Geomantie

Discussie in 'Pendelen' gestart door mamabri, 2 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Een paar jaar geleden ben ik op ZP actief geweest met geomantie. Geomantie is een middeleeuwse voorspelkunst die in de vergetelheid is geraakt, ondanks dat is het een behoorlijk accurate manier van voorspellen.

    Omdat ik in het verleden overstelpt werd met vragen als: "wanneer wordt ik zwanger? en "welk geslacht heeft mijn baby?" het volgende:

    Ik heb besloten om bovenstaande vragen niet meer te beantwoorden, niet omdat deze niet te beantwoorden zijn met geomantie, maar omdat ik met een legging al gauw zo'n 20 - 30 min bezig ben. Ik wil wel geomantie leggen voor degene die echte serieuze vragen heeft, en dat mag op elk gebied zijn: over je relatie, over je kinderen, over een ziek persoon. Op deze manier kan ik mensen beter en gerichter helpen is mijn mening. Uiteraard voor dames die meerdere miskramen hebben gehad of bijv al 4 jaar in de MMM zitten, wil ik een uitzondering maken, dus schroom in deze gevallen zeker niet om mij een pb te sturen.

    Wat ik, behalve je vraag nodig hebt is je naam en geboortedatum. Gaat de vraag over een ander (bijv je kind) dan OOK zijn of haar naam en geboortedatum erbij zetten.
     
  2. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Tot vanavond 18 uur mogen jullie je vraag sturen. Dan zal ik deze in de loop van deze week beantwoorden.
     
  3. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Heb er nu nog maar 1 staan voor morgen, dus wie wil mag pb sturen. Ik laat het hier wel weten als het me teveel wordt.
     
  4. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb je een pb gestuurd.
    Ik weet niet of het kan en mag?
    Ik hoor het wel.

    Bedankt voor je tijd in elk geval
     
  5. tlc81

    tlc81 Bekend lid

    22 jan 2012
    684
    126
    43
    Ik stuur je een pb.
     
  6. Lesa

    Lesa Niet meer actief

    mag ik je een pb sturen?
    (geslacht,hopelijk wil je dit doen? want niemand pendelt meer:( )
     
  7. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Misschien even de openingspost lezen ;) ik gok zo dat het antwoord nee is...
     
  8. Lesa

    Lesa Niet meer actief

    Zo dat je ook kan zien,heb ik mijn bericht bewerkt. ;)
     
  9. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Met geomantie is het heel lastig om een bepaald geslacht te zien. Ik krijg nl geen ja/nee antwoorden, maar aan de hand van meerdere tetagrammen kan ik de "lijn" van een verhaal volgen. Ik kan je dus bijv vertellen hoe de relatie met je buren is, of je je werk prettig vind of dat je beter naar iets totaal anders om kan zien. Aan de hand daarvan kan ik je advies geven.

    Overigens kun je zelf ook pendelen met een koord en een speld: google maar ;)
     
    Lesa vindt dit leuk.
  10. Lesa

    Lesa Niet meer actief

    Ik weet hoe pendelen werkt in het verleden hier veel gedaan.

    Hoopte stiekum dat iemand het voor mijn wilde doen.
    Helaas heb ik geen vragen in deze categorie waar je mijn mee kan helpen.
    Bedankt voor je berichtje terug.
     
  11. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Even een tijdelijke stop, is druk deze week en volgende week ben ik weg, de dames die mij pb gestuurd hadden, krijgen deze week nog bericht.
     
  12. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Ik ben weer open .....;)
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  13. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik stuur een pb
     
  14. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    lieve dames, ik ga weer even op slot, ivm mijn persoonlijke omstandigheden (zie topic in de lounge) staat mijn hoofd er niet naar. De dames die mij pb hebben gestuurd krijgen binnenkort bericht terug.
     

Deel Deze Pagina