Geen tot weinig zwangerschapskwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door NieTa, 27 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Wat zijn die eerste weken toch onzeker...

    Gisteren een knaltest dus het volle vertrouwen dat het goed zit, maar vandaag is dat vertrouwen weer weg en slaat de onzekerheid toe.

    Bij alle zwangerschappen al vrij snel misselijk en beroerd, maar deze keer niets.
    Ik ben af en toe licht misselijk en gisteren had ik gevoelige borsten , maar vandaag niets ook niet licht misselijk.
    Wel erg moe vanmiddag waarvan ik me niet fit voelde, maar ik slaap slecht dus het zou ook daarvan kunnen zijn.
    Wel wat vocht uit mijn borsten, dat had ik bij mijn miskraam ook.

    Nog 2 weken tot de eerste echo, maar de tijd kruipt voorbij en de onzekerheid wordt groter.

    Dan mag dit de zevende zwangerschap zijn, de onzekerheid lijkt wel groter.. .
     
  2. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Wat vervelend voor je die onzekerheid. Mijn eerste zwangerschapskwaaltje begon pas na 8 weken. En heb tot op heden nog steeds vrijwel nergens last van. Het is heel fijn als je nergens last van hebt, maar wekt de onzekerheid wel op. Ik duim voor een plakkertje voor je!!
     
  3. Jaly

    Jaly Actief lid

    3 jun 2017
    130
    130
    43
    Heel herkenbaar, bij mij de eerste zwangerschap dus heb niet net als jij dat ik kan vergelijken, wat het nog meer onzeker maakt voor je, lijkt me. Bij mij wisselen de kwaaltjes, de ene dag nergens last van de andere veel kwaaltjes. Daar raak ik ook best onzeker van.. Sterkte er mee!
     
  4. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Ik heb ook weinig last van kwaaltjes, heb ook gister nog maar eens testje gedaan die knalde gelukkig wel maar verder heb ik alleen maar heel vet haar, geen eetlust, zere borsten en opgeblazen buik, lijk in de avond wel 6 maanden zwanger haha.. krijg gelukkig met 8 wk een echo heb ook nog geen 100% vertrouwen in hoor dat het goed gaat maar dat de echo op de geboortedag van mn overleden dochtertje plaatsvind geeft me een iets beter gevoel is toch bijzonder..
     
  5. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Bij mijn eerste veel kwaaltjes. Bij de tweede totaal niet.. dus zegt allemaal niets :D geniet maar fijn van het kwaaltjes vrij zijn
     
    Esila vindt dit leuk.
  6. angelina85

    angelina85 Actief lid

    25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Ben vrijdag 16 weken, en ook totaal niks geen kwaaltjes! En ben toch echt wel zwanger
    Probeer er maar van te genieten.
     
    Esila vindt dit leuk.
  7. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Ik ben er sinds maandag achter dat ik zwanger ben, maar heb dus helemaal geen kwaaltjes. Buitenom soms wat gerommel in mijn buik, maar niet meer dan dat. Heel bizar want ik dacht juist dat het deze maand niet gelukt was, omdat ik dus nergens last van had..
    Ohja en ik slaap slecht, maar dat komt misschien omdat ik zo blij ben en niet kan stoppen met denken aan de zwangerschap en geboorte...
     
  8. Niqi86

    Niqi86 Bekend lid

    24 aug 2014
    663
    291
    63
    +1 ☺
     
  9. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ben in 9 zwangerschappen met maar twee misselijk geweest. Het hoeft echt niks te zeggen.
     
    Esila vindt dit leuk.
  10. N2015

    N2015 Lid

    30 jan 2017
    94
    5
    8
    Ik voel op dit moment precies t zelfde als jou!
    Ik ben in staat morgen naar de vk te bellen dat het niet goed voelt.. ben 5x zwanger geweest.. waarvan 1 zoontje en deze zwangerschap.
    Misschien dat ik t morgen gewoon doe. Ik heb geen idee hoe ver ik ben.. kan 5 weken zijn maar kan ook 8 of 9 weken zijn!
    Succes met het wachten tot de eerste echo!
     
  11. karlijn

    karlijn Niet meer actief

    Herkenbaar! Ik heb ook geen kwaaltjes. Ja ben wat sneller moe, maar als ik niet had geweten dat ik zwanger ben zou ik dat niet linken aan een zwangerschap.
    Als ik soms die hele waslijst aan kwaaltjes zie van andere zwangeren denk ik ook; oh moet ik dat ook niet hebben?
    Bij m'n MA had ik juist wel kwaaltjes.
    Vorige zwangerschap hetzelfde verhaal. Gewoon nergens last van. Het werd pas een beetje echt toen ik haar ging voelen.
    Ik denk dat we ons (tot nu toe) gelukkig mogen prijzen dat we nergens last van hebben. Al herken ik het echt hoor, dat je graag de bevestiging wilt hebben door last van kwaaltjes te hebben.
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  12. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.547
    946
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Gelukkig zeggen weinig kwaaltjes helemaal niks over de zwangerschap, net zoals dat veel kwaaltjes niet per sé hoeft te betekenen dat alles goed gaat. Ik snap je onzekerheid heel goed want had dit zelf ook de eerste weken. Ik kreeg met 7 weken een echo en er was toen een goed kloppend hartje te zien maar was eigenlijk pas echt wat zekerder bij de termijnecho.
     
    Pitahaya vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier ook geen kwaaltjes gehad, hoogstens wat ongemakken.
    Wel vanaf een week of 16 toenemende bovenbuik en rugklachten wat zich op een gegeven moment uitte in helse pijnen waarbij ik echts niets meer kon en een hoopje ellende was. De klachten kwamen van de maag. Gebruik nu nog steeds maagbeschermers en sinds het indalen gaat het stukken beter (sinds ongeveer 2 wk)
     
  14. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hier ook geen kwaaltjes gehad, op alleen wat sneller vermoeid na. Ik voelde me, en nog steeds ondanks dat er nu wel wat kleine kwaaltjes zijn, heel erg goed en had niks te klagen. Ook nu heb ik nog altijd niet veel te klagen. Het enige waar ik nu wat last van heb is maagzuur (vreselijk, vooral in de avond), moeilijk naar het toilet kunnen met periodes, sneller moe en af en toe harde buiken (snel geprikkelde baarmoeder).

    Probeer te genieten, wat makkelijk gezegd is natuurlijk, maar kwaaltjes gaan er uiteindelijk vanzelf een keer van komen (of misschien zelfs helemaal niet). ;)
     
  15. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Hier ook niets, niet eens gevoellige borsten of tepels! Alleen opgeblazen gevoel in mijn buik en moe.

    Vind dat zo moeilijk, ben best veel bang daardoor! Maar gelukkig lees ik dat dat vaker gebeurd ;)
     
  16. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Hier nu ook geen last van me borsten,iets of wat voller soms..
    Het is dat ik soms met vlagen wat misselijk ben en soms het trekt in me buik maar niets aan me borsten vind ik ook eng, zo af en toe maar goed die kunnen nog beginnen, ben nog niet eens me nod voorbij
     
  17. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Wanneer heb je je echo?

    Hier ook enorm onzeker Heb ook eigenlijk geen/bijna geen kwaaltjes.
    Ben bang dat het niet goed zit. Maja, wil er ook gewoon van genieten. Wel fijn te horen dat er meerdere dames zijn zonder kwaaltjes.
     
  18. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nu druk aan werk en dan voel ik helemaal niets pff zo onzeker he
     
  19. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Hier los van een beginnend buikje nergens last van. Kan niet wachtten tot de eerste echo!! :rolleyes:
    Zooo spannend!
     
    nicole1987 vindt dit leuk.
  20. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Hier een vroege echo aan t regelen want vind het helemaal niets dat ik niks meer en me gevoel zegt ook dat het niet helemaal lekker zit ook die van me man en die had dat bij me MA ook
     

Deel Deze Pagina