Gebruikt hier iemand maaltijd boxen

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    ik vind het zo moeilijk 9m iedere keer weer wat nieuws te verzinnen met koken, en ben er over aan het denken om zo af en toe eens een maaltijd box van allerhande of Hello fresh te bestellen.
    Maar ik vraag me eigenlijk wel af: hoe zijn de porties? Normaal of klein? Word het gekoeld aangeleverd? En als ze het bezorgen op een dag dat je niet kan bv met werken??
    En de prijs?? Vinden jullie wat je krijgt ook waar voor je geld ?
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee ??
     
  2. jupke

    jupke Niet meer actief

    Ik lees even mee.

    Heb 1x die van de AH gehad.

    Was prima. Lekkere dingen. Normale porties. De bezorg afspraak maak je zelf.

    Wel wat duur maar bij de AH doe is mijn grote boodschappen, als ik er dan een box bij neem betaal ik geen bezorgkosten. Dat scheelt ook weer.
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  3. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Jij bent een moslima toch? Zit er dan geen vlees bij? Of bestaat er ook zoiets als de vegetarische versie?
     
  4. jupke

    jupke Niet meer actief

    Klopt ja. Je kunt aangeven er geen vlees bij te willen.

    Maar meestal kies je uit een aantal gerechten. Als ik niet onder vlees uit kom sla ik het een week over of geef het aan de buurman.
     
    Yellowsun en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  5. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Oh oké. Waarom probeer je de halal maaltijdbox niet? Ik zag dat veel mensen tevreden waren (ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, ik ben tbm dus eigenlijk niet nodig).
     
  6. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Mijn man zat in die business. Uiteindelijk ben je wel duurder uit, de bezorgkosten die erin zitten zijn al zeker €5 per krat. Maar alles wordt wel weer afgepast en he krijgt er een recept bij. Goedkoper is om goed vooruit te plannen, recepten te bedenken en op die manier boodschappen te doen.

    Als je er een op proef neemt, kies dan Marley Spoon. Kwalitatief de beste vind ik (mijn man werkte hier niet hoor)
     
  7. jupke

    jupke Niet meer actief

    Eeeh ik kende die optie niet. Heb ik niet opgelet.

    Nu eet ik zelf geen vlees. Maar mijn kinderen natuurlijk wel. Zal er eens naar kijken.
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  8. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    oke , ik dacht dat je zo ongeveer hetzelfde uitkwam, maar dat is dus wel duurder.
     
  9. Me26

    Me26 Fanatiek lid

    29 sep 2012
    4.742
    719
    113
    Wij hebben een regionale maaltijdbox, zijn erg tevreden. Ook wel eens Marley Spoon gehad, voordeel daaarvan is dat je maaltijden kan kiezen.
     
  10. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.627
    3.753
    113
    Wij hebben HelloFresh. Het is zeker duurder dan zelf boodschappen doen maar ik vind het heerlijk dat we niet meer zelf hoeven te bedenken wat we eten. Daarbij hebben we nu zoveel recepten liggen dat we nooit meer uit pakjes en zakjes eten. Ook ben ik heel blij met alle verschillende soorten vis, veel kun je niet in de supermarkt kopen. Qua groente, aardappelen, pasta, rijst is het voor ons meer dan voldoende. Ons peutertje eet er ook van mee. Vlees/ vis vind ik wel wat karig qua hoeveelheden maar dat vind ik ook niet zo erg. Ben sowieso niet zo'n vleeseter.
     
  11. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Hier de Marley Spoon box. Soms zet ik ‘m voor een paar weken uit.
    We hebben ‘m al een tijdje en nog steeds erg tevreden.
     
  12. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Uit zakjes en pakjes eten doe ik nu ook al nooit, maar ik het lijkt me wel gemakkelijk dat je eigen,ijk nooit na hoeft te denken wat hè Nunspeet eens moet gaan koken
     
  13. Ongeduldje31

    Ongeduldje31 Fanatiek lid

    16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ik heb wel eens ekomenu geprobeerd. Ideaal dat je geen boodschappen hoeft te doen. Wij konden met een 2 pers box met zijn 3en eten (Zoontje at toen nog niet zoveel) nu kun je uit meerdere varianten kiezen. Vega, koolydratarm, familie.
    Nu weer even gewoon de boodschappen (wel goedkoper) wellicht over een tijdje weer
     
    jupke vindt dit leuk.
  14. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.257
    2.166
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik wissel regelmatig tussen Marley Spoon, Hello Fresh en de familybox (voorheen Matthijs maaltijdbox). Maar doe het alleen als we heel druk zijn.
     
  15. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Wij hebben een tijdje de groentetas gehad. Zelfde principe, maar alleen groente en fruit.
    Wij vonden het op een gegeven moment veel van hetzelfde, best prijzig en we werden er ook een beetje recalcitrant van: "we bepalen zelf wel wat we eten, ja!" :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina