geen tekenen...40 weken zwanger..

Discussie in 'De bevalling' gestart door claudia2008, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

    Humbly89 VIP lid

    15 apr 2008
    8.508
    2.229
    113
    Vrouw
    Productiemedewerker
    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    hele mooie naam!! lekker gaan genieten van de kraamtijd en je meisje natuurlijk!!

    Liefs!!
     
  2. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hi

    vandaag naar vk geweest en dat was even een mega domper.. beebje is onverwacht in stuit gedraaid.
    morgen word ik opgenomen.. en dan doen ze draaipoging en als bm klaar is en poging lukt.. meteen inleiden.. zo niet.. dan in loop van dag keizersnede. :(
     
  3. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteeerd claudia!
     
  4. an1302

    an1302 Lid

    22 sep 2008
    41
    0
    0
    Commercieel Administratief Medewerkster
    Ik wil iedereen die aan het wachten veel sterkte toewensen met de bevalling en dat alles maag vlot en goed mag aflopen..

    Groetjes An
     
  5. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Claudia van harte gefeliciteerd met jullie dochter Evie!! Mooie naam! Geniet lekker van jullie meisje!

    Limmeke, wat ontzettend balen van de stuitligging en dat je naar het ziekenhuis moet, maar de kans is wel groot dat je morgen je kindje in je armen hebt!! Ik hoop dat je kindje vannacht nog een keer koppeltje duikelt en alsnog goed voor de uitgang gaat liggen! Alvast veel sterkte voor morgen!
     
  6. Allice01

    Allice01 Lid

    27 nov 2008
    7
    0
    0
    Claudia, van harte gefeliciteerd!!

    Limmeke, wat naar van de stuitligging....
    Succes morgen in het ziekenhuis! Als het goed is heb je morgen je kleintje!

    Ellen, vervelend dat je zo'n last hebt...
    Slijmprop verliezen is toch een teken dat er vanalles aan de gang is!

    Ik heb ook veel harde buiken de laatste dagen. Ben nu 40+1. Morgen naar de gyn op controle. We zien wel wat die ervan vindt. Ik vind het niet erg om nog tot na het weekend te lopen, ik vind het veel te onwerkelijk dat ik al snel zal bevallen.
     
  7. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Goedemorgen, nou bij mij hier nog alles hetzelfde, dus helemaal geen tekenen en ook nog geen ingedaalde baby. Ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden.

    Allice01, ik heb heel lang hetzelfde gevoel gehad als jij dat het me zo onwerkelijk leek om te bevallen. Ik heb ook pas maandag mijn ziekenhuistas gepakt en dinsdag het wiegje opgemaakt, maar nu ik de datum voorbij ben die ik altijd dacht, ben ik er ineens helemaal klaar voor en klaar mee. Ik denk dat als voor jou het weekend voorbij gaat zonder dat er iets gebeurt je er ineens ook helemaal klaar voor bent.

    Mutti1985, Oek oek, Djools en Mhe hoe gaat het bij jullie inmiddels al bevallen?

    Astrid0428, ik hoop dat het voor jou niets zegt nog geen tekenen en en dat je nog voor de 40w bevalt.

    Ellen291982, klinkt goed heb je al veel meer gerommel dan ik ooit heb gehad. Ik denk dit weekend ;)

    Kroepie, ik zag ineens je onderschrift gefeliciteerd met jullie zoon Jayden!

    Limmeke, ik denk aan je ik hoop dat alles heel voorspoedig gaat!
     
  8. Mhe

    Mhe Lid

    31 jul 2008
    23
    0
    0
    He hallo allemaal,

    hier nog steeds niets aan de hand. Ben vandaag 41 weken van ons eerste kindje. Morgen na de VK en dan gaan ze strippen. De VK heeft dat zelf voorgesteld. Mocht alles nog dicht zitten dan zou ik het liefst doorverwezen willen worden na het ziekenhuis, iedergeval na dit weekend. Kindje voel ik 's avonds heel veel en ook harde buiken, maar overdag is het veel rustiger. We wachten af.
     
  9. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Evie wat een mooie naam zeg gefeliciteerd!!!
    @ limmeke jeetje zeg dat je baby nu in een stuit ligt. Hoop dat de draaipoging niet te pijnlijk is en nog belangrijker dat het allemaal goed gaat
    @mhe hopelijk mag het strippen een beetje helpen. een week overtijd is ook niet alles lijkt me. Hopelijk mag je je baby nu snel verwelkomen.
     
  10. Erikaatje

    Erikaatje Actief lid

    20 sep 2008
    425
    0
    0
    Marykay wil je even heel veel succes wensen met de laatste loodjes!! Zet hem op!! Ga je hier even volgen!
     
  11. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Thanx, Erikaatje! Hoe gaat het bij jou dat schiet ook al aardig op! Ik vond de laatste 10 weken echt voorbij vliegen! Helaas gaat het vanaf deze week tergend traag.


    Weer een nacht voorbij zonder enig teken van een aanstaande bevalling :(
    Ik wil harde buiken, indalingsweeën, voorweeën iets!

    Mhe, succes vandaag ik hoop dat je gestript kan worden!

    Ellen291982, zet het gerommel bij jou een beetje door?
     
  12. Mhe

    Mhe Lid

    31 jul 2008
    23
    0
    0
    He hallo,

    wat duurt wachten lang he. Ben net terug van de verloskundige en alles zag er goed uit. De baarmoedermond was nog niet helemaal rijp, ze heeft wel gestript. Maandag moet ik nog een keer, mocht het niet komen. Het is best wel een klein beetje pijnlijk. Maar duurt gelukkig niet lang. Ik heb al een verwijsbrief voor het ziekenhuis. Daar moet ik dan dinsdag heen. Voor volgende week zaterdag moet het er zijn. Leuk om zo wat ervaringen uit te wisselen.

    Marykay hoever ben jij nu precies. Ik 41+1. Lichamelijk kan ik het nog wel volhouden, maar geestelijk vind ik het veel zwaarder. Je gaat je vanalles in je hoofd halen of je voelt het wat minder. Terwijl het later weer enorm tekeer gaat in je buik.
     
  13. Mily

    Mily Fanatiek lid

    2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Hallo meiden

    Hier inmiddels ook al bevallen van een prachtige dochter.
    Lindsey is geboren in de morgen van dinsdag 9 juni.
    De bevalling is me erg mee gevallen in vergelijking met die van onze zoontje.
    Om 5 uur s'morgens werd ik wakker met lichte weeen, die omstreeks de 3 minuten kwamen, om 7 uur zijn we richting het ziekenhuis vertrokken, de weeen waren nog niet veel pijnlijker geworden, in het ziekenhuis aangekomen werd ik aan de CTG gelegt en om half 9 had ik al 5 a 6 cm ontsluiting. Na de CTG nog wat rondgelopen en de weeen waren nog steeds erg goed op te vangen en waren niet ronduit pijnlijk, en dacht in eerste instantie dat het nog wel even zou gaan duren, ondertussen ook al wat rugweeen en van de verloskundige kreeg ik een soort van warme gelpad. Echt waar een heerlijk ding en amper geen rugwee meer gevoeld.
    Omstreeks half 10 weer een CTG en om half 11 werden de weeen wat sterker en de verloskundige constateerde 6 a 7 cm ontsluiting, vanaf toen is het erg snel gegaan binnen no time had ik opeens erg sterke weeen en na 2 persweeen is onze dochter om 10:50 geboren.
     
  14. Humbly89

    Humbly89 VIP lid

    15 apr 2008
    8.508
    2.229
    113
    Vrouw
    Productiemedewerker
    @Mutti; gefeliciteerd met de geboorte van Lindsey! geniet ervan samen!
     
  15. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    @mutti gefeliciteerd. Super dat je dochtertje geboren is
    @marykay nou heb sinds 3 nachten veel gerommel. Steeds dan denk ik ja ja het is begonnen en dan zet het niet door. Vannacht was het het ergst. Had toch wel pijn en toen hield het op. Later begon het weer en hield het weer op. Is dit toch een teken dat het snel gaat komen? Overdag heb ik vaak buikpijn last van maagzuur (s nachts ook) misselijkheid en s nachtsopeens krijg ik echt pijn in vlagen wat dus afneemt.
     
  16. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Mutti, gefeliciteerd met jullie dochter Lindsey! Mooi bevallingsverhaal zulke verhalen geven mij weer moed!

    Ellen291982, wat jammer dat het niet doorzet. Zeker weet ik het niet maar ik heb wel het idee dat het voorwerk wat doet zoals goed indalen en het verweken van de baarmoedermond. Mijn gok is dat jij voor je uitgerekende datum bevalt! Ik heb nog steeds het gevoel dat er bij mij echt niets gebeurt en het nog 'maanden' duurt voordat ik beval. ;)

    Mhe, wat fijn dat je gestript bent! Heeft het al enig effect? Ik ben benieuwd! Ik ben vandaag 40w + 4 iets minder ver dan jij, maar ik herken je gevoel wel fysiek kan ik het goed aan ik doe ook nog heel veel. Maar geestelijk mag hij van mij toch wel heel gauw komen. De vlos heeft bij mij alleen maar over doorsturen naar het ziekenhuis gesproken vanaf 42w over strippen hebben we het helemaal niet gehad. Suf, ik heb daar zelf ook helemaal niet aan gedacht. Ik hoop dat het niet nodig is en we allemaal dit weekend bevallen!
     
  17. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    Mutty gefeliciteerd met de geboorte van Lindsey! Geniet van haar! Hier gaat alles prima met ons en kleine EVIE!

    Meiden heel veel succes en sterkte tijdens het bevallen; ik hoop dat jullie snel jullie kleintje hebben!! :)
     
  18. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hi allemaal

    11 juni is onze wondermooie dochter geboren na een helse bevalling ( gelukkig wel op natuurlijke weg). Ben helemaal gelukkig..

    mutti, feli met geboorte van Lindsey
     
  19. Humbly89

    Humbly89 VIP lid

    15 apr 2008
    8.508
    2.229
    113
    Vrouw
    Productiemedewerker
    Limmeke gefeliciteerd met jullie dochter! geniet ervan samen :)

    Liefs
     
  20. marykay

    marykay Bekend lid

    12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Limmeke gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat het toch een natuurlijke bevalling is geworden en geen keizerssnee. Geniet lekker van jullie meisje.

    Claudia, wat fijn dat alles heel goed gaat met Evie en jou!

    Humbley89 ik hoop dat mij ook snel kan feliciteren, leuk dat je dit topic in de gaten houdt!

    Nou hier weer een nacht voorbij zonder enig teken. Bleh! :x Wanneer begint het nou?
     

Deel Deze Pagina