas in amerika uitgezonden. Daarom kunnen wij ook pas morgen avond kijken.
     
  16. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Wij gaan morgen kijken als onze dochter haar middagdutje doet :)
     
  17. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Oh daar was ik al bang voor. Ben wel een beetje dood gegaan vanbinnen. :cry:
     
  18. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    Hahaha. Sorry
     
  19. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Ziggo zet hem vanavond 21u pas online :(.
    Dat wordt morgen kijken voor ons.
     
  20. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    Dan pas!?!?! Pfffff en ik maar elke 5 minuten op de ziggo app kijken of die al geupload was. Kan niet meer wachten.
     

Deel Deze Pagina