Mobiele telefoon in de zak

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MyLovely, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyLovely

    MyLovely Niet meer actief

    Hoi Meiden!
    Wie kan mij vertellen of je, als je zwanger bent, je mobiel wel in je zak mag? Want voor je vruchtbaarheid schijnt het niet goed te zijn, dus ik kan me voorstellen dat het voor je baby ook slecht kan zijn!

    Liefs
    MyLo
     
  2. Marlett

    Marlett Fanatiek lid

    13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Is dat ooit wetenschappelijk bewezen dan? Ik heb me er in elk geval nooit zorgen om gemaakt en voor zover ik weet worden er vandaag de dag nog genoeg gezonden kinderen geboren van moeders die hun mobiel in hun zak hebben gehad.
     
  3. evenstar

    evenstar VIP lid

    22 jan 2009
    9.809
    3
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nog nooit van gehoord. Als je bang bent voor mobiele telefoons, kan je ze beter uberhaupt niet gebruiken. Er zijn hele groepen die allerlei theorieen hebben over straling en je hoofd. In Amerika zag ik regelmatig mensen met hun mobiel krampachtig van zich af gehouden, en dan er tegen brullen. Volgens mij is het nooit wetenschappelijk bewezen. Voor zaad weet ik het niet, zou ook met warmte te maken kunnen hebben, dat is voor het vruchtje niet van toepassing lijkt me ;)
     
  4. MijnKleine

    MijnKleine Fanatiek lid

    13 jan 2009
    1.521
    0
    0
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Nog nooit van gehoord. Ik heb iig altijd mijn gsm bij me (gehad) en was meteen zwanger en heb een gezond zoontje gekregen zonder extra armen oid ;)
     
  5. flip

    flip Actief lid

    10 jun 2009
    174
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik bekleed wel altijd mijn vergiet met aluminiumfolie en zet dat op mijn hoofd voor ik ga bellen...

    Nee, zonder gekheid: er is nog nooit aangetoond dat het kwaad kan. Wat Evenstar zegt: ik zou eerder denken dat de warmte die zo'n ding afgeeft een probleem zou kunnen zijn. Zo vindt mijn beeb de combi van warmte en gewicht van m'n laptop niet zo lekker en geeft er regelmatig een goeie schop tegenaan!
     
  6. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Nog nooit van gehoord!!!
     
  7. MyLovely

    MyLovely Niet meer actief

    Moooi hoef ik me lekker nergens druk over te maken haha!
     
  8. jongmam

    jongmam Bekend lid

    17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    er zijn zoveel dingen die warmte afgeven op deze wereld en zoveel dingen die energie trekken een mobiel kan echter geen kwaad ik heb em al eeuwen in mijn broekzak en daar zal ie blijven ook anders word ik gebeld en neem ik niet op omdat ik mijn mobiel niet bij me heb hihihi dan krijg ik weer gezeur!!
    so don't worry be happy:D
     
  9. lexy4

    lexy4 Fanatiek lid

    17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Sorry hoor, maar hier moest ik even heel hard om lachen!! :$:p Geweldig hoe je dat omschreven hebt.
     
  10. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou het zal allemaal wel meevallen meid. Een laptop op je schoot voor langere tijd (bij een man) kan met warmte enzo wel slecht zijn. En of dat voor je zw.buik slecht is weet ik niet. Mijn laptop heeft tijdens mijn zw.schap constant op mijn buik gelegen (handig zo een tafeltje) en hoorde later ook weer wisselende mensingen daarover. Anyway, hij is gezond ter wereld gekomen (al is dat wel weer zo een verhaal a la mijn opa heeft jaren gerookt)
     
  11. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    same here :)
     

Deel Deze Pagina