Geen zin in vlees

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mvp, 18 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvp

    Mvp Actief lid

    26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Hallo :)

    Ik heb sinds twee weken dat ik echt geen trek in vlees heb. Ben nu op vakantie en het eten met vlees gaat mij echt tegen staan. Gelukkig zijn er bijna altijd wel keuzes zonder vlees.

    Het begon met een stuk vlees wat me tegen stond maar pizza met ham bijvoorbeeld sla ik ook liever over.

    Herkenbaar als zwangerschapssymptoom?
    En mis ik hierdoor iets?

    Volgende week maandag na de vakantie voor het eerst naar de verloskundige. Daar ga ik het ook vragen natuurlijk :)
     
  2. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Dit had ik tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik had met name een aversie tegen gebakken ontbijtspek, terwijl ik daar normaal juist dol op ben.
    Tip: probeer eens kip!
     
  3. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Wat raar he wat hormonen kunnen doen. Ik eet normaal gesproken bijna geen vlees en zuivel maar heb er nu juist erg zin in.

    Je kan prima zwanger zijn en geen vlees eten hoor. Zorgen dat je voldoende zuivel, kaas, noten en of peulvruchten eet.
     
  4. Mvp

    Mvp Actief lid

    26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Kip zal ik eens proberen dat heb ik nog niet gehad. Maar het klinkt nu ook niet heel aantrekkelijk (het is ook nog vroeg).

    Bijzonder inderdaad Sterre, er veranderd zoveel en bij alles vraag ik mij af of het door mn zwangerschap komt.
     

Deel Deze Pagina