geen tekenen...40 weken zwanger..

Discussie in 'De bevalling' gestart door claudia2008, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    Limmeke; oooww dus de tekenen zijn weer weggezakt...hmmm kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt...We zijn even lang zwanger dus het kan zijn dat het ook nog even duurt...maar maximaal 2 weken....weet dat het heeeeeeeeeeeel lang klinkt....vind ik ook...
    Zou ook niet zo lang willen wachten omdat na de 42 weken de werking van de placenta minder kan worden..dat risico wil ik liever niet lopen en vind het ook een onzinnig risico...inleiden bij max. 10 dagen lijkt me prima...:)

    kroepie; ja we kunnen ons echt wel indenken hoe jij je moet voelen....maar meid, het einde is in zicht!!!! Ben zo blij voor je dat het morgen eindelijk gaat gebeuren! er komt in ieder geval een begin!

    mutti; ja ik heb ook veel harde buiken die soms erg lang aanhouden...gelukkig zijn ze dan niet pijnlijk...wel een raar gevoel...

    Allice; oooww wat rot zeg dat iemand dezelfde naam gekozen heeft! Maar ik zou m echt niet veranderen als ik jou was! Het kan gebeuren dat er twee kinderen met dezelfde naam in de klas zitten...zoals dat vroeger bij mij het geval was hahahah...moesten altijd de eerste letter van onze achternaam achter onze naam zetten....gelukkig hadden we wel een andere beginletter van de achternaam hahaha...
    Nee hoor, gewoon lekker houden bij de naam die jullie hadden! :)
     
  2. @Allice
    Hè bah wat jammer.... en dan ook nog straks bij elkaar in de klas :(
    Maar wat claudia ook zegt. Gewoon je eigen naam houden hoor! Voor 't zelfde geld verhuizen jullie volgend jaar of die andere mensen en dan heb je voor niks de naam veranderd.

    Wij hebben ook een naam die ineens veel voorkomt... maar wij vinden 'm mooi en houden 'm gewoon. (Heeft wel even wat twijfel gekost hoor...)
     
  3. Allice01

    Allice01 Lid

    27 nov 2008
    7
    0
    0
    Een leuke naam verzinnen is inderdaad lastig, en als je dan eindelijk een naam hebt die je mooi vindt...Maar het ziet zo stom uit straks, 2 geboorteborden met dezelfde naam. Wel in een andere straat gelukkig, maar het dorp is maar klein....

    Kroepie, hoe voel je je?? Gek idee he dat je morgen wordt ingeleid!

    Ik heb ook geregeld harde buiken die raar aanvoelen. Dan voel ik de kleine echt heel diep zakken, zitten is dan ook niet zo comfortabel.
     
  4. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    Kroepie; heel veel succes en sterkte morgen!! Ik hoop dat je het ziekenhuis uitkomt samen met de kleine!!!!

    voor de rest; natuurlijk ook veel sterkte in het wachtbankje...;)
     
  5. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Kroepie, heel veel sterkte en succes morgen!!

    Limmeke, ik hoop dat de tekenen in volle kracht zijn terug gekomen!

    @all een hele onrustige nacht toegewenst ;)
     
  6. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    kroepie, weet je al meer meid?

    hier dus ook dat 41 weken beleid, en dus met 41+1 ingeleid...
     
  7. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    oooh, lees nu morgen!!! Nou, dan wil ik je heeeeeeeeeel veel succes wensen en dat het lange wachten maar beloond mag worden met een super bevalling
     
  8. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    veel succes morgen kroep

    hier bij lim alles rustig.. :)
     
  9. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    net beetje bloed verloren...zou dat ook een teken kunnen zijn? bloedverlies vind ik altijd een beetje eng....
     
  10. Bloedverlies is idd een teken...
    Als het veel is, moet je contact opnemen met je vk!!!
     
  11. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hoe is het nu claudia??
     
  12. Dames, ik mag komen!!
    Dus als alles goed gaat, dan heb ik vanmiddag/vanavond ons kleine frum in mijn armen :D

    @All
    Nog even volhouden jullie!!!
     
  13. Humbly89

    Humbly89 VIP lid

    15 apr 2008
    8.361
    2.154
    113
    Vrouw
    Productiemedewerker
    @kroepie; succes! hopelijk heb je je kleine frum snel in je handen,,
     
  14. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    woooeehoeee kroepie toi toi toi!
     
  15. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    @Kroepie, wat fijn! Veel sterkte en succes!!

    @Limmeke, dus weer niks ik had nog zulke goede hoop voor jou! Wanneer moet je weer naar de vlos of gyn?

    @Claudia, en hoe gaat je hebt vast een onrustige nacht gehad door het bloedverlies? Spannend hoor ik hoop dat het begonnen is of dat je misschien je kleintje al in je armen.

    Nou hier vanochtend ook bloedverlies maar dat was een spontane bloedneus. Is dat ook een teken? ;) Verder weer heel goed geslapen. Ik denk dat het vandaag voor mij ook niet wordt. Ga zo naar de kapper vanavond de vlos en dan ook nog naar een verjaardagsfeest wie weet brengt dat wel iets op gang vannacht.

    @Mutti, wie gehtst bei du?

    @Alice, en hoe gaat het bij jou alleen maar over namen zitten denken vannacht? Ik zou de naam houden. Hebben jullie er ook nog een tweede naam bij? En wie weet verhuizen ze ze wel binnen 4 jaar naar een ander dorp dan is het ook zonde als je voor de school de naam verandert hebt.
     
  16. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik weet niet of neusbloeding een voorteken is marykay..ben nu op punt dat ik alllllllllllllles als voorteken zie :)
    je hebt wel leuk dagje voor de boeg... ik ga niet veel meer doen, door BI ben ik blij dat ik probleemloos naar wc kan waggelen hehehehe.

    morgenmiddag moet ik weer naar VK..
     
  17. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    nou..ik heb sinds vannacht harde buiken continu en vanmorgen zijn de eerste weeen begonnen....vk is vanmorgen geweest en mijn baarmoedermond is verstreken..hoofdje ligt nu vast in mijn bekken en heb 1 cm ontsluiting...nu weeen om de 5 min....die nog goed op te vangen zijn (vind iK)....vk komt vanmiddag terug om te kijken hoe het vordert...hoop dat er dan in ieder geval wat ontsluiting bijgekomen is....

    Iedereen ook heel veel succes!!!
     
  18. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oo claudia... tis gewoon begonnen dus! succes vandaag dan!

    *gaat moederziel alleen in hoekje zitten met der weeenloze lijf en reageert zich af op wat voodoo poppetjes*
     
  19. Humbly89

    Humbly89 VIP lid

    15 apr 2008
    8.361
    2.154
    113
    Vrouw
    Productiemedewerker
    goed zow claudia!! heel veel succes meid!!
     
  20. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Claudia, heel veel succes en sterkte vandaag ik hoop dat de ontsluiting lekker opschiet en je een voorspoedige bevalling hebt!

    Nou Limmeke, ik kom bij je in het hoekje zitten hoor. Ik zie een klein beetje groen omdat ik vandaag altijd in mijn hoofd heb gehad als dé datum. Ik heb wel het idee dat de kleine nu aan het indalen is, dus dat is al een goed teken!
     

Deel Deze Pagina