Waar blijft die menstruatie nou?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Minyaweth, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Op 2 juli ben ik gecurreteerd... Morgen is dat precies 6 weken geleden, en nog geen ongi in zicht! Zelfs geen tekenen...
    Ik weet dat het bij iedereen verschillend is, en dat het best even kan duren.

    Mijn vraag is (aan de mensen die hetzelfde hebben meegemaakt) hoe de menstruatie weer begon ná een MK en/of curretage?
    Zelfde tekenen als daarvoor, zelfde menstruatie etc? Heb gisteren ook een test gedaan, en die was negatief. Ik mag dan denk ik aannemen dat ik ook niet zwanger ben? En wanneer werden jullie weer ongesteld?

    Maak me ergens wel een beetje ongerust...

    Liefs Debbie
     
  2. diantje82

    diantje82 Actief lid

    19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Dat houdt mij ook een beetje bezig eigenlijk! Ik ben 14 juli bevallen van ons babytje van 13 weken oud en een dag later gecurriteerd van mijn moederkoek. Nu dus precies 4 weken geleden.
     
  3. Trees

    Trees Niet meer actief

    Debbie na mijn curretage heeft het 7 weken geduurt voordat ik weer ongesteld werd. Het kan zelfs langer duren en zelfs dat wordt normaal gevonden door een gyn. Het is allemaal een vervelend lesje geduld oefenen :(.
    De tekenen die ik normaal had voor een menstruatie waren deze keer wel anders. De hele cyclus voelde anders, meer last van buikpijn en een zeurend gevoel. Normaal heb ik altijd gevoelige borsten als ik ongesteld werd en deze keer juist helemaal niet. Ik hoopte toen zelfs weer zwanger te zijn, juist omdat het zo anders voelde maar helaas.
     
  4. Kaatje80

    Kaatje80 Bekend lid

    Hallo Minyaweth,

    Vervelend he dat je niet weet wanneer je ongi moet worden. Ik ben zelf op 24/7 gecurreteerd :( en ben ook erg benieuwd wanneer het weer komt (liefst komt het helemaal niet en worden we gewoon weer zwanger, maar goed, dat even daar gelaten). Heb op 17/8 een test gedaan om te kijken of al mijn oude 'hormonen' er weer uit zijn en de test was overduidelijk negatief, dus wat dat betreft kunnen we weer verder! Maar de weken kunnen mij momenteel niet snel genoeg gaan....... :)
     

Deel Deze Pagina