Geluksmomentje

Discussie in 'De lounge' gestart door pietje1987, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    ik zit heerlijk onder een dekentje op de bank met een kop thee en wat lekkers.

    Naast mij ligt onze zoon op de bank te slapen, onze dochter ligt (na een ontzettend fijne dag als gezin) heerlijk in haar bed.

    Op de tv staat mijn favoriete Netflix serie aan en we hebben voor het eerst dit jaar de gashaard aan staan.

    Buiten regent het hard, maar we hoeven nergens heen.

    En zometeen kruip ik fijn, samen met mijn man, in ons heerlijke warme bed.



    Wat is jouw geluksmomentje van vandaag?
     
    puzzelstukje, Rosy90, Zusterke en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    Dat ik vanochtend van mijn beide kinderen een hele dikke knuffel kreeg. Zomaar.
     
    Hopsatee, pietje1987 en DastyQueen vinden dit leuk.
  3. boogiebril

    boogiebril Niet meer actief

    Oh dat klinkt heerlijk!! :D

    Mijn geluksmomentje: Onze bijna-dreumes klapte voor het eerst zelf in zijn handjes. Echt. Ik smolt!
     
    Indire, Manque en pietje1987 vinden dit leuk.
  4. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Mijn geluksmonentje, elke knuffel en kus die ik vandaag van de kinderen kreeg (ineens besef ik me weer hoe waardevol die zijn) en geniet ik onbeschrijvelijk veel van die kleine armpjes om mijn nek. Bij elke knuffel zou ik de tijd wel even stil willen zetten.
     
    Adje, Rosy90, Jules! en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. Marchella

    Marchella Niet meer actief

    Dat het verrassingsweekend voor mijn man helemaal in kannen en kruiken is en de uitvoering ervan morgen kan beginnen! Hij is retenieuwschierig maar weet lekker nog steeds helemaal niks :)
     
    Eppo82, Whysteria, Rosy90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat mijn zoon zo blij is met zijn nieuwe schoenen (alsof hij nooit schoenen krijgt) en er zelfs over had gedroomd.
     
    pietje1987 en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. Marchella

    Marchella Niet meer actief

    Mijn zoontje kwam tijdens het koken een knuffel geven/vragen. Ik zei tegen hem: nu even niet (naam) mama is aan het koken. Terwijl hij wegliep dacht ik, dafuck...dat vuur onder de pannen kan ook laag hè! De lach op zijn gezicht toen ik hem terugriep en vroeg of zijn knuffelaanbod nog steeds geldig was... ♥
     
    Adje, puzzelstukje, MariMari en 11 anderen vinden dit leuk.
  8. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Precies, normaal ben ik dus ook zo, maar nu ineens besef ik me weer hoe snel de tijd gaat en hoe intens we moeten genieten van elk moment in het hier en nu.
     
    Zusterke, pietje1987, thephantom en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik was vandaag dankbaar dat ik samen met manlief bij mijn ouders kon eten .Zo blij dat mijn beide ouders leven.

    Ik ben dankbaar dat ik zo'n heerlijke bank heb, waar ik lekker languit op lig (al de hele avond )

    Verder was ik dankbaar dat mijn man een heerlijke zelfgemaakte kop koffie voor me had gemaakt. (Ik drink hoogstens eens per vier maanden koffie)

    En nog zo veel meer waar ik nu niet op kom...
     
    Jules!, pietje1987 en DastyQueen vinden dit leuk.
  10. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik ben van de trap gevallen vanavond, heel erg schrikken natuurlijk zo hoogzwanger en ik moest erg huilen van schrik en nog harder toen mijn kleine meisje van 2.5 mijn tranen weg aaide en zei dat het klaar was! Dat was toch echt wel een geluksmoment ondanks de schrik
     
    pietje1987, Madelie, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Jolandaa

    Jolandaa Actief lid

    14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Dit doet me een beetje denken aan de reclame 'zeg eens vaker ja' ofzoiets:p

    Hier; Dat ik mn dochter na 2 nachten logeren weer mocht ophalen (had nachtdienst)
     
    pietje1987 en DastyQueen vinden dit leuk.
  12. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    "Ik vind het leuk" meer om de lieve reactie van je dochter. Het hele trap vallen vind ik natuurlijk niet leuk! Maar wat een schattige reactie van je dochter.

    Hopelijk gaat alles goed?
     
    Silverwings vindt dit leuk.
  13. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Mijn geluksmomentje vandaag dat mijn zoon met buitenspelen voor zichzelf is opgekomen naar het ventje wat hem jarenlang getreiterd, gepest en geslagen/geschopt heeft op zijn oude school en buiten.
    Het is misschien niet goed dat hij terug geslagen heeft maar er is op alle mogelijke manieren geprobeerd de afgelopen jaren om het tij te keren maar met een stel ouders wat hun kop continue in het zand steekt valt weinig te beginnen.
     
    Lieke1989, puzzelstukje, Zusterke en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hopelijk wel alles goed, vond de reactie van je dochter ontroerend.
     
  15. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Snapte ik.. Ja gelukkig wel!
     
  16. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Dat is zeker schrikken, maar ook ontzettend lief vsn je dochter. Gaat het weer een beetje? Hoop dat je er geen blauwe plekken aan hebt overgehouden.
     
  17. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Je zoon verdient hiervoor een high five en een ijsje! Hopelijk heeft hij voor zichzelf een angst overwonnen en pikt hij het de volgende keer meteen niet meer als iemand hem pest.
     
    Maev vindt dit leuk.
  18. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wauw, wat goed van je zoontje. Ik kan me goed voorstellen dat het op een gegeven moment klaar is. Fijn dat hij voor zichzelf is opgekomen, dat is heel wat waard!
     
    Maev vindt dit leuk.
  19. Peace

    Peace Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Dat de kinderen net samen naar beneden zijn gegaan en wij nog even heerlijk in bed liggen
     
    pietje1987 vindt dit leuk.
  20. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Ik kwam gisteravond thuis nadat ik in het ziekenhuis was geweest en mijn zoon zat in de kinderstoel en die begon zo ontzettend te lachen en zijn armen in de lucht te doen omdat hij wilde dat ik hem op pakte. Helaas mag ik hem een tijdje niet optillen, maar toch was dat echt een geluks momentje.
     
    pietje1987, Silverwings en DastyQueen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina