Gardaland Italië

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Liekje81, 13 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.638
    21.132
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Is Gardaland bij het Gardameer ook leuk voor kinderen van 3? Ik vind het best duur en dan moet er voor onze dochter natuurlijk wel wat te doen zijn waar ze in kan.
     
  2. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.255
    7.821
    113
    Gelderland
    Wij zijn bij een ander waterpark geweest. Heel ruim opgezet en schoon. We hebben ons hier de hele dag kunnen vermaken. Echt een aanrader!!

    https://www.parcoacquaticocavour.it/en/

    Cavour; het ligt iets onder peschiera (schrijf ik dat goed)
     
    Youtan en Liekje81 vinden dit leuk.
  3. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.391
    4.246
    113
    Vrouw
    Wij zijn ook in het park hierboven geweest en dat was heel erg leuk! Onze dochter was 5 toen. Grote ligweide met schaduw, hadden zelf koelboxje bij ons, dat mocht en daar patat en ijsjes gekocht. Kaartjes waren heel betaalbaar.
    Gardaland zijn wij niet geweest, omdat het toen rond de 40 graden was elke dag.
     
    Liekje81 vindt dit leuk.
  4. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Met zo een ukkie zou ik eerder naar Movieland of aqua de caneva gaan.
     
  5. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.638
    21.132
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, dat dacht ik al. Vond t ook erg duur. En het is hier tegen de 30 graden, veel te warm. Dus niet gedaan. Waarsch morgen nog wel naar Sealife.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  6. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Sealife is leuk maar erg klein. Je bent in 2 uurtjes er al doorheen. Waar bij het Gardameer zitten jullie? Voor zo een kleintje is de buitenspeeltuin in Lazise erg leuk, lekker begin van de avond als het een beetje afgekoelt is. En in Lazise zelf kun je heel lekker eten (eerste restaurant aan je linkerhand als je door de poorten heen loopt, mooie grote tuin achter muren om te zitten.
     
  7. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.638
    21.132
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wij zitten op die megacamping Bella Italia :oops: Die stiekem toch wel bevalt, hoewel ik er niet heen zou gaan in hoogseizoen.
    Lazise maandag geweest, incl die speeltuin :thumup: Was leuk.
    Vandaag Sirmione op de fiets, heel avontuur met maar halvebak fietspaden. 4 jaar geleden zaten we daar in een hotel en is Dafne verwekt :roflmao:
    Op zich is paar uurtjes prima. Kunnen op de camping goedkopere kaartjes kopen. En dan de middag nog 1x zwembad. Zijn telkens ochtend even weg, en dan middag weer lekker aan het zwembad.
    En zaterdag weer naar huis. Stiekem tel ik af, haha. Dafnes humeur is nu gelukkig wel ok!
    Bekijk bijlage 590182
     
  8. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Leuke foto!

    Afgelopen zomer was ons 10e jaar op Bella Italia, 8 jaar in een appartement en 2 jaar in het Hotel gezeten. Ook in het hoogseizoen is het heerlijk! Wij hebben waterscooters mee dus liggen dan aan het meer en hebben niet zoveel last van de drukte bij het zwembad.
    Ik weet niet of de weersvoorspellingen goed blijven maar als je nog een dagje minder weer krijgt is winkelcentrum Granda Mala ook erg leuk, en op de bovenste verdieping zit een gigantische game-hal en McDonalds, vinden de kinderen hier ook altijd wel leuk voor een paar uurtjes vermaak. (besef me nu pas dat het al donderdag is dus dat is dan geen optie).

    Mijn dochter is 3 jaar geleden verwekt op Bella Italia, nog steeds spijt dat we haar niet als 2e naam Bella hebben genoemt :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  9. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.638
    21.132
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Haha, dat laatste erg leuk! :roflmao:
    Wij zitten in een stacaravan. Op zich prima, 3 slaapkamers, maar wel klein.
    Ik las allerlei verhalen over dat het zo massaal is enzo, maar ik vind het echt een leuke camping. Volgens mij heeft Dafne niet echt door dat we in een ander land zitten, ze hoort zoveel nederlanders, haha.
    Dat winkelcentrum over gelezen, maar te lekker weer en tijd tekort, haha. Maar wie weet komen we nog eens. Dan wel in een bungalow of appartement ;)
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  10. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Het is inderdaad massaal maar doordat het zo groot is merk je dat weer niet. Behalve in het hoogseizoen in de ochtend bij de supermarkt voor vers brood en bij het zwembad (dan is het net de dol dwaze dagen van de Bijenkorf en zie je mensen massaal rennen voor een plekje met handoeken). Het eerste jaar heb ik dat gewoon 3 ochtenden staan bekijken was al een atractie op zich :roflmao:
     
  11. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.638
    21.132
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Whaha, dat geloof ik best! Het is nu echt heerlijk. Superweer en niet te druk. Hoewel zelfs nu een rij voor de verse broodjes.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  12. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.954
    8.765
    113
    Onzeuk was vorig jaar ook 3 en toen zijn we niet naar gardaland geweest. Uiteindelijk zijn we naar de watervallen gegaan in molina parco della cascate

    Je hebt verschillende routes langs watervallen, we hebben gekozen voor de zwarte route (moeilijkste) maar je kon nog inkorten. Onze zoon heeft gelopen als een berggeit en vond het fantastisch!

    Winkelcentrum liongate was fijn om af te koelen, kon hij ook even spelen in het speeltuintje. De mega suoermarkt is ook een belevenis hahaha
     
  13. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.688
    3.469
    113
    Onze jongste was 2 toen we naar Gardaland gingen en hij heeft het er nu (2 jaar later) nog wel eens over. Nu moet ik zeggen dat hij wel echt een hele grote pretparkfan is en dus altijd erg vol van dit soort dingen is, maar wij vonden Gardaland ook echt een leuk park. Er is een aardig groot deel voor kleine kinderen en het is allemaal netjes en mooi aangelegd.
     
  14. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.324
    136
    63
    In hoogseizoen nooit meer wat een ellende en bende zelfs kids wilde er niet meer terug vorig jaar spiaggo d oro geweest en willen kids weer terug
     
  15. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik moet even inhaken. Dit begon bij ons ook als grapje, en nu heet mijn dochter Isabelle......... :D:D:D:D:D:D:D En we zullen vast niet de enige zijn die een kindje hebben verwekt op die camping :roflmao::roflmao::roflmao:

    (IsabellE vonden we mooier en stond beter bij haar tweede en derde naam, maar het grapje begon met Bella :roflmao:)
     
    Liekje81 en DastyQueen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina