Gebruiksaanwijzing baby born.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Boney, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Tessa heeft van Sint een prachtige pop gehad. Omdat ze hem zo graag in haar nieuwe bedje wilde leggen hebben we hem gelijk uit de doos gehaald en die dus gelijk weg gedaan.
    Nu is het een pop die kan drinken en kan plassen (denk ik), maar ik durf er niet zo goed wat in te doen. Ook zit er iets op de rug wat wel open kan, maar waarvan ik niet weet waarvoor het is. Willen jullie even naar de foto's kijken en me helpen?
    Alvast bedankt.

    http://i441.photobucket.com/albums/qq131/Boney81/DSC_1881.jpg

    http://i441.photobucket.com/albums/qq131/Boney81/DSC_1882.jpg
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    dat is babyborn

    dat knopje op de rug moet je dichtlaten. dit zit er op voor als de pop eventueel verstopt raakt (door de voeding) en je kunt hem dan zo reinigen

    er zit een flesje bij en als je deze vult moet je hem helemaal in het mondje van de pop duwen. hier zit best wat kracht achter. zodra je de pop dan neerlegt plast hij. wat betreft de voeding dit maak je aan zoals op de verpakking staat en geef je gewoon met ene lepeltje. als je de pop dan op de juiste manier op het potje zet komt alles eruit. altijd naspoelen met wat water door het flesje niet achter in het mondje te duwen maar laat wat water lopen in het gaatje was je in de mond ziet zitten.

    na dat je de pop water hebt gegeven en je in een van de armpjes drukt (weet zo niet welke) dan huilt hij ook nog
     
  3. angel81

    angel81 Bekend lid

    10 apr 2007
    920
    0
    0
    Hmmm dat is dezelfde die mijn dochter ook heeft. Er zat een flesje bij waar je water in kan doen, een bordje met een lepeltje en een zakje om voeding te maken. Met dat flesje kan je de pop water geven maar het komt er meteen weer uit aan de onderkant dus ze moet wel een luier aan. En dat voeren hebben we nog niet gedaan, lijkt me nogal een geklieder... En volgens mij kan je de achterkant openmaken om hem goed schoon te maken maar dat weet ik niet zeker! Oh ja, als de pop vol genoeg zit met water en je knijpt haar in haar arm zou ze moeten gaan huilen maar ehhhh die van ons niet. Heb hier een hele lieve poppenmamma ;)....
     
  4. angel81

    angel81 Bekend lid

    10 apr 2007
    920
    0
    0
    bijna tegelijk:)!!!
     
  5. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Kijk, hier heb ik wat aan. Dus je moet hem liggend de fles geven. Ik ga het gelijk eens even proberen. Moment....
     
  6. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Nou, het loopt er dus gelijk weer uit. Dat word dus met pamper aan een flesje drinken.
    En iemand ander zei tegen me dat dat knopje op de achterkant was voor het er uit lopen. Als hij verticaal staat komt er niks uit en horizontaal wel. Of andersom.
     
  7. kikker2

    kikker2 Bekend lid

    8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    bij ons stons erbij dat je het knopje op de rug horizontaal laten staan, als je de pop in bad wil doen!
    als je de fles met kracht achterin de keel duwt en dan leeg knijpt(jaja kindvriendelijk):Den dan een paar keer in de ene bovenarm knijpt gaat ie echt huilen het piepen inde andere arm stelt lachen voor:(
    en je moet de pop ook op de po zetten als je de fles gegeven hebt (is toch logisch:D)
    en het eten hebben we erin gestopt van boven met een lepeltje, maar we zitten nu 2 weken later nog te wachten tot het eruit komt!

    eerlijk gezegd vond ik zwaartegenvallen , maar mijn dochter is er erg blij mee, die is heel trouw met de speen, 's avonds dan gaan de ogen dicht! (en dan zie je dat ze de oogleden volgekleurd heeft met stift, erg grappig;))
     
  8. Annalise74

    Annalise74 Fanatiek lid

    6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Haha... kijk dat mis ik nou allemaal (heb een zoontje), maar wel erg leuk om te lezen....
     
  9. Annalise74

    Annalise74 Fanatiek lid

    6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Haha... kijk dat mis ik nou allemaal (heb een zoontje), maar wel erg leuk om te lezen....
     
  10. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    in de beschrijving stond ook dat je de pop als een echte baby moet behandelen.
    volgens mij als je de beentjes helemaal recht naar beneden doet dus niet in zit stand dat er dan geen water uit de pop komt, als ze beentjes om hoog gaan en goed op de pot word gezet dat de pop dan pas gaat plassen dacht ik.
    hier ligt de pop alleen maar in bad de laatste tijd.
     
  11. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Ik heb echt van alles al geprobeerd, maar van die benen nog niet. Het water blijft er nu gewoon gelijk uit lopen. Net wel achter gekomen dat haar ene arm piept. Maar als ik in die andere knijp (om te laten huilen) gebeurd er echt niks. Heb paar keer flink geknepen, maar omdat er natuurlijk geen water in blijft komt er niks.
    Nou ja, die voeding was ik toch niet van plan om te gaan gebruiken. Lijkt me echt smerig. Water is ook geen optie en dus krijgt pop alleen droogvoer...


    En kikker2, geweldig verhaal.Haha de pop heeft dus al 2 weken een buik vol met eten :D En oogschaduw.
     
  12. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Haha... ja in de beschrijving staat inderdaad dat je de pop als een echte baby moet behandelen. Maar als je dan de instructies lees over hoe je het flesje moet geven en hoe je 'm op het potje moet zetten... :D
     
  13. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Sorry, dubbel
     
  14. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm ik heb de pap nog niet aangedurfd hoor :)
    en het flesje water ook niet trouwens...

    lijkt me niet alleen kliederzooi... maar ook eh.. tja het is toch moeilijk om weer droog/schoon te krijgen.

    dat knopje op de rug is volgens onze handleiding inderdaad om hem wel/niet waterdicht te maken mocht ze mee in bad gaan.
    (hier ook het setje met het potje trouwens.. echt leuk!)
    en anne behandelt hem ook echt als een baby (sorry.. haar... maar anne vindt het "de baby" en is het een jongetje :) )
    dat van dat huilen heb ik echt helemaal overheen gelezen trouwens
    misschien dat hij dan toch maar eens een flesje water moet gaan krijgen.. :)
    ben namelijk toch wel nieuwsgierig.
     
  15. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

  16. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    staat onder andere in.. dat de pap liggend moet
    maar het flesje water... terwijl ze rechtop zit en plast als je dr neerlegt...
    MAAR dat na ong. 1/3e van het flesje ze vanzelf gaat plassen.
     
  17. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    flesje moet je geven terwijl dat de pop half ligt :) zoals een echte baby. als je hem dan neerlegt plast hij. hier doet hij het prima ok huilen. vind ze zo zielig :)
     

Deel Deze Pagina