Gastouder met obesitas.

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Kletskoek, 30 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Als ik dan eerlijk moet zijn; de meest lieve leidster die ik in De kinderopvang heb meegemaakt waren de leidsters met obesitas :) Het is maad wat je belangrijk vind voor je kind natuurlijk ;)
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  2. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Ik begrijp ts wel maar ook weer niet.....

    Ik heb aan beide kanten gestaan van gewicht ik woog 140 kilo en nu 65 kilo en eerlijk? ik kon MEER aan toen ik 140 kilo woog, ik ben nu sneller moe en ''ieler'' mijn rug doet ook sneller pijn dan toen omdat ik geen vetkussens meer heb, wat betreft reactie vermogen? daar is bij mij niks mis mee geweest, is altijd dezelfde gebleven maar er zijn vrouwen die moeite hebben met snel opstaan, die een grens over gegaan zijn met hun gewicht (morbide obesitas) wat als zo iemand op je kind past en je kind doet iets waar je razend snel bij moet zijn? dan moet de persoon nog eerst omhoog zien te komen, ik ken iemand die moet afzetten voor ze op kan staan no offence ik zou daar toch niet zo vol 100% vertrouwen op haar reactie vermogen wat betreft beweeglijkheid.

    Over het voorbeeld dat ze geeft......dat interesseert mij geen hol, zo wil ik mijn kinderen niet opvoeden; iedereen is gelijk klaar punt uit. alleen om veiligheids redenen zou ik het niet doen dus bij iemand die overgewicht heeft en daar hinder bij heeft, ligt dus aan de persoon zelf.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  3. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Dat zal weinig met hun gewicht te maken hebben gehad.
     
    MiaMaria vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina