geen tekenen...40 weken zwanger..

Discussie in 'De bevalling' gestart door claudia2008, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ooo Kroepie... dus morgen met beetje mzzl ben je mama :D
     
  2. JAAAAHHHHH
    *maakt rondedansje*
     
  3. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    Kroepie; SUPER dat je morgen terecht kunt daar!!! dus wel 2 cm ontsluiting...was je baarmoedermond ook al verstreken of gaan die twee sowieso samen?? geen idee eigenlijk...

    Dan word je morgen waarschijnlijk MAMA!!!!! Onwerkelijk zeker?
    deed ze trouwens moeilijk over inleiden? ben je er zelf over begonnen of stelde de gyn het voor? wat zouden ze gedaan hebben als je nog geen ontsluiting zou hebben?

    Hoop voor je dat het alsnog vandaag spontaan doorzet!!

    En de andere meiden? nog niets? hier ook niet hoor...zit nog in het wachtbankje....en dat duurt best lang als je niet meer zo mobiel bent...ach ook al was ik mobiel dan zou ik het ook lang vinden duren..wie houd ik voor de gek...;)
     
  4. Mily

    Mily Fanatiek lid

    2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Ik ben vandaag uitgerekend, en heb het net zoals jullie allemaal helemaal gehad. Wil onze kleine graag zien.

    Hoop dat we elkaar in deze topic een beetje kunnen steunen, bij de laatste zwaare bekende loodjes.

    @kroepie:" fijn dat ze je morgen dan eindelijk in gaan leiden, kan mij heel erg goed indenken dat je het nu wel helemaal gehad hebt en je de kleine graag in je armen wilt hebben.

    @de rest: dat we snel onze baby's mogen bewonderen :)

    Hier trouwens wel telkens veel harde buiken, maar geen tekenen van een eventuele aankomende bevalling. Hoop zo niet weer te lang overtijd te gaan was bij mijn zoontje ook 10 dagen later.
    En wat betreft die nesteldrang, word er soms helemaal gestoord van, elke dag ben ik heen en weer met de doek om alles spik en span te hebben in huis, want stel je voor de baby kan elk moment komen.
    Einde van mijn klaagzang :)
     
  5. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Kroepie wat een goed nieuws! Ik had eigenlijk gedacht vandaag geen bericht meer van je te zien, omdat ze je zouden houden maar dit is ook prima. Nog lekker een dagje thuis rommelen.

    Ik ben jaloers ik wil ook een datum. Ik hou helemaal niet van verassingen dat je maar moet afwachten wanneer de kleine zich aandient. De uitgerekende datum zouden ze ook moeten afschaffen gewoon standaard van 42 weken uitgaan dan valt het altijd mee.

    Mijn kleine is geen mm ingedaald toen ik vanochtend wakker werd lag hij echt heel hoog met zijn billen.

    Wist 1 van jullie nou dat inleiden nu ook met 41w landelijk is bepaald? Mijn vlos had het vrijdag nog over 42w dus pas vanaf maandag 22 juni, maar ik wil eigenlijk ook volgende week. Ook omdat ik 2 maanden geleden tegen mijn moeder had gezegd 22 juni kan je makkelijk 5 dagen op vakantie de kleine is er dan al lang. Maar ik begin nu toch een beetje te twijfelen.
     
  6. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    Mutti; welkom! Jij zit dus ook te wachten? 10 dagen overtijd bij je eerste vind ik ook lang hoor...kroepie zit nu in dezelfde situatie maar wordt gelukkig morgen ingeleid...:)

    Marykay; Weet ook even niet meer wie dat zei van dat 41 wken inleid protocol in ziekenhuizen..heb het ook nog even gegoogled maar helaas niets gevonden..
    Weet ook helemaal niet of ik wel ingeleid zou willen worden met 41 weken..zou denk ik ook voor 10 dagen na de uitgerekende datum kiezen omdat mijn voorkeur toch een spontane bevalling is..
    Ik word ook pas na 10 dagen doorgesuurd naar de gyn voor controle...dus dat zou volgende wk woensdag pas zijn....dat duurt dus nog een tijdje...
    Marykay Zou je nu al ingeleid willen worden als dat mogelijk zou zijn dan?
     
  7. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    ps Mutti; ben je in verwachting van een tweeling? LEUK!!!!!
     
  8. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mijn VK heeft het ook gewoon over 42 weken.

    aa claudia.. bij jou ook nog steeds nix? ik weer aan dunne.. en vanmorgen denk ik slijmprop... maar verder dan die vage buikpijn kom ik niet.. hoewel ik net onder douche uitkom... en nu een vage rugpijn erbij heb gekregen... kwil niet vaag.. wil duidelijkheid!
     
  9. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    meiden heel veel succes met jullie aankomende bevalingen zet hem op :D
     
  10. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    hey limmeke! ja we zitten nog in hetzelfde schuitje ben ik bang....waarom denk je dat het de slijmprop was? Zat er ook bloed bij? dan heb je wel kans dat de bevalling snel op gang komt hoor! en die vage buikpijn soms...ja die herken ik...maar die verdwijnt ook best wel snel dan weer...had net ook even een steek in mijn rug maar volgens mij ga ik nu OVERAL op letten hahahahahaha......

    bengeltje; bedankt voor je lieve berichtje voor ons!! :)
     
  11. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik denk de slijmprop, omdat er ineens een prop stevig eiwitachtig slijm op mijn wc papiertje zat van paar cm groot.. geen bloed, maar vorige keren met slijmprop had ik ook nergens bloed.

    tnx bengeltje..
     
  12. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    #52 marykay, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
    Hai Mutti1985, jij ook hier! Gezellig! Ook dus nog niet echt tekenen. Ik heb nu ook snel harde buiken, maar dat is echt het enige. Bij een 2de zou het sneller gaan zeggen ze, ik hoop het voor je!

    Claudia, nee ik wil deze week ook nog niet ingeleid worden ik hoop ook op een spontane bevalling. Maar ook volgende week vanaf 10 dagen overtijd ofzo en niet pas bij 42 weken voor het eerst naar het ziekenhuis.

    Limmeke ik heb voor jou nu ook goede hoop dat er toch iets bezig is in jouw lijf. Misschien heb jij een hele hoge pijngrens en voelt het daardoor als vaag.
    Nou wie weet morgen wel twee babies op 09-06-09.

    Ik wil ook, die datum roep ik al zo lang!
     
  13. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kwil niet morgen... kwil gisteren! hahahaha
     
  14. Mily

    Mily Fanatiek lid

    2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    @marykay: ja ik ook hier, allebei vandaag uitgerekend ben benieuwd wanneer we mogen, heb jij al voortekens?

    Nee ben niet zwanger van een tweeling :) de banner stelt mijn zoontje en de aankomende kleine voor.

    En Limmeke hoop voor je dat de bevalling in zicht is.
     
  15. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    mutti; oh oke dus geen tweeling voor jou....hihi...
    Hier alles nog rustig...
     
  16. Hey meiden, ben ik nog weer even.
    Heb even een lekker dutje gedaan... had ik wel nodig!

    Ik was degene die zei dat het protocol tegenwoordig 41 weken is. Met de gyn er ook nog over gehad. Je hoeft niet beslist met 41 weken te worden ingeleid, maar je mag wel als je dat wilt. Ze zijn nl. soepeler geworden mbt de periode tussen 41 en 42 weken. Juist omdat tegen de 42 weken de placenta minder goed functioneert en veel vrouwen minder vruchtwater hebben. Dus de omstandigheden van de beeb worden minder. En dan zie je ook dat deze beebjes het tijdens de bevalling zwaarder hebben.

    Even... dit is mijn 2e kindje. Mijn eerste was ook 14 dagen overtijd, dus ik denk dat het in mijn genen zit. Ik kan gewoon goed zwanger zijn hahhahaha. Helaas is het bij deze 2e een stuk moeilijker/zwaarder dan bij de 1e. Daarom heb ik vanochtend ook bij de gyn aangegeven dat ik gister wel ingeleid wilde worden! Dat vond ze duidelijke taal.

    @Slijmprop
    Geen idee... ben ik de 1e keer niet verloren en ik kan me niets herinneren van deze keer wat een slijmprop zou kunnen zijn. Weet in ieder geval van de verhalen dat het echt een stevige prop is, vaak met wat oud bloed er in. (Niet echt smakelijk)

    @Claudia
    Als ik geen ontsluiting zou hebben, dan zouden ze me ws. nog 2 dagen laten doorlopen om te kijken of die 2cm spontaan zou komen. Ze kunnen je baarmoedermond ook primen, maar dan zou ik die dagen in het ziekenhuis moeten blijven en vaak werkt het niet echt (weet niet precies hoe ze dat doen... geloof een veter of gel)
    Gelukkig hoeft dat dus niet!

    @mutti
    hoop dat het voor jou ook snel komt!!

    @Marykay
    Mijn kleintje is wel helemaal ingedaald, maar de billetjes zitten nog steeds tegen mijn ribben aan hoor! Ik heb ook nog steeds last van maagzuur :( Dus het zegt niet alles... maar de gyn dacht dat dit kindje wel eens groter kon zijn dan mijn 1e (51 cm en 3500 gram bij de geboorte...)

    @protocol
    Zie ook mijn 1e stukje.
    De vk mag je trouwens pas doorsturen bij 41 week + 3 dagen... dus dat is de 10 dagen die jullie ook zouden willen wachten. :)

    @Limmeke
    Zet 'm op meid!!
    Ik hoop dat die vage klachten snel duidelijk worden!!!
     
  17. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    helaas.. geen klachtjes meer..
    ik ga werkelijk nooooooooooit meer bevallen!
    alle juni mama's dringen voor... zucht
     
  18. Kun je nagaan hoe ik me voel :(
     
  19. Mily

    Mily Fanatiek lid

    2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Jammer Limmike dat het alweer afgezakt is, misschien dat het toch een voorbode geweest is.

    @kroepie:ik vind deze zwangerschap ook zwaarder vallen dan de eerste, bij de eerste nergens geen last van gehad en wandelde ik ook leuk tot 10 dagen overtijd door. En bij deze alleen maar misselijk geweest in het begin, slecht slapen en noem maar op.

    Hebben jullie ook zoveel last van harde buiken? heb ze zowat de hele dag door, had er zonet ook eentje en naar mijn gevoel duurde het wel erg lang voordat ie weer wegtrok :(
     
  20. Allice01

    Allice01 Lid

    27 nov 2008
    7
    0
    0
    Kroepie, spannend morgen!
    Veel succes!

    Ik ben morgen uitgerekend, maar verder dan wat krampjes kom ik niet...Ben zo benieuwd wanneer het echt gaat beginnen.

    Waar ik wel heel erg van baal: vanmorgen zag ik dat er in het dorp een baby is geboren met de naam die wij ook hebben! Ik baal er zo gigantisch van....Het is een naam die niet veel voorkomt, en nou komen ze straks bij elkaar in de klas...Kan er wel om huilen. Maar om nou nog een andere naam te gaan verzinnen...
     

Deel Deze Pagina