Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spookje

    Spookje Actief lid

    23 jul 2013
    344
    20
    18
    Vrouw
    Midden van het land
    Hartelijk gefeliciteerd!
    Fijn dat het allemaal goed gaat.
    Geniet ervan met z’n vieren :)
     
  2. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ahhh gefeliciteerd @Madeline !! Welkom op de wereld kleine vent!
    Fijn dat alles goed gegaan is. Hopelijk trekt de ergste pijn snel weg. Heel veel geluk!
     
  3. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Thnx spookje en kaila.
    De pijn werd veroorzaakt door een onderhuidse infectie. Heb nu een ab kuur en gaat al een stuk beter.

    Zo grappig om te zien ik heb niet alleen 2 hele verschillende zwangerschappen gehad maar ook 2 hele verschillende kindjes. Zowel uiterlijk als karakter.
     
    Kaila vindt dit leuk.
  4. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ahh een infectie is wel naar. Gelukkig zijn ze er nu achter dat het daardoor komt! Hopelijk slaat je AB snel aan.

    Lijkt me fantastisch om te zien, hoe verschillend of gelijk broertjes of zusjes zijn.
    Geniet er van Madeleine!

    Ik zit nog steeds met smart te wachten op de 1e echo. Donderdag is het eindelijk zo ver!
     
  5. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Spannend!! Wat duren die eerste weken dan lang hè.
     
  6. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Vandaag echo-dag! Succes @Kaila
     
  7. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    En hij was goed!!! Alles zag er perfect uit!
    Het liep helemaal exact op schema, kloppend hartje, en zelfs al een hoofdje en romp met armpjes en beentjes te onderscheiden, met ruggengraat en oogkassen. En hij bewoog! Zo bijzonder weer!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wauw wat mooi kaila! Gefeliciteerd!
     
    Kaila vindt dit leuk.
  9. Marielle31

    Marielle31 Actief lid

    14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Hallo meiden

    Afgelopen vrijdag de eerste punctie gehad er zijn 3 eitjes weggehaald maar helaas geen bevruchting.. ben zo verdrietig. Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe gaat de behandeling nu verder?

    Knuffel
     
  10. Madeline

    Madeline Bekend lid

    24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Hoi marielle,
    Wat verdrietig dat je icsi behandeling is mislukt. Ik heb het helaas ook 2x meegemaakt. Hoe jou behandeling verder gaat kan ik niks over zeggen. Dat ligt aan de oorzaak.
    Bij ons is het een eicelactivatie probleem. In Nederland konden ze ons niet verder helpen, in België gelukkig wel.
    We hebben daar nog een extra onderzoek gehad (moat) en tijdens de icsi behandeling is er eicel activatie (aoa) toegepast.
    Ik ben inmiddels moeder van 2 mooie zoontjes dus geen bevruchting hoeft gelukkig niet gelijk het einde te betekenen.
     
  11. Marielle31

    Marielle31 Actief lid

    14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Hoi hoi

    Wat fijn dat je 2 zoontjes heb echt een rijkdom ik heb zelf 2 kindjes op de natuurlijke manier zwanger geworden. Mijn man is niet de vader van de kinderen en hij is gesteriliseerd geweest en helaas is de operatie mislukt en is zijn zaad via tese weggehaald. Er was niks mis met mijn eitjes maar er heeft geen bevruchting plaatsgevonden zelf heb ik het idee dat het aan de hormonen lag die ik kreeg. We hebben donderdag gesprek in het ziekenhuis ben erg benieuwd..
     
  12. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hee @Marielle31
    Wat een tegenvaller zeg! Echt heel naar als je zo toeleeft naar die punctie en bevruchting en er dan niks gebeurt blijkt te zijn en alles voor niks was.
    Hoe ging jullie evaluatiegesprek? Hopelijk hebben ze al iets meer duidelijkheid kunnen geven!
     
  13. Marielle31

    Marielle31 Actief lid

    14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Hoi hoi

    Helaas een grote tegenvaller wamt het ziekenhuis wil ons niet meer helpen dit omdat er 3 kernen hebben ontwikkeld en volgens hun komt dat door de kwaliteit van mijn eitjes... zelf heb ik het idee dat het door de hormonen komt en dat ik daar blijkbaar niet goed op reageer. Kan moeilijk geloven dat er iets mis is dit ook omdat ik natuurlijk op de natuurlijke manier 2 kinderen heb gekregen. Ik vond ze in het ziekenhuis ook totaal niet medelevend leek meer op dat ze van ons af wilde ofzo.

    Super lief dat je het vraagt xxx
     
  14. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Oh jeetje dat is echt niet wat je hoopt zeg. Wat vervelend ook dat ze niet wat empathischer reageerden...
    Gaan jullie nu naar een ander ziekenhuis om te kijken of ze daar iets voor je kunnen doen?

    Volgens mij zijn embryo’s met 3 kernen inderdaad wel dat er dan vaak iets mis is met de eitjes, maar waar dat dan door komt... geen idee!
    Wat Madeline ook al zei, bij ons was het een eicelactivatie probleem, dus wel echt een andere oorzaak.
    Wellicht als je een eigen topic opent dat er meer zijn die het zelfde probleem hebben en weten wat je het best dan doen?
    Sterkte in ieder geval!
     
    Marielle31 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina