geen tekenen...40 weken zwanger..

Discussie in 'De bevalling' gestart door claudia2008, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oek oek

    Oek oek Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Hallo allemaal,

    Geloof dat ik me zo langzamerhand ook bij jullie kan aansluiten..
    Lees stiekem al een tijdje mee, maar hoopte de 40 wkn niet te halen..:)
     
  2. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    willen jullie ook een poppetje?
     
  3. Josjes

    Josjes Actief lid

    6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    wat voor poppetje? :)
     
  4. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    poppetje waarin je met naaldjes mag prikken
     
  5. Josjes

    Josjes Actief lid

    6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Haha.. op wie ben je boos dan? ;)
     
  6. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    op moment op de hele wereld hehehe.... en ik dacht nu sex, ananas, tonic en sambal niet werkt, en ook de bejubelde bigmac me alleen extra misselijkheid heeft opgeleverd... misschien dat met naaldjes de boel wel gestimuleerd wordt.
     
  7. Josjes

    Josjes Actief lid

    6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Ik heb het opgegeven en denk nu gewoon dat er deze week niets gaat gebeuren.. niet dat ik veel kan doen ivm met BI dus ik zit toch wel rondom het huis maar ik ga niet meer denken, hmm vanavond gaat het wel gebeuren.

    wie weet werkt het.. maar ik begrijp je maar al te goed :(
     
  8. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Oek Oek, welkom hier dus ook nog tekenen van een aanstaande bevalling?

    Djools, misschien slim om dat idd te denken. Ik denk steeds het komt zeker deze week, want als ik volgende week denk ben ik bang dat dat weer uitkomt ik wil nu echt voor maandag!

    Limmeke, stel je het poppetje zelf voor en prik je dan steeds in de buik? :D Heb je er al een haar van je zelf op gedaan? Ik heb ook nog ergens zo'n poppetje van de Quest liggen. Vanaf maandag ga ik prikken. ;)
     
  9. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    proekie succes claudia succes vandaag

    ik las altijd stiekem mee

    alle andere dames succes
     
  10. Oek oek

    Oek oek Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Marykay: nope.. totaal geen tekenen.. En ik mag nog niet eens klagen als ik hier zo kijk..
    Maar heb het gevoel dat ik nooit ga bevallen;)
     
  11. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    En weer een dag verder... zucht

    Wie gaat er vandaag bevallen? en Kroepie... hoe is het met jou inmiddels... beebje geboren en het grote genieten inmiddels begonnen?
    Claudia... jij ook al beeb op buik ipv erin?
     
  12. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Goedemorgen ik meld me hier ook weer met een volle buik :(
     
  13. Allice01

    Allice01 Lid

    27 nov 2008
    7
    0
    0
    Hier is ook nog niks aan het gebeuren...Ben nu 40+1..

    Kroepie en Claudia, hoe gaat het?
     
  14. Mhe

    Mhe Lid

    31 jul 2008
    23
    0
    0
    Hier ook nog steeds niets, morgen alweer 41 weken. Zie het vandaag ook niet gebeuren. Maar je weet maar nooit. Voel me nog steeds erg goed. Succes allemaal.
     
  15. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Even nieuwsgierig Allice en Mhe is het jullie 1ste kind? Die van mij wel en inmiddels weet ik door Limmeke en Kroepie dat tweede en derde kinderen ook geen garantie geven dat ze lekker op tijd komen. Maar wat ik zeg ben gewoon heel nieuwsgierig!
     
  16. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben weer terug van vk en loopt niet zoals ik het graag had. Beeb heeft zich weer teruggedraaid in stuitligging :( dus thuisbevalling mag ik niet meer. vanmiddag naar zh... en dan wordt besloten wat ze gaan doen.
    mocht je je afvragen wrom ik nu van die gezwollen oogjes heb.. dat komt van het janken. :(
     
  17. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Ah nee Limmeke wat balen ik kan me voorstellen dat je je ogen uit je hoofd hebt gehuild. Sterkte meis!
     
  18. Astrid0482

    Astrid0482 Actief lid

    26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ik moet ten opzichte van jullie nog 'heel lang' (11 dagen) ;) , maar heb bijna nergens last van en als ik jullie berichten zo lees, krijg ik toch een beetje de indruk dat mijn beejb ook langer blijft zitten 8).

    In iedergeval veel succes voor alle meiden die overtijd zijn en met smacht op hun baby zitten te wachten :)!
     
  19. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    las reactie hierboven met 12 dagen overtijd. Eigenlijk mag ik dus nite echt klagen.

    Hier gebeurd er wel vanalles maar niet genoeg want ons meisje is er nog niet. Ik heb veel harde buiken en ook buikpijn en voorweeen.

    Ik verlies stukjes slijmprop (geleiachtige stukken als ik afveeg ga ervanuit dat het de slijmprop is). Ze is ingedaald. Dus in principe klaar om te komen.
    Waarom komt ze dan nog niet? ben het wel zat eigenlijk. Lopen lukt anuwelijks en fietsen ook niet. Heb pijn als ik iets teveel doe en ik hou vocht vast. Heb eigenlijk de hele dag last van mijn buik.

    Als je weeen hebt heb je dan eigenlijk ook harde buiken? of heb je die dan niet meer? en beweegt de baby eigenlijk nog als je weeen hebt?

    (sorry toch een beetje geklaagd)
     
  20. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    Lieve medezwangeren!
    Gisteren we de trotse ouders geworden van een mooi meisje! Wij noemen haar EVIE!
    Het was een heftige bevalling die maandagnacht begon met vele harde buiken/voorweeen..
    Die ochtend daarna had ik 1 cm ontsluiting en dacht de vk dat ik die dag nog niet zou gaan bevallen..NOU...dus wel! We gingen rond 15u naar het ziekenhuis en om 18.07 is onze dochter geboren!! :)

    Groetjes,
    Claudia

    sorry voor korte mail maar ben echt doodmoe!!
    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel suc6 voor iedereen die nog moet bevallen!!! :)
     

Deel Deze Pagina