Gekke gewoontes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Butterfly, 31 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,

    Hebben julllie kindjes ook een gekke gewoonte?
    Alannah pakt altijd een snoetendoek en stopt dat in haar mond en gaat er aan zuigen (ook wel eens op een washandje).

    Danielle
     
  2. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hihi mjammie:)

    hier ook gewoonte om zijn tong soort van dubbel te klappen en er op te sabbelen hihi....steekt dan een stukje uit zijn mond
    ziet er erg schattig uit..:
     
  3. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Daan eet alleen van een bordje. Ook als hij een spekje krijgt ofzo of een kaakje dan moet dat op een bordje anders eet hij niet
     
  4. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Als Vera erg moe is gaat ze in haar handjes klappen. :)

    Ook hebben we net ontdekt dat het in een zwembroek buiten in bad erg eng is, maar met pyama aan kruipt ze er zo in !

    :) :) :)
     
  5. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Die van mij (bijna 2) heeft een fascinatie voor de wasmachine en de droger. Het liefste gaat hij er de hele dag voor staan en hoort en ziet dan niks meer. Het gaat zo ver dat we nu een slotje op de bijkeukendeur hebben gezet, want als ik mijn dochtertje zit te voeden kan ik hem er niet steeds weg halen. Hij zit namelijk ook aan de knopjes. Even op hogere temperatuur zetten tijdens het wassen... :( Hij praat nog maar amper maar kan wel "Droger is uit" zeggen! Raar kind!
     
  6. cupcakes

    cupcakes Fanatiek lid

    28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Rick heeft al vanaf dat ie vrij klein was de gewoonte om op schoenen te kauwen.. :(

    Als hij in onze slaapkamer rondkruipt gaat ie als eerste naar onze schoenen en gaat dan op de neus kauwen. Beetje vies, maar niet altijd te voorkomen.. :)

    (we noemen hem soms weleens ons hondje :D)
     
  7. Amom22

    Amom22 Niet meer actief

    hier ook helemaal gek op de wasmachine, en idd aan alle knopjes zitten.

    Hij makt schoon. Als hij een stukje op de grond ziet moet hij het oppakken en naar de prullenbak brengen. Ook veger en blik of stofzuiger zijn het helemaal. Ideaal, houden zo, toch!?
     
  8. tukkertje

    tukkertje Actief lid

    14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Mike begint altijd in zijn oortje te knijpen als hij moe is.
     
  9. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jamie zet altijd zijn zonnebril verkeerd om op zn neus... en dan vraag ik altijd aan hem of zn bril goed zit, krijg je als antwoord; "ja toch mama?" :)
     
  10. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn draait met zijn vinger om zijn haartjes! Zo schattig!
    Dit als hij moe is, maar vooral als hij een speentje in doet/krijgt. Dan gaat dat handje gelijk op zijn hoofdje, en kroelt hij door zijn eigen haar. Zo valt hij ook altijd in slaap!
    liefffffffff

    kus miek
     
  11. victoria

    victoria Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Mijn zoontje gebruikt zijn tutpopje als speen. Hij stopt hem helemaal in zijn mond en hij is drijfnat als hij 's ochtends wakker wordt (en stinken!). We hebben dus een hele voorraad, zodat hij elke dag een schone krijgt.
     
  12. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Esmee is helemaal gek van muren :) Moet overal met het handje langs.

    Als ze op haar buik ligt doet ze haar armpjes opzij en beentjes naar achter. Net een vliegtuigje! Erg grappig.
     
  13. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als Mirre iets ziet wat ze heel interessant maar ook een beetje eng vindt, trekt ze dr breedbekkikker gezicht ... hilarisch! Steeds minder, maar een paar maanden geleden had ze echt een periode dat ze heel veel zat te breedbekkikkeren ...

    En als ze in de wagen in slaap valt, ligt ze ook nog eens vaak als een kikkertje (met opgetrokken beentjes).

    Mirre noemen we dus ...

    ... ons kikkertje :D
     
  14. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.043
    4.239
    113
    Kylian wil alleen fruit eten waarvan hij geen natte handen krijgt (zoals manderijntjes en druiven).

    Kylian houdt niet van zand :rolleyes: , gilt moord in brand als je hem in een zandbak zet. :(

    Tv programma's zoals de teletubbies kunnen hem niet intreseren maar de reclame wel. Daar blijft hij stokstijf naar kijken.

    Hij moet eerst zijn eten kussen voordat hij gaat eten :confused: :)

    Groetjes Anita
     
  15. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38

    :) :)

    Julia heeft niet echt rare gewoontes (nog niet)
     
  16. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Jalynn vind het heerlijk om in mn armen in slaap te vallen maar wat ze nog lekkerder vind is dan om met 1 hand in haar haartjes te draaien en met haar andere hand mn neus vast te houden (en nee, ik heb maar een bescheiden neusje hoor, zo groot is ie helemaal niet :) )

    groetjes Jessy
     
  17. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Als ze gaat slapen, ligt ze altijd met haar duimpje in haar mond en met haar andere handje wrijft ze over haar buikje, als ze wakker wordt, doet ze dat vaak ook. En ze trommelt overal op, hoe meer herrie ergens vanaf komt, hoe leuker.
    Sinds kort heeft ze ook ontdekt dat het leuk is om haar vinger in haar neus te stoppen en eeuuhhhh te roepen :( .
     
  18. Ruben

    Ruben Actief lid

    3 jan 2008
    171
    0
    0
    Ruben heeft het zelfde als Esmee. Overal met het handje bij langs.. alles willen voelen!
     
  19. onsukkie

    onsukkie VIP lid

    29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hihi wat een heerlijke gekke gewoontes allemaal.
     
  20. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Lize raapt werkelijk elke kruimel van de grond, bestudeert het en geeft het dan aan mij. Ook als ze misgrijpt of als er niks ligt, moet ik soms iets van haar aannemen! Zolang ik dat niet doe, blijven haar duim en wijsvinger op elkaar, alsof ze het nog vasthoudt. Wel handig, ze stopt sindsdien niet meer zoveel in haar mond
     

Deel Deze Pagina