Geld..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MyPrecious, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    @mamamandy

    je hebt ook wel gelijk dat je wel geld moet hebben voor een kindje en dat je niet wilt dat je kindje wat te kort komt maar vind gewoon dat als laurhen stoffen luiers wilt gebruiken omdat dat goedkoper is dat ze dat zelf moet weten. en dat ze zelf weet of hun geld genoeg voor een kindje hebben.

    ik zou zelf ook geen stoffen luiers kopen lijkt mij ook veel gedoe met wassen, maar ieder zn ding toch.

    @skye ik duim echt voor je dat er een dikkere streep komt te staan :D gefeli hoor :D
     
  2. mamamandy

    mamamandy Actief lid

    27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    wat je zigt vind ik heel goed gezecht
    en sorry voor mijn mening ik dacht gewoon als mensen nog geen luiers kunnen betalen waarom beginnen ze dan aan een kindje
     
  3. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    @ mamamandy, ten eerste zei ik: als we TE weinig geld zouden hebben zou ik ook stoffen luiers gaan kopen.

    Ja als je ineens niet meer rond kunt komen zul je het toch anders moeten doen. We hebben het nu hartstikke goed, maar je hebt geen zekerheid in het leven. Vind het wel héél laag van je om te zeggen: begin dan niet aan een kindje. Wij hebben juist gewacht tot nu we alles goed voor elkaar hebben. Maar wie weet zit je ooit zonder geld dat kan iedereen overkomen!

    En wat Skye zegt: Sommige mensen zie je met 2 kinderen nog rondkomen van €800,- per maand!

    @ Skye, GEFELICITEERD met je nog prille zwangerschap! Geniet ervan :D.
     
  4. mamamandy

    mamamandy Actief lid

    27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    nou zeg wij hebben het ook niet breed weet wat het is om zuinig te leven he al hebben we het nu langzaam beter maar of het goedkoper is stoffe luisres te gebruiken geloof ik niet
    dat is toch echt wat van vroeger bah
    en ik zeg ook niet dat je geen kindje moet nemen is je eigen keus maar je moet er wel finanieel klaar voor zijn vind ik
    we
     
  5. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    @Mamamandy, tuurlijk het is beter om een kindje te nemen als je er financieel helemaal klaar voor bent. Ik heb ook zwaar zitten rekenen (toen ik nog niet wist dat me mannetje een nieuwe baan kreeg) of het ging lukken of niet. Als het niet lukte, hadden we nog even gewacht met 'proberen' ;)
    Nouja en over die stoffen luiers. Ieder zijn ding ;) hihi
    Ik dacht namelijk dat een pak luiers al gauw 10 euro kostte? En hoeveel zit er in? Geen idee. Maar een pak stoffen luiers van 7 stuks is iets van 7 eu. Die kunnen dus langer mee zeg maar. Moet je inderdaad wel wassen, maar dat rukt me effe niet ;)
    Als een pak luiers nou 2 euro zou zijn voor 10 stuks, oke, dan ging ik die dingen ook kopen, maar volgens mij is het niet zo goedkoop. (Denk ik?)
     
  6. mamamandy

    mamamandy Actief lid

    27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    luiers zijn ook duur hoor dat is waar
    maar ik haal de pampers in de aanbieding dan is het 3 halen 2 betalen en dan betaal ik 19 zoveel meen ik en zitten dacht iets van 52 luiers in ofzo
     
  7. Skye

    Skye Niet meer actief

    Dames........voorlopig is het nog steeds zo dat we geen kinderen nemen, maar blij moeten zijn als je een kindje krijgt. :D
     
  8. mamamandy

    mamamandy Actief lid

    27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    klopt ja je mag blij zijn als je zwanger raakt
    met dat betreft is het heel oneerlijk verdeelt in deze wereld
     
  9. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    Das ook wel erg handig ja.. dan heb je 19 'gratis' ;)

    Maar wat jullie zeggen, eerst maar even zwanger worden.
     
  10. Danabelle

    Danabelle Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ach hoe langer het duurt eer we zwanger raken, hoe langer we de tijd hebben om te sparen ;)
    Niet dat dat het wachten nou leuker maakt.. :(
     
  11. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Zo denken mijn vriend en ik er ook over.
    We redden ons prima hoor! maar als t nog even zou duren hebben net iets langer om te sparen... Het liefst komen we er het einde van de maand natuurlijk al achter dat we zwanger zijn... maar wat hierboven ook al is gezegd. Je neemt geen kinderen, je mag blij zijn als je kinderen krijgt. hihihi :)

    Liefs
     

Deel Deze Pagina