Gelijk vruchtbaar na verwijderen implanon?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MotherOfAnAngel, 8 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Hoi hoi allemaal.
    31 augustus 2017 is mijn implanon er na exact 2 jaar uitgehaald.
    Nu sinds 1 september krampen alsof je ongesteld Wordt maar eigenlijk geen bloedverlies...
    Een heel klein mini veegje bruine spotting gehad (zo weinig dat het er niet uit komt)
    Nu sinds een 4 dagen na de verwijdering veel rekbaar eiwitachtig slijm wat normaal vruchtbaar slijm zou zijn

    Kan je een eisprong krijgen direct na verwijderen van de implanon of kort erna zonder eerst ongesteld te worden ?
    De krampen zijn na aantal dagen weg...
    Maar kan je dus direct zwanger worden en een eisprong krijgen nog voor je eigenlijk eerst ongesteld word na de anticonceptie?
     
  2. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hoi, ik weet niet wat implanon is maar ik was gelijk zwanger na het verwijderen van mijn koperspiraal zonder eerst ongesteld te worden, helaas is het wel geëindigd in een miskraam. Dus ik denk dat het wel direct kan na het stoppen met anticonceptie.
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Dat kan wel bijvoorbeeld bij een koper spiraal zijn er geen hormonen in je lichaam vanwege anticonceptie en blijft je eigen cyclus gewoon doorgaan.
    Bij een inplanon heb je wel hormonen dacht ik die je cyclus regelen, dus dan kan het mss wel even duren voordat je eigen cyclus weer start.
     
    Libra89 vindt dit leuk.
  4. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Helemaal geen bloeding meer gehad , wel krampen. Ben benieuwd wat mijn lichaam aan het doen is,

    Is het verstandig om eerst een echte menstuatie af te wachten en het veilig te doen tot die tijd ?
    Of maakt dit niet uit :)
     
  5. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Weet ik niet.
    Persoonlijk zou ik eerst eej menstruatie afwachten en dan beginnen.
    Sucses!!
     

Deel Deze Pagina