Geen buikpijn meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door YasmijnN, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Ach jeetje @mmoniquee... Wat verschrikkelijk sneu dat het toch zo heeft moeten lopen... En je voelde het ergens al aankomen... Maar je hoopt natuurlijk op ander nieuws!!! Heel, heel veel sterkte.
     
  2. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ahhh neeee!!!! Wat erg!!

    Dikke knuffel en heel heel veel sterkte!
     
  3. mmoniquee

    mmoniquee Actief lid

    19 dec 2014
    445
    44
    28
    Ja had het ergens wel verwacht. Doordat de kwaaltjes erger werden blijf je een beetje hoop houden. Dankjewel!
     
  4. mmoniquee

    mmoniquee Actief lid

    19 dec 2014
    445
    44
    28
    Lief van je! Dankjewel!
     
  5. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
  6. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik geloof goed! Laatste paar dagen weer flinke steken, maar verder niet veel last van dingen.

    Mag vanmiddag weer voor een echo, maar ben enorm zenuwachtig! En n beetje bang!

    Hoe gaat het met jou?
    Bijna de spannende weken voorbij! Gaat snel hea?! :)
     
  7. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Veel succes met je echo Yasmijn en geniet ervan!!
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  8. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Dankje! Lief! Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

    Alles was super goed! Ook al beweging mogen zien! Dat was gaaaaf!
     
    Elizia vindt dit leuk.
  9. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Oh wauw! Dat is echt geweldig zeg, zo speciaal!! En ook heerlijk om weer die bevestiging te krijgen dat alles goed is!
    Heb je nu nog last van bloedverlies eigenlijk?

    En dank je! De vorige ronde is het blijkbaar nog voor nod mis gegaan ondanks licht positieve testen, dit keer gelukkig niet. :) Hopelijk krijg ik straks net zo'n mooie echo als jij!
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  10. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Jammer te horen dat het vorige maand niet goed ging, maar duim nu voor je op een mooie plakker ;)

    Bloeden is gestopt ja, gelukkig!! Ben nog wel elke dag bang dat het weer begint, maar is niet zo! :)
     
  11. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Sorry late reactie...

    Echo was goed las ik.
    Wat fijn dat het zo goed gaat.

    Hier hoop ik morgen de 12 weken grena te passeren, maard afgelopen woensdag een hele mooie termijn echo gehad.
    Kindje was lekker aan hetg bewegen en alles zag er goed uit.
    Ik moest ded angst nu loslaten en gaan genieten want de kans dat het nog mis gaat was klein.
    Merk wel dat ik weer onzeker begin te worden.
    Nu ook pas over 3 weken een afspraak bij de vk en da t is afkicken als je vanaf week 7 iedere week een echo hebt gehad.
    Maar we gaan nu lekker van onze vakantie genieten en vertrouwen houden.

    Wanneer heb jij je termijn echo?
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  12. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Fijn dat je termijn echo goed was! Super!

    Hier afgelopen donderdag ook een lekker bewegende kleine gezien, maar vandaag voelde ik weer he-le-maal niets! Ik kan daar niet aan wennen, dus ben mezelf weer gek aan het maken. Wist niet dat ik zoveel last daarvan zou hebben, dacht dat ik meer een 'laat t op zn beloop' mens was! Geen zere boobs behalve als ik echt hard duw en geen misselijkheid.

    Wie weet morgen weer.

    Donderdag echo in UMC en de week daarop weer bij de vk! Termijn echo zal de week erna zijn..
    Zo heb ik ook bijna elke week een echo dus snap je wel als je zegt dat het afkicken is dat je nu zo lang moet wachten.
    Geniet ervan meid, dit gaat helemaal goed komen :) fijne vakantie!

    Hoe voel je je verder trouwens?
     
  13. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw

    Wow, ik dacht dat ik al veel echo's had gehad haha, ik ben jaloers! Gelukkig mag ik vrijdag weer... De derde echo, tevens meteen termijn echo aangezien ik daarna op vakantie ga... Zo spannend.
    Ik herken dat he-le-maal niets voelen gevoel zo goed! Ik had dat het hele weekend. Was me suf aan het piekeren, ook al heb ik met 8 weken een prachtige echo gehad met kloppend hartje... Ik had echt nergens last meer van, voelde me super fit sinds tijden, had weer zin in dingen waar ik al weken geen trek in had, heb zelfs weer een kopje koffie gedronken! Heerlijk zou je zeggen... Nou nee hoor, ik ging me er zorgen door maken...! ;)
    Vandaag weer zere boobs en beetje misselijk, dus.. Tja. Afwachten maar weer.
    Allemaal duimen vrijdag, we gaan het zien!
    Succes weer allemaal! X
     
  14. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Precies hetzelfde hier!!! Weer zin in dingen waar ik eerst niet aan moest denken inderdaad!!

    Vind het maar niks :/ ook geen steekjes etc meer.

    Ik duim voor je vrijdag :) komt heus goed! Ik blijf ook positief voor mijzelf haha!

    Laat je me weten hoe het is gegaan?
    Alvast veel plezier op vakantie natuurlijk!
     
  15. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Thanks lief van je, ik laat zeker wat horen vrijdag! Positief blijven is inderdaad het sleutelwoord... Komt goed! Gelukkig is het al bijna vrijdag, tijd gaat stiekem best snel.... Succes weer! Liefs
     
  16. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Ik merk hoe verder je komt hoe meer de kwaaltje op en af gaan.
    Hier de ene dag nergens last van en de andere dag weer misselijk.

    Wel beginnen bij mij m'n bekken weer op te spelen en spataderen en heb ik af en toe een steekje.

    Hier pas weer de 20 weken echo.
    Wel mag ik met 14 weken het hartje komen luisteren bij de vk.
     
    YasmijnN en LibelleClaire vinden dit leuk.
  17. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik had bij 'Echofun' een afspraak gemaakt, wat een goed echo apparaat hebben ze daar! Geweldige service en dus weer een kijkje mogen hebben gister! ;) Was de 30 euro meeeer dan waard!

    Alles gaat goed, heb alleen wel een gekantelde baarmoeder! Weet niet of dat gevolgen heeft, maar ze leek het niet als een probleem te zien. Zelf had ik dat idee al omdat ik bij het indoen van de Utrogestan voelde dat de baarmoedermond ook super scheef naar achteren was te voelen.
     
  18. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ooh die steekjes kunnen weer terug komen dus!

    Oef dat is lang wachten dan, als je t niet meer uit kan houden is 'Echofun' ook n optie ;) kan je weer even kijken.

    Wel fijn dat je ook goede dagen ertussen hebt zitten! Bij mij zijn bijna alle dagen 'goede dagen' haha heb eigenlijk nergens last van, alleen soms een dag heeel moe en vandaag wat rugpijn.

    Geniet over 2 weken van het hartje luisteren :)
     
  19. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Oh leuk zeg dat je weer een echo hebt gehad!!! 30 euro is niet veel, ik ga Echofun onthouden!

    Hmmmm ik heb soms ook het gevoel dat ik dat heb (gekantelde baarmoeder), als ik Utrogestan inbreng dan denk ik echt, hoe en waar de hell zit dat ding?! Hahaha. Tot hoe lang ga jij door met Utro? Of was je al gestopt? Ik ga door tot een goeie termijn echo maar volgens mij is dat meer voor mijn eigen gemoedstoestand....
     
  20. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Tot 12 weken moest ik geloof ik! Dus dat doe ik braaf haha, maar neem ze niet meer 3x per dag. Alleen bij het opstaan en slapen gaan. Progynova slik ik wel 3x per dag.

    Hij is bij mij pas sinds een paar dagen veel hoger gaan zitten (de baarmoeder) en voel m dus ook echt schuin gaan.

    Ja hun apparatuur is super goed dus zeker onthouden ;)
    Ik heb zelfs al het hartje mogen horen, man ik moest me een partij huilen hahaha!
     

Deel Deze Pagina