geen tekenen...40 weken zwanger..

Discussie in 'De bevalling' gestart door claudia2008, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    marykay; je mag die van mij wel lenen hoor..;)
    Gaan trouwens waarschijnlijk zelfs de bevalling filmen...zou het later nog wel eens terug willen zien allemaal...:) (ga poliklinisch bevallen)
     
  2. Bevalling filmen? Moet er niet aan denken hoor... hahahahahah.
    Ik zou ook poliklinisch bevallen, maar nu lijkt 't er op dat het toch medisch wordt aangezien het wel op inleiden uit zal draaien.

    Voel idd heel onwerkelijk dat ik misschien morgen (en anders overmorgen?) naar het ziekenhuis ga, zonder weeën, en dan met een kindje er uit kom. Toch anders dan ik me had voorgesteld, maar ja, BEN ER NU WEL KLAAR MEE!!!! GRRRRR.

    Oh sorry... dat is een ander topic *blooos*
     
  3. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik ga als mannetje klaar is maar boodschapjes doen.. voor zoveelste keer de inkopen zo doen.. alsof je elk moment kan bevallen en je dus alles in huis wilt hebben... pfff
     
  4. uhm... hier is het zondag en alles is dicht... bij jullie niet?
     
  5. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    De bevalling filmen nee dat hoeft van mij ook niet zo nodig. Er worden ook pas foto's gemaakt als de beeb eruit is niets down under dat hoef ik echt niet te zien. Een spiegel bedank ik ook vriendelijk voor als ze dat voorstellen! :D

    Als ik wil zou ik ook nog kunnen shoppen vandaag. Ik woon in Amsterdam, maar het meeste heb ik toch wel online besteld. Leuk joh om de dag een pakketje!

    Kroepie idd onwerkelijk morgen dat kans is groot is dat je dan je beeb hebt. Voor jou is 09-06-09 nu een goede optie. Al zegt inleiden ook niet alles op een andere site is een vrouw dinsdag ingeleid, die dag en woensdag totaal geen reactie en donderdag voor de rust naar huis gestuurd met een volle buik en een lege maxi-cosi dat is ook niet leuk. Vrijdag weer terug gegaan en nu gister weer thuis gekomen zonder beeb. Ze heeft 4 x een veter gehad. Nu gaat ze woensdag weer naar het ziekenhuis. Dat is ook echt super balen.
    Ze is vast een hele grote uitzondering en morgen gaat bij jou alles goed!
     
  6. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    Marykay; wel fijn dat bij jullie de winkels gewoon open zijn op zondag! maar zou nu toch niet KUNNEN shoppen..hoewel het wel fijn zou zijn voor de afleiding! Heb ook een aantal dingen online besteld..altijd leuk om pakketjes te krijgen met leuke spulletjes! heb ook twee zwangerschapskalenders waarop elke dag weer weetjes/feitjes staan...nu heb ik laatst ook de kraamkalender (100 dagen) besteld voor na de zwangerschap! :)

    Ook wat babykleertjes en andere kleine babyspulletjes online besteld...toch makkelijk...:)
     
  7. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nee, hier zijn alle supermarkten gewoon open op zondag.. kennen alleen sluiting op 1 jan en 1e kerstdag ... luxe he :)
     
  8. Ik ben zo blij dat ik niet in Amsterdam woon... dat kost me gewoon veels te veel geld hahahahahahah. Gister zijn we nog met z'n 2en de stad in geweest. Nog allemaal babykleertjes gekocht!! Als dan op zondag de winkels ook nog open zijn... neeeeh moet maar niet!

    Ik ken die verhalen ook... hoop dat het bij mij niet zo gaat en dat ik al ontsluiting heb, zodat ik aan het infuus kan (om de weeën op te wekken) Nog 3 dagen zo sukkelen met gel en/of veter dat ga ik echt niet trekken. Nou ja, je bikkelt wel door, maar ja, leuk is anders.
     
  9. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    En zijn er nog ontwikkelingen?? Hier niet jammer genoeg...:(
     
  10. nope, nix, noppes, nada
    :(
     
  11. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    same here! nou nog even en ik ga dansen of ga ik toch lekker rustig mijn pizza eten. hmmm lastig :D
     
  12. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    Marykay; Nou ik zou wel weten waar ik voor zou gaan! smakelijk eten...;)
     
  13. Hahahahhahahha....
    Begin een beetje zenuwachtig te worden voor morgen.
    Straks wil de gyn niets doen :(
     
  14. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Hmmmm de pizza was heerlijk! De weeëndans doe ik straks wel in mijn dromen.

    Kroepie, dat zal toch niet dat hij je naar huis stuurt morgen ben je 10 dagen overtijd en als je verteld dat je niets meer kan zal hij je toch zeker helpen. Je laatste redmiddel is huilen als hij echt van plan is naar je huis te sturen,maar ik kan het me niet voorstellen.

    Heel veel sterkte morgen en hopelijk en heb je snel je kleintje in je armen! Ik duim voor je!
     
  15. thanks meis.
    Gelukkig (?) heb ik een vrouw als gyn... ik ken haar niet ...die kan zich hopelijk iets meer inleven als een man toch?

    Denk ook niet dat ze me wegstuurt, maar ik ben beetje bang dat ze misschien niet KAN doen? Nou ja... ik probeer me geen zorgen te maken.

    Keep you posted!!!
     
  16. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    Kroepie; Heel veel succes en sterkte morgen!!! :)
    en idd wat marykay zegt; je kunt bijna niets meer dus ze MOETEN je wel helpen!! En een gyn als vrouw is wel erg fijn denk ik..iets meer inlevingsvermogen meestal!!
    Hou ons op de hoogte als dat gaat!

    Hier misschien een voorteken; ben aan de diarree...en dat heb ik echt NOOIT!!! behalve natuurlijk als ik ooit ziek ben ofzo...dus wie weet zit de bevalling eraan te komen?? ook lichte krampen in mijn buik....maar dat kunnen natuurlijk ook een soort van voorweeen zijn...dus nog even afwachten...
    Hou jullie op de hoogte!

    Marykay; droom maar van de weeendans....wie weet!?!? ;)
     
  17. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    succes morgen kroep!

    diarree had ik vannacht claudia.. liep echt volledig leeg.. en dat terwijl ik normaal mega verstopt zit. daarna krampen... die hielden aan tot het douchen... en daarna niets meer :(

    ik duim voor je dat het bij jou wel een voorteken is!
     
  18. Werd vanochtend wakker met lichte pijn in mijn buik.... dus ik hoop dat het een beetje doorzet! Dan houdt ze me misschien in het ziekenhuis.

    Die diarree is zeker een voorteken. Je lichaam maakt zich nl. zelf schoon voor de bevalling :) Weet niet wanneer 't dan begint hoor, maar het is wel iets wat veel voorkomt.

    Ik hou jullie op de hoogte!
    Liefs
     
  19. Humbly89

    Humbly89 VIP lid

    15 apr 2008
    8.514
    2.233
    113
    Vrouw
    Productiemedewerker
    Diaree kan idd een voorteken zijn,, ;) succes iedereen! hopelijk hebben jullie snel jullie hummeltjes in handen
     
  20. Ok ben al weer thuis...
    Wel 2 cm ontsluiting en ingepland voor inleiden morgen. Moet om 7 uur bellen wanneer ik kan komen.
     

Deel Deze Pagina