geen zin meer om te vrijen sinds de baby er is.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Imona, 10 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygolucky

    Happygolucky Bekend lid

    10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    Kind krijgen en hebben is voor mij echt een libido killer geweest. Heel eerlijk? Wij plannen het gewoon. Nooit gedacht dat ooit te gaan zeggen maar t is wel zo. Werkt voor ons prima. Kijken dan de hele week uit naar dat moment, laten kind middagdutje overslaan zodat kind vroeg ligt en snel slaapt.
    Maakt het voor ons spannend, net als vroeger toen we nog thuis woonden en we wisten wanneer de ouders bv zaterdag erop weg waren haha
     
  2. roosjuh007

    roosjuh007 Bekend lid

    20 sep 2014
    956
    181
    43
    geef je toevallig nog borstvoeding? het schijnt dat je lichaam er dan min of meer voor zorgt dat het nog geen tijd is voor het volgende kindje en dus sex .. zal vast niet bij iedereen zo werken maar ik geef zelf bv en zou graag meer ‘zin’ willen hebben. vernoeidheid is ook wel echt een dingetje.
     
  3. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    nee ik geef geen borstvoeding.

    ik denk dat ik idd maar gewoon zin moet maken. wie weet dat het dan vanzelf gaat komen.
     
  4. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.463
    2.294
    113
    Ik vind 1x per week eigenlijk best ok hoor voor als je een kind hebt. Denk dat genoeg mensen dat niet meer halen...vind het best opmerkelijk dat je zegt dat het zO slecht voor je relatie is.
    En zin maken, daar ben ik het deels mee eens. Doet je man veel moeite om je in de stemming te brengen?
     

Deel Deze Pagina