Gehoopt maar toch onverwacht ;)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door knutselkitty, 17 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

    knutselkitty Fanatiek lid

    30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Sinds afgelopen zomer weer in traject om een 2e wondertje te mogen ontvangen..
    eerste ronde was meteen een vroege miskraam, eigenlijk niet mee bezig geweest, behalve hoe snel ik volgende ronde in mocht. (voelde niet zwanger, bleef "gewoon" extra dagen uit, en een ministreepje)

    nu had ik begin maart iets dat op waterpokken leek, ondanks dat ik t als 5jarige al eens gehad had. huisarts was zo'n 90% zeker erover. gyneacoloog vond het slimmer om even een ronde over te slaan, wegens pcos lange cyclussen, dus wilde mn cyclus af laten breken en verder met medicatie gaan, maar moest van ze eerst even een test doen... tadaa, 6 weken na mn laatste ongesteldheid: positief :oops: vermoedelijk wel late eisprong gehad want in de eerste 2,5 week geen gemeenschap gehad :|

    ben zo benieuwd wat er in mn buik gebeurt, maar stiekem merk ik ook dat de vmk van september wel beetje twijfel gezaaid heeft in mijn hoofd *hoop dat alles goed blijft gaan*
     
  2. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ontzettend gefeliciteerd! En angst is logisch en voor velen heel herkenbaar. Het is alleen geen voorbode... meer een teken hoe groot je wens is.
     
    knutselkitty vindt dit leuk.
  3. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hee wat leuk dat je opnieuw zwanger bent! Gefeliciteerd!
    Hopelijk blijft alles goed gaan!
     
    knutselkitty vindt dit leuk.
  4. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Gefeliciteerd! Ik duim mee dat alles goed mag gaan dit keer!!
     
    knutselkitty vindt dit leuk.
  5. Theetante

    Theetante Actief lid

    3 mrt 2018
    193
    91
    28
    Gefeliciteerd en veel geluk gewenst!
     
    knutselkitty vindt dit leuk.
  6. knutselkitty

    knutselkitty Fanatiek lid

    30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Thanks meiden, het is intussen al wat meer bezonken, nu wachten op de eerste afspraak met mijn gyn.. en yay, nog niet hoeven spugen :thumup:
     
  7. K00

    K00 Niet meer actief

    Heyy al echo's gehad?
     

Deel Deze Pagina