Geen buikpijn meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door YasmijnN, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Hi dames,

    Voel sinds gister mijn buik niet meer, als in hij voelt niet meer opgeblazen, niet meer gevoellig, geen trekkerig gevoel meer, geen steekjes en geen liespijn.

    Ook de gevoellige borsten zijn afgenomen...

    T voelt ook gewoon 'leeg'..

    Iemand ervaring mee on het begin van de zwangerschap?

    Doet me weer vermoeden dat het een miskraam wordt .. :(
     
  2. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Ach jeetje meis.
    Wat vervelend hè doe kwaaltjes die weggaan en komen.
    Blijf positief hè.
    En anders de vk bellen gewoon om het te bespreken?
    Sterkte x
     
  3. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja vond het ook niet erg als ik wat minder voelde, maar voel nu dus niets meer in en aan mijn buik. Daar baal ik echt van :( positief blijven lukt ook niet echt meer :(


    Ik bel ze zo wel even ja! Thanks!
     
  4. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Laat je het weten als je wat meer weet.
    Denk aan je.
     
  5. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja doe ik! Lief van je
     
  6. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik kan je misschien enigsinds gerust stellen. 2 x zwanger geweest. En bij beide in het begin op en af kwaaltjes gehad.
    Ik dacht precies zoals jij, bang dat het niet goed zat als ik niks voelde.
    Ik heb een borstoperatie gehad. Die arts zei tegen mij: als jij zwanger bent voel je het direct aan je borsten.... nou nee hoor.

    En beide zwangerschappen was alles helemaal goed met de kindjes.

    Sterkte en idd bellen voor je vragen. Miss kunnen ze je iets eerder een echo aanbieden. Hoewel ze dat ook niet heel veel vroeger dan 8 weken zullen doen.
    Maar miss kunnen ze je goed gerust stellen.

    Met jouw verleden kan ik mij je onzekerheid heel erg goed voorstellen.
    Het is je gegund meis! Ik ga duimen dat alles goed blijft gaan!
     
  7. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Bedankt!
    Blij te horen dat het bij jou goed is gegaan :) gek dat het zo op en af gaat

    Had jij dan ook soms ineens niet meer 'last' van je buik?

    Ben verder ook niet misselijk of geweest nog! Dat vind ik dan wel weer fijn ;)
     
  8. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Klopt had ik ook. Dan voelde ik me ook gewoon echt niet zwanger meer.
    De misselijkheid kwam later bij mij. Zo rond de 6-7 weken... en dan dacht ik ahhh voelde ik maar niks ;) wat is misselijk zijn verschrikkelijk zeg!
     
  9. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja hoor inderdaad vaak dat de misselijkheid bij 6 of iets erna begint! Dus ik heb nog een weekje ;)

    Ik hoop zo dat ik in ieder geval weer iets in mn buik mag voelen!
     
  10. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Hai Yasmijn,

    Ik ben ietsje verder dan jij (5 weken en 6 dagen) en ik herken dit!! Ik had gisteren pas weer een beetje krampjes in mijn buik, daarvoor zeker een week niet! Ik maakte me ook al zorgen. Toen vrijdag de pijn in mijn borsten ook al afnam dacht ik nou, het zal wel mis lopen...
    Maar dit weekend ben ik hartstikke beroerd geweest en gisteren zelfs weer even een lichte kramp in mijn buik....! Ik helemaal blij, maar vervolgens helemaal klaar met die misselijkheid, hahaha.

    Stom eigenlijk he, hoe erg je je aan die symptomen vasthoudt. Ook al zegt iedereen: symptomen komen en gaan, je hunkert continue naar bevestiging. En dan denk ik maar aan wat iedereen zegt: straks verlang je terug naar die tijd dat je 'nog nergens last van had'... :)

    Ik hing ook aan de telefoon met het ziekenhuis hoor vrijdag. Ze zeiden dat ik me nou niet direct druk moest gaan maken. Ook over hardlopen (wat ik graag doe en toch een beetje onzeker over was) zei de verloskundige: 'Meid, als het invloed zou hebben op je zwangerschap, dan zouden we tegen iedereen die ongewenst zwanger was zeggen: ga maar lekker een rondje rennen!'
    Daar kon ik dan wel weer om lachen :) en kon daardoor alles iets beter relativeren.

    Hopelijk kan het ziekenhuis jou ook gerust stellen. Probeer je niet gek te laten draaien door je eigen gedachten (is makkelijker gezegd dan gedaan weet ik want ik doe het ook ;) )!

    Succes!

    ps. Oh ja ik heb heel veel vriendinnen die helemaal niet misselijk zijn geweest, hartstikke zwanger waren en nu gezonde bonken van babies hebben! Nou, ik hou mijn hart vast, want als ik NU al misselijk ben... Ik hoop voor jou dat het lekker weg blijft! :)
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  11. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Hi,

    Ik ben vandaag 6 weken zwanger en ik heb zelden steekjes of plopjes, ik denk hooguit maar 3 keer per week dat ik het echt voel. Ik denk niet dat het niets is om je zorgen over te maken. Verder komen en gaan mijn symptomen ook hoor! De enige dag ben ik extreem moe en misselijk, de andere dag voel ik me kiplekker. Als je je zorgen maakt kun je altijd de VK bellen, daar zijn ze voor!
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  12. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Super goed omschreven ook, je houdt je inderdaad vast aan symptomen en als die dan even weg zijn is dat lastig. Wat ik eerst met testen deed, was volgen dat het opliep, dat het goed ging en een duidelijkere test bevestigde het weer wat meer en maakte het echter. Dat doe ik nu met symptomen, die maken geven me nu een kijkje op of het nog goed gaat (althans die bevestiging zoek ik nu in mijn symptomen).

    Ben blij dat het bij jou nog zo goed gaat en je nu weer af en toe wat voelt, de misselijkheid daarintegen is maar niks nee ;)
     
    LibelleClaire vindt dit leuk.
  13. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Lief, dankje! Ik twijfel of ik dan dus de poli bel of de vk. Misschien is vk handiger, kan ik me ook meteen aanmelden en ze zijn dichterbij!
     
  14. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw

    Ik zou dat zeker doen.
    Mischien kan je dan ook voor een extra controle komen als dat mag.
    Ik snap jouw heel goed hoor.
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  15. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik kan me zo voorstellen dat je ongerust bent!!! Ik ben 4x zwanger geweest, waarvan 3x duidelijke symptomen zoals buikpijntjes maar vooral gevoelige borsten! Ik ben echter ook 1 x totaal onverwacht zwanger geweest. Helemaal NIKS van gemerkt of gevoeld. Pas toen ik me realiseerde dat ik al een tijd niet ongesteld was geworden deed ik een test en bleek ik dus zwanger te zijn.

    Ik hoop voor je dat dit kleintje blijft zitten!!!
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  16. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Oef tijdens het werken nu wel ff wat 'last' t trekt gigantisch!

    Is dat wel oke? :/
     
  17. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja het hoort er wel bij.. ben je gewoon te druk bezig :)


    Jeej je voel iets :roflmao::D
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  18. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Hahaha dat dacht ik ook :p

    Was even rustig gaan zitten en nu is het weer rustig in mn buikje :)

    Begin wel aan de 'stilte' daar te wennen, komt gewoon helemaal goed
     
    LibelleClaire en nicole1987 vinden dit leuk.
  19. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja in me buik is het ook gewoon echt stil,wel steeds als ik uit bed kom dat ik een vlaagje misselijk ben en vandaag toch eindelijk me borsten gevoelig zo nu en dan:roflmao:
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  20. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Is toch iets ;)

    Gek dat de een zoveel voelt en de ander zo weinig!

    Ben stiekem wel blij dat de misselijkheid er (nog) niet is.
    Alhoewel ik wel steeds meer de hele dag door wat een 'slap' gevoel heb of me niet zo fit voel.
     
    nicole1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina