Geïrriteerd!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lilou17, 15 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het beter gaat @Lilou17 ! En ook fijn dat de speen werkt!
    En erg goed om te lezen dat de communicatie tussen je vent en jou ook beter gaat.

    Hou ons op de hoogte :)
     
    Eend83 vindt dit leuk.
  2. Lilou17

    Lilou17 Actief lid

    15 feb 2018
    453
    337
    63
    Vrouw
    Ja die speen was echt een uitkomst! Ze ligt nu heerlijk te slapen in de maxi cosi met speen na een autoritje naar de huisarts. Ik weet dat het niet goed is voor haar rug maar ik ben allang blij dat ze slaapt! Ik heb ook een speendoekje in mijn bh gedaan om mijn geur er aan te krijgen. Hopelijk krijgt ze dan een wat vertrouwder gevoel met slapen. Ik ga haar straks lekker in haar bedje leggen na de fles om te kijken of ze daar ook zo heerlijk slaapt.

    De huisarts heeft haar medicijnen gegeven tegen spruw. Hij zag een wit plekje op haar gehemelte. En we hebben medicijnen gekregen tegen reflux. Dit moeten we een weekje proberen en als het niet helpt gaan ze haar verder onderzoeken. Laten we hopen dat ze hier veel baat bij heeft!
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  3. Farah2017

    Farah2017 Lid

    3 dec 2017
    7
    2
    3
    Vrouw
    Oh Ts, wat goed dat je dit topic hebt geopend! Ik heb het helemaal gelezen en leef erg met je mee, wat ben jij een goede mama!!!

    Wat fijn dat het nu beter gaat! en dat ze op de arm wil slapen is toch ook helemaal niet erg, lekker dicht bij mama. Ik maakte me ook altijd zo druk over het slapen en in zijn eigen bed, toen liet ik het los dat hij bij mij sliep overdag, hij lag heerlijk bij mij, sliep uren en ik kon lekker netflixen en deed soms ook een dutje mee. Genieten, nu wil hij het alleen nog maar als hij ziek is.

    Wat goed dat de HA je dochtertje helpt tegen haar klachten. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan!
     
    Lilou17 vindt dit leuk.
  4. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    @Lilou17 Ben even benieuwd hoe het gaat. Hebben de medicijnen geholpen?
    Hoe gaat het slapen nu?

    -x-
    Mooiezomer
     
  5. Lilou17

    Lilou17 Actief lid

    15 feb 2018
    453
    337
    63
    Vrouw
    Wat leuk dat je nog aan ons denkt! De spruw is gelukkig weg alleen de medicijnen voor reflux helpen niet. Dus ik ga morgen de huisarts weer bellen.

    In de nacht slaapt ze gelukkig heel goed nu. Vaak van 23.00 uur tot 08.00 uur. Overdag is nog 1 groot drama. Ik wil haar graag in haar bedje leggen overdag maar ze schreeuwt alles bij elkaar tot ze bij mij in slaap valt en we weer op de bank zitten. Net weer een poging gedaan maar ik ben weer beneden. Ze ligt nu even te huilen in de box omdat ik het gewoon niet meer weet.. mijn man heeft het gisteren geprobeerd en toen ging het goed. Ze heeft een uur geslapen! Maar zodra ik het doe werkt het niet en schreeuwt ze net zo lang tot ik haar weer meeneem naar beneden..
     
  6. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    @Lilou17 Ik kwam nog even spieken hoe het gaat. Maar zag nog geen nieuwe update.
    Slaapt ze 's nachts nog steeds goed? Ik hoop voor je dat er overdag ook al verbetering is.

    -x-
    Mooiezomer
     
  7. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Heel herkenbaar hoor denk ook voor vele!
    Die nachten kan ik vaak ook slecht hebben zeker als hij ontroostbaar is door wat voor reden dan ook.
    Ik probeer me steeds te bedenken dat het een fase is haha maar soms helpt dat zelfs niet.

    Miss wat meer afwisselen met je man?
     
  8. Lilou17

    Lilou17 Actief lid

    15 feb 2018
    453
    337
    63
    Vrouw
    Sorry voor mijn late reactie. Er waren wat ernstig zieken in mijn familie en helaas een overlijden. Ik had dus even geen tijd om te reageren.

    'S nachts gaat het vaak nog heel goed! Af en toe wordt ze om 5 uur wakker en dan gaan we gewoon lekker naar beneden. Ze slaapt dan beter in de kinderwagen dan als ik haar weer in bed leg. In haar bedje wordt ze woedend en dat betekent een gefrustreerde mama en baby. Daarom geef ik er maar gewoon aan toe en gaan we lekker naar beneden.

    Overdag slaapt ze ook steeds beter. Wel steeds in de kinderwagen met hulp van mij maar dat accepteer ik ook maar voor dit moment. Ze maait nog veel met haar armpjes en trekt dan de speen uit. Deze hou ik vast tot ze slaapt. En dat werkt voor nu. Ik ben allang blij dat ik mijn armen weer vrij heb overdag! Ze slaapt vaak zo'n anderhalf uur dus dat is al een flinke vooruitgang. Zodra ze wat rustiger is met haar armpjes dan gaan we boven in bed proberen te slapen. Maar als dit duurt tot ze 6 maanden is vind ik ook niet erg. Ik vind het wel fijn om haar lekker dicht bij mij te hebben.

    Met mijn man zijn er ook ontwikkelingen. Hij heeft een nieuwe baan aangeboden gekregen waarmee hij veel meer verdient. Daar tegenover stond wel dat hij dan vaak in het weekend moet werken, veel in de avond en veel in de nacht. We hebben hierover afspraken gemaakt en dit gaat eigenlijk super goed. Hij heeft tijd voor ons als hij thuis is en doet dit zonder te klagen. En 1 keer in de maand gaat onze dochter naar opa en oma of er komt een oppas en dan gaan wij een avondje uit. Dit was voor mij heel belangrijk want ik wil niet dat onze relatie er aan onderdoor gaat. En ik merkte dat het de verkeerde kant op ging maar nu gaat het weer stukken beter! Het is soms wel zwaar dat hij veel weg is maar het betekent ook dat ik thuis kan blijven bij onze dochter, hoe zwaar het soms ook is om alles alleen te moeten doen. Ik vind het wel belangrijk dat ze tenminste 1 ouder bij haar heeft op deze jonge leeftijd die altijd voor haar klaar staat. En ik ben mijn man nu dankbaar dat hij er voor zorgt dat dit mogelijk is.

    Zo dat was weer een heel verhaal maar het gaat stukken beter! We zitten allemaal beter in ons vel en er zijn gelukkig weinig irritaties meer.

    Xxx
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  9. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    @Lilou17 Allereerst natuurlijk gecondoleerd.

    Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat! En dat je kleine meid steeds beter slaapt. Volgens mij is het heel erg goed van je dat je je bij de situatie neerlegt. Dan slaapt ze maar in de kinderwagen, so what! Zij komt aan haar rust toe, maar jij ook. Goed gedaan hoor!

    Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man. Het is natuurlijk jammer dat hij veel weg is, maar het bied ook mogelijkheden. Qua financiën ga je er dus op vooruit en dat geeft jou de kans bij jullie kleine meid te zijn en niet te moeten werken. Dit kan ook rust geven.

    Heerlijk trouwens een oppas. Ga maar lekker leuke dingen doen met je man. Is zo belangrijk om ook elkaars partner te blijven.

    Leuk even wat van je te hebben gehoord. Zeker met deze positieve geluiden. :thumup:

    -x-
    Mooiezomer
     

Deel Deze Pagina