Geen buikpijn meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door YasmijnN, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw


    AAAH te gek zeg!!! Ik denk dat ik het dan ook niet droog hou hoor haha!

    Ik net intake gehad, echt zoooo'n leuke praktijk, ben helemaal happy en op mijn gemak daar. Gewoon een uur zitten kletsen, heel persoonlijk en betrokken... TOP!

    Morgen DE echo.... Alle kaarsjes aan! Als die goed is dan mag het van de daken wat mij betreft...

    Succes weer!
     
  2. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik zet de kaarsjes aan! Succes meid!!!!! Ik denk aan je :)

    Liefs :thumup:
     
    LibelleClaire vindt dit leuk.
  3. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Super lief! Dank!
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  4. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    ALLES! WAS! GOED!!! ❤️❤️❤️

    Ooooow ik ben ZO blij en opgelucht en trots op mijn eigen lijf!! Het kan dus gewoon! WOOOOW! Zie foto in bijlage!

    Ik dacht ik deel het METEEN even haha

    Liefs!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd, Tuttebelleke en YasmijnN vinden dit leuk.
  5. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ge-wel-dig!!!!!!

    Wauw! Super goed meid!!

    Hier ook n mooie spruit vol beweging gezien :)

    Hoe groot is je kleine? Hier 3,23cm
    Onwijs mooie, duidelijke echo heb je! Nogmaals vanuit grond van mn hart gefeliciteerd :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Marlau vindt dit leuk.
  6. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Wat fijn meiden en wat een mooie duidelijke echo's.

    Hoop dat jullie nu kunnen genieten en geloven dat het echt zo is
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  7. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Steeds meer ;)

    Hoe voel jij je?
     
  8. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Fijn YasmijnN, heeeerlijk die echo's, ik heb er nu 3 gehad en pas 1x het hartje gehoord, ik denk niet dat ik tot 16 weken kan wachten.... Misschien gewoon lekker nog 1 bij 13 weken of zo
    Hier is de kleine spruit 3,5 cm. Exact 10 weken 2 dagen volgens meting en dat was ik ook, dus dat gaat goed
    Wij gaan nog wel de Nipt doen, maar we vertellen het nu al aan iedereen hoor! Kunnen gewoon echt niet langer wachten. Dit is al zo'n mijlpaal... En dat mag gevierd worden!!!
    Fijn weekend!
    ps. Kennen jullie de app The Bump? Die heb ik al een week of 5, heeeeerlijk Amerikaans, elke dag een berichtje hoe ver je bent, leuke artikelen, en 3D beeld van hoe de baby er per week uitziet!
     
  9. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Zal de app eens proberen!

    Ik ben zo zenuwachtig voor vandaag! Termijn echo en inderdaad ook de nipt plannen als alles nog goed gaat!

    Oef zo zenuwachtig haha.

    Hier weten ook al vrij veel mensen het, want de meesten weten dat we in het traject zitten dus krijg vaak de vraag hoe het nu gaat haha.

    Hoe voel je je?
     
  10. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw

    Ooooh spannend zeg! Ja haha ik was ook heel zenuwachtig, ook al had ik 1,5 week daarvoor nog een goeie echo gehad! Alles is VAST goed! Laat je het me weten?

    Ik heb gisteren de Nipt geprikt... Heel spannend! Ik probeer er maar gewoon van uit te gaan dat alles goed is. Ga zaterdag lekker op vakantie, dus dat is een fijne afleiding. Leuke is dat de vorige keer toen ik op vakantie was, ik eigenlijk al zwanger was maar het nog niet wist!

    Verder voel ik me heel goed eigenlijk! Nauwelijks misselijk meer, kan weer beetje sporten, koffie smaakt me ook weer, heerlijk. Behalve dat continue veranderende lijf (daar moet ik echt aan wennen haha) is er op dit moment weinig aan de hand ;)

    Heel veel succes met de echo!
     
  11. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik word alleen maar misselijker haha.

    Echo was goed maar de voorsprong in groei is weg en ik vond m wat minder druk. Dus ik maak me meer zorgen..
    Moet van de verloskundige op n mindfullness training of naja moeten niet maar dat was wel verstandig zei ze. Ben ik met haar eens!

    Geniet van je vakantie :)
     
  12. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Ha, dat jij überhaupt een voorsprong in groei had, wow! Die van mij groeit op schema, maar bewegen... HO MAAR! Ligt lekker te chillen, 1 keertje even een zwaai met een slap handje, maar dat was het toch echt hoor!
    Zou me er echt niet te druk om maken. Zijn moment opnames, die echo's. Ik had ook eerst zoiets van "hoezo beweegt hij/zij niet?!" maar dat zegt echt niks blijkbaar. Ik had me dus stiekem een beetje laten beïnvloeden door jouw berichtjes waarin je steeds schreef over een hele bewegelijke baby, en die van mij maar slapen... Haha.
    Als de echo goed was, dan is het gewoon GOED. Dat hou ik mezelf ook voor, probeer ik althans!! Hoop dat het jou ook lukt....
    Succes weer en rustig aan!
     
  13. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Oh sorry! Was niet mijn bedoeling.

    Vandaag hier dus ook de chillmodus van de uk gezien. En een dikke streep tussen de benen haha. Oh en 4,35cm wat dus volgens dat ding 10+4 is en niet 10+5

    Hihi slap handje ;)
    Tis wel veel mama schoppen hier, gelukkig voel ik dat nog niet! Haha
     
  14. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Hahaha geeft niet hoor, vond het alleen maar hartstikke leuk om te horen!

    Succes weer en hou me op de hoogte!
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  15. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Hai!!

    Hoe gaat het met je? En met de kleine?

    Ik ben lekker even op vakantie geweest, dat deed goed! Daar de Nipt uitslag gekregen... ALLES IS GOED, zo fijn! Heb jij m al binnen?
    Moet nog 3 weken wachten tot ik weer een echo heb... Dan is het 6 weken sinds de laatste, ik vind het maar lang duren haha! Ben wel even hartje gaan luisteren bij vk gisteren, zo leuk.

    Hoop dat alles goed gaat met je. Liefs!
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  16. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja gaat goed hier :) nipt ga ik volgende week doen, durfde nog niet zo goed.
    Morgen n echo en dan maandag weer, maandag stond al bij de VK maar moet van de fertiliteitsarts eigenlijk bij een gynaecoloog lopen dus morgen daar heen voor intake.. wil liever bij de VK blijven eigenlijk .

    Fijn dat alles goed was!! Yaaay!!
    Gaaf dat je even het hartje mocht horen :) zo tof!

    Laat je me weten hoe je volgende echo is gegaan?! Doe ik dat ook :)
     
  17. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Hai! Hoe was je echo? En morgen dus weer? Al duidelijkheid over of je naar gyn moet of kan je misschien toch bij VK blijven?

    Ik laat je weten als volgende echo is geweest! Nog 3 weken wachten.... Pffff... ;)

    Liefs en succes weer!
     
  18. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Jaa was helemaal goed, moet wel bij de gyn lopen.

    Leken lieve mensen dus ben allang blij!

    Vanmiddag naar de VK om daar te vermelden dat we bij de gyn moeten lopen, maar volgens mij weten ze het al want de gyn heeft een brief gestuurd.

    Verder voel ik me telkens wat beter, jij?

    Heb alleen de domste fout gemaakt gister... Genoot zo van de multivitamine dat ik vet veel heb gedronken en wel 500% of meer van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitamine a heb gehad...en laat dat nou net schadelijk zijn voor de baby :( zo dom!
     
  19. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Hahahaha ja zoiets heb ik laatst ook meegemaakt! Ach joh, als je het maar niet elke dag doet. Maar erg he, voel je je meteen schuldig! Ik heb het al met rood vlees en niet helemaal verse vis gehad. Grooooote paniek... Maar goed, vertrouwen hebben dat het allemaal ok is omdat je verder al voorzichtig genoeg bent! :)

    Ik voel me niet meer misselijk, al een tijdje niet meer dus dat is heel fijn! Wel sneller moe. Had dit weekend een bruiloft, vrijdag en zaterdag feest, ik had zondag echt het gevoel dat ik 3 flessen wijn leeg had gedronken, hahaha. Moest echt heeeel erg bijkomen!

    Heb trouwens zo'n hartjes luister apparaatje gekocht! Is maar 30 euro, gister besteld, kreeg me vanochtend al binnen... Zo leuk om zelf naar het hartje te kunnen luisteren!
     
  20. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja echt hea!? Ik beschrijf zwanger zijn ook vaak aan mijn man als 'een kater hebben' haha.

    Jaa heerlijk die dopplers! Ik gebruik mijne alleen als ik mij zorgen maak, maar heb tegenwoordig het hartje al na 10tellen dus dan luister ik even een paar seconden en dan ben ik gerust gesteld. :)

    Misselijkheid is hier ook weg, eet weer goed maar ben ook idioot moe!

    Moet je nu lang wachten op je volgende echo?
    Ik kan niet wachten op een extra echo voor t geslacht ;) ben zoo benieuwd!
     

Deel Deze Pagina