geboortebedankje/doopsuiker?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door deirdre, 18 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deirdre

    deirdre Actief lid

    18 jul 2017
    194
    58
    28
    Vrouw
    hihihi ... kweet het . maar tis niet anders . ik heb deze middag nog verder gekeken voor doosjes enzo . ik heb gekozen voor goud en donkerblauw
     
  2. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    O heel leuk inderdaad, heel stijlvol.
    Heb je online wat gevonden? IMG_7595.jpg
     
  3. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wij hebben in ikea kleine, glazen kruidenpotjes gekocht. Stickers laten bedrukken en erop geplakt. Die kunnen tenminste nog gebruikt worden in de keuken daarna.

    Voor de kinderen kan je ook iets praktisch kiezen, zoals een set kleurpotloden of een bellenblaas of botsballen ofzo, ipv een sleutelhanger die denk ik de meesten gewoon weggooien.
     
  4. deirdre

    deirdre Actief lid

    18 jul 2017
    194
    58
    28
    Vrouw
    ik heb idd online wat dingetjes gevonden :)
     
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.789
    14.131
    113
    Grappig, wij hadden gewoon doopsuiker en zijn echt hollands. Wist niet dat t belgisch was, ik dacht spaans. Ik was 21 weken zwanger toen we in spanje waggelden (man liep, ik waggelde toen al) en we wisten al dat t een meisje werd dus daar een pestlading ingeslagen. Ze had tenslotte een spaanse naam dus viel mooi bij elkaar. Beetje freubelen om die doosjes te maken (wilde t uiteraard weer in een kleur die je niet vindt als je zoekt en als je alles klaar hebt mee wordt doodgegooid) en die doopsuiker blijft lang goed. Dus je kan ruim voor tijd al klaar zijn. Via wish kan je ook een heel scala aan doosjes krijgen of, mocht je al crea bea zijn en een stanser hebben, van die stansen voor een heel scala aan verschillende doosjes.

    Voor dr eerste traktatie op de kdv hebben we dan weer dr lege olvarit potjes bewaard en in de vaatwasser schoongemaakt, nep waxinelichtje er in bij de action 5cm breed kant gehaald en lijmspray. Maar dat komt omdat ze jarig is in december, dus een lichtje voor de donkere dagen van ons zonnetje in huis vonden we wel geschikt. En wij kregen in november de sleutel van ons nieuwe huis waar nogal wat aan moest gebeuren dus veel tijd om te knutselen aan een traktatie was er die periode ook niet meer dus dat stond ook al in juni helemaal klaar
     
    deirdre vindt dit leuk.
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik had kleine zakjes (waar ze ook bonbons in doen bijv.) Waar ik doopsuiker in had, twee wit en twee blauw en daar boven op van die bol spekjes. Een witte en een blauwe.

    Dichtgeplakt met een sticker (hartjes rondjes of sterretjes van hema) en aan de voorkant een printje zelf gemaakt met "Hoera! J is geboren!"
     
    deirdre vindt dit leuk.
  7. deirdre

    deirdre Actief lid

    18 jul 2017
    194
    58
    28
    Vrouw
    ondertussen de verpakkingen in huis ..en ook de doopsuikers .
    Ik heb op meerdere plaatsen vanalles gevonden . Er zijn 4 verschillende verpakkingen...een plastic doorschijnend tasje, een goudkleurig organza zakje, een goudkleurig kartonnen doosje en een paars/blauwig papieren zakje met goudkleurige wasknijper .
    De doopsuikers wors een mix van parelmoer wit en marine kleurige doopsuikers met goudkleurige kleine sterretjes erbij.
    Van de sterretjes was ik minder tevreden. Veel wat aan elkaar vastzit en wat er niet uitziet als sterretje. Die heb ik met de hand uitgezocht tijdens een avond met de tv aan .
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. poekien

    poekien Niet meer actief

    Wij hadden vorige keer chocoladeflikken met muisjes erop. Ik zag via de site suikerzoentje.be leuke pralines met eigen printje en ze bezorgen ook naar NL. Vond het er erg leuk uitzien, iemand ervaring met deze site? Missch ga ik dat dit keer bestellen. Leuk om voor kraambezoek op tafel te zetten. Ik vind de doopsuikers die je kunt bedrukken, de hartjes en de zuurtjes ook heel leuk trouwens!

    CC98B1E1-4827-4171-9928-D7185037C762.jpeg
     
  9. deirdre

    deirdre Actief lid

    18 jul 2017
    194
    58
    28
    Vrouw
    het ziet er idd heel leuk uit :)
     
  10. poekien

    poekien Niet meer actief

    Ik vind die sterretjes van jou er ook heel lief uitzien, ben benieuwd hoe het is geworden :)
     
  11. deirdre

    deirdre Actief lid

    18 jul 2017
    194
    58
    28
    Vrouw
    foto volgt later . begin mei begin ik eraan .
     
    poekien vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina