Game of Thrones seizoen 7

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 3 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Zo dat was weer een gave aflevering. Zat op het puntje van de bank.
     
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    welke? Weer een uitgelekte?
     
  3. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Heb je het tegen mij @bosi333 ? Ik heb de aflevering van afgelopen zondag gekeken :)
     
    bosi333 vindt dit leuk.
  4. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.769
    4.733
    113
    Vrouw
    Denken jullie dat dat gedoe tussen Sansa en Arya echt is? Of zullen ze alleen zo doen om Little Finger om de tuin te leiden?
     
  5. fafa

    fafa Niet meer actief

    Denk dat het echt is. Ze vonden elkaar vroeger natuurlijk al niet zo leuk. ;) En nu zijn ze allebei getekend door alles wat ze hebben meegemaakt. En ze denken allebei dat de ander het zich er makkelijk van af heeft afgemaakt. Dat geeft wrijving.

    Ik vraag me alleen af wat Littlefinger er nou bij heeft te winnen. Wat wil hij? Sansa? Is ie nog steeds trouw aan Cersei? Of is het een psychopathisch trekje dat ie gewoon leeft bij intrige?

    En ik vraag me ook af waarom Sansa Brienne naar Kingslanding stuurt nadat Littlefinger net heeft gezegd dat Brienne beide zussen zal beschermen. Betekent dat dat Sansa Arya wat aan wil doen?
     
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik weet t allemaal niet..

    Ik wil zooooo graag antwoorden...

    Nog twee nachtjes...
     
  7. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Nee, dat betekent waarschijnlijk dat ze bang is dat Brienne Arya iets aan zal doen om Sansa te verdedigen, als ze te weten komt dat Arya Sansa heeft bedreigd. Of wie weet zit er inderdaad een dieper plan achter en is Sansa bang dat Brienne het plan in de war zou kunnen sturen. Ik geloof niet dat de zussen elkaar echt naar het leven staan. Bij Arya weet ik het omdat zij nooit heeft getaald naar de mooie jurken waar ze het over heeft als ze Sansa bedreigt. En Sansa lijkt me het type gewoon niet. Hoop ik.

    Wat betreft Littlefinger: Die wil macht, als het niet direct kan, dan indirect. Hij heeft The Vale natuurlijk al in de pocket. Robyn laat zich makkelijk manipuleren door Littlefinger, en die probeert nu het zelfde met Sansa. Alleen is Sansa niet van gisteren, die heeft veel te veel geleerd in de afgelopen jaren om zich zo makkelijk te laten beinvloeden.
     
  8. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik kan me niet voorstellen dat Arya met al haar skills niet heeft gemerkt dat littlefingervom de hoek staat mee te kijken.

    Serie is nog steeds super maar ik vind wel dat seizoen 7 minder diepgang heeft. Het lijkt wat ondoordacht. vink ik wel erg jammer. Misschien wel gek maar ik vind het ook niet zo leuk dat belangrijke personages blijven leven. Ik mis de spanning hierdoor.
     
  9. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    same here. Ik vond het een heel ondoordacht plan. Het werd ook even zo bedacht en uitgevoerd.. Bizar. Ik vind het ook raar dat ze er vanuit gaan dat Cersei wel zal luisteren.. Kennen ze haar dan echt niet?

    Maar goed.. Nu dus wel een ijsdraak he.. :D
     
  10. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Die Arya wordt ook vreemder met de dag hoor. En waarom eigenlijk? Zij heeft niet eens zulke erge dingen meegemaakt om zo verbitterd en boos te zijn. Zo'n beetje alles wat zij heeft meegemaakt heeft ze zelf voor gekozen. Sansa daarin tegen is meerdere keren uitgehuwelijkt, gemanipuleerd, mishandeld, verkracht en vernederd.
    En dat briefje.. Ze was een kind. Dat Arya anders zou doen is makkelijk gezegd zo achteraf als volwassene. Raar mens.
    #TeamSansa
     
  11. Tika86

    Tika86 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Zo zoon ligt op bed. Nu de nieuwste game of thrones kijken. Hij staat er al op! De aflevering duurt trouwens 1 uur 17 min dit keer!!
    Helaas de laatste alweer van het seizoen....
     
  12. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Ik kan pas over 1,5 uur kijken :(
     
  13. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.769
    4.733
    113
    Vrouw
    Mijn man is aan het werk, dus voor ons wordt het morgen tijdens het middagdutje van mijn dochter.

    Ik denk trouwens dat Arya en Sansa wel zo doen om LittleFinger om de tuin te leiden. Ze weten alletwee toch wel beter dan dit?
     
  14. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik ook... mn man is nu weg en is dr over een uur pas weer.. weeh..

    Word een latertje voor mij vanavond haha
     
  15. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik heb spoilers gelezen!!!!!!
    Waarom heb ik dat gedaan :confused::roflmao:

    Maar klinkt als een súper finale
     
  16. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Was zeker een super finale pfff nu wachten tot 2019! Bizar lang wachten
     
  17. Tika86

    Tika86 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Inderdaad een superfinale!

    Ik was zooo blij dat Sansa en Arya samenwerkten om die little finger te doden!! Eindelijk had Sansa die kwallenbak door!
    Had dat van cersie wel zien aankomen.. Hopelijk blijft Jamie nu gewoon weg bij dat verschrikkelijke wicht..
    Jon (aegon) en Danearys!! neef en tante toch als wij het goed hebben begrepen?

    Pffff nu wachten...
     
  18. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Stoort hij bij jullie ook zo??

    Hij hapert en blokt hier als een gek.. :(
     
  19. LW85

    LW85 Fanatiek lid

    24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    2019???? Waarom niet gewoon 1 jaar :O voor wie wil streamen, pm me voor link naar goede kwaliteit + engels ondertitel :)
     
  20. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Wat een heerlijk moment! Ergens een beetje voorspelbaar, maar toch zag ik het niet aankomen. Haha. Ik heb wel hardop zitten lachen :D.
    Jon en Danearys... Ik baal hier een beetje van ergens. Ik heb een 'tv-koppel' nodig en hun waren er één bij uitstek. Maar nee hoor! Gooit een beetje incest roet in het eten. Ik kon alleen maar denken tijdens de langverwachte seks-scene: Och... Wat voelen jullie je dadelijk kut (of niet, want het is en blijft GoT natuurlijk en dat terwijl ik hier toch echt op heb zitten wachten :D. Conclusie: GoT is één grote mindfuck... O ja en het had toch verdomme geweldig geweest als Cersei, Jamie had vermoord. Ik zie hem liever niet dood, maar toch...
     

Deel Deze Pagina