tot hoe lang slapen jullie

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Deng, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deng

    Deng Actief lid

    19 nov 2007
    175
    0
    0
    ?
    ik heb verlof en slaap wel tot tien uur half elf ben wel vaak wakker snachts. 8)
     
  2. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.855
    7.622
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik slaap pas rond 00:00 uur en wordt rond 10 uur wakker.

    Geniet er maar van, straks kan het niet meer
     
  3. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    rond 22 uur erin en 6:30 eruit...heb nog een dochter van 5 die naar school moet;) maar slaap ook slecht hoor!
     
  4. Juniper

    Juniper Actief lid

    23 aug 2007
    372
    0
    0
    Hoi, ik slaap vreselijk slecht `s nachts, dus probeer `s ochtends wel wat bij te halen. Slapen kan ik het niet echt noemen, maar zo rust ik in ieder geval nog wat! Rol er zo rond 10 uur - half 11 uit....
    Maar ja, nu kan het nog, zal wel voor lange tijd niet meer gaan als beebje er is...
     
  5. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Ik stap 12 uur mijn bed in en meestal tussen 10 en 11 uur de volgende ochtend er weer uit.
    Nachten zijn heel wisselend. Meestal wel min. 1 x eruit om te plassen. Vervelende is dat zich dit meer naar de ochtend gaat verplaatsen. Resultaat: wekker vriend gaat; ik wakker van zijn activiteiten binnenshuis.
    Inslapen is soms ook moeilijk omdat vriend snurkt/zwaar ademt. Maar ik slaap verder wel erg vast. Ik droom heel erg veel wat nog weleens met zich meebrengt dat ik moe wakker word.

    Op mijn rug liggen is niet lekker meer, dus ik lig alleen nog maar op linker en rechterzij.
     
  6. Devy

    Devy Fanatiek lid

    23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Gemiddeld slaap ik 2 tot 4 uur per nacht, maar wanneer ik naar bed ga is heel wisselend. Meestal rond een uur of twaalf.

    Ik ben heel vaak 's nachts wakker omdat ik heel slecht in slaap kom en mijn man graag oerwouden in zijn slaap omzaagt en ik toch zeker een keer of 4 wakker word om naar de wc te gaan.

    Rond negen uur 's ochtends en rond een uur of drie doe ik dan, als het lukt qua planning en of ik kan slapen, een dutje van ongeveer twee uur zodat mijn wallen niet helemaal tot mijn knieën hangen.

    Ach jah, ben ik alvast wel gewend aan gebroken nachten...
     
  7. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    tussen 12 en 1 val ik in slaap en als mike doorslaapt dan word ik pas om half 6 wakker.
    dan geef ik hem eten en meestal pak ik dan nog 1 a 2 uur slaap, omdat mike na de eerste voeding nog even slaapt.
     
  8. Shyness

    Shyness Bekend lid

    17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    ik slaap nooit langer dan 8u, maar ik ga dan ook slapen rond 23u.x

    x
     
  9. Mommy2be

    Mommy2be Bekend lid

    13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Hoi hoi,

    Laat ik het maar bij heel laat houden, sinds mijn zwangerschap kom ik met moeite na 11e uit mijn bed, dus dan blijf ik er nog in.... de reden waarom ik tot zolaat slaap is omdat ik sowieso heel laat slaap en daarnaast zie ik er tegenop om op te staan ivm mijn extreme misselijkeid waardoor ik geen zin heb in de dag en langer in bed blijf. Ik hoop maar gauw dat de misselijkheid overgaat, zodat ik weer lekker vroeg kan op staan.

    Liefs
     
  10. Mommy2be

    Mommy2be Bekend lid

    13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Jeetje, als het mij zou overkomen, was ik nog chagerijniger dan dat ik al ben :( ik moet echt toekomen aan mijn slaap, anders ben ik niet te genieten. Nou eigenlijk wen je inderdaad een beetje aan die gebroken nachten als het kindje er is, maar het lijkt me slopend!
     
  11. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik val gemidelt om 11 uur in slaap en ben dan om half 8 weer wakker
     
  12. Mirella28

    Mirella28 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ik ga rond 22 uur naar bed en sta om 6 uur op.

    Ik heb een baan van 32 uur en een dochtertje van 18 maanden die ook vroeg wakker wordt...

    2 keer per week kan ik tussen de middag ook een uurtje of 2 slapen. Die uurtjes worden steeds heiliger naarmate de buik groeit...

    Krijg wel es een enorme dip op mijn werk, dan wil ik zo graag liggen en slapen. Vreselijk moeilijk is dat om dan door te moeten gaan.
     
  13. Mamma1984

    Mamma1984 Niet meer actief

    Ik ga rond 21.30 uur naar bed toe en lig er tot ongeveer 8.30 uur in. Ik slaap nu ook slechter en moet er twee keer per nacht uit om te plassen :S
     
  14. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    slaap ergens tussen 20.00 en 01.00 en wakker om 06.00
    ik slaap slecht momenteel en de kleine is toch echt 's ochtends wakker ;) overdag slapen als de uk slaapt kan ik niet, krijg ik zo'n hoofdpijn van. ben op 't moment ook best wat op, maar dat komt ook wel weer goed. vrebazingwekkend waar je als mama nog energie vandaan weet te toveren haha
     
  15. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Ik slaap rond half 1. En ga rond 10uur mijn bed uit.
    Vanaf half 6 slaap ik steeds een half uurtje en word dan weer wakker.
     
  16. Heart

    Heart Fanatiek lid

    28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ga rond 22.30-23.00 uur naar bed, en slaap (door de week) dan tot 07.15. Sta dan op om mannetje nog eventjes te zien voordat hij gaat werken, en probeer of tussen 09.00 en 10.00 uur óf 14.00-15.00 uur eventjes te rusten.
    's Nachts moet ik er tegenwoordig ook minstens één keer uit om te plassen. Vaak kom ik dan al niet meer in slaap (lekker afgelopen nachten om 04.15 en 05.30 :| ) en ga ik n spelletje op telefoon spelen tot t kwart over 7 is!
     
  17. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    ik slaap meestal van 12 tot 7 en dan overdag nog een uurtje met mijn uk mee (kan natuurlijk pas sinds velof)
     

Deel Deze Pagina